Apropo indlægget køber vi julegaver...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2010

twinboys

bagger26 skriver:

Der er ikke noget bedre og hyggeligere end julebag med ungerne.. Du får lige et stemningsbillede, så kan du begynde at glæde dig til at bage hehe..

Ejjjj hvor er han lækker... Hvor har du købt den lækre bagerhue henne???

Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2010

Chalala85

Dandiann skriver:

der er stadig de ca. 6 mdr til min lillebummelum bliver født og jeg ved at den får masser af gaver fra mormor og morfar og onkel, den får nok ikke nogen fra farmor og farfar da de sikkert ikke aner at den eksistere i maven på mig

Ej da.. hvorfor gør de ikke de? undskyld jeg snager

Anmeld

19. oktober 2010

Chalala85

bagger26 skriver:

Det er en rigtig spændende dag, men også en lidt hård dag.. Men han har i hvert fald haft det sjovt de foregående år..

Så syntes jeg da bare i skal fortsætte så længe han og i orker det  og hold op hvor ser han sød ud i køkken/bageoutfitet

Anmeld

19. oktober 2010

bagger26

twinboys skriver:

Ejjjj hvor er han lækker... Hvor har du købt den lækre bagerhue henne???

Majbritt

Mange tak..

Uha det er min svigermor der har gjort det fund, og hun er frivillig en en genbrugsforretning, så lur mig om det ikke der hun har købt den.. Men jeg ved det faktisk ikke, desværre...

Anmeld

19. oktober 2010

Malene84

I år - er det drengenes første jul - og ikke at de forstår noget af det alligevel, men de kommer til at flyde i gaver. Jeg har i år bestemt, at der ikke findes et max for drengenes gaver. De fik høstet flere gaver end alle de voksne sidste år, og der lå de trygt og godt i min mave. Tør slet ikke gætte på hvordan det ser ud i år.

Så snart de ved hvad det går ud på - kommer der et max beløb på. Hvis jeg kender mig og mine kæreste rigtigt, så får de rigeligt i løbet af året

Anmeld

19. oktober 2010

twinboys

Hejsa jeg har pt. købt julegave til drenge for 1000kr til hver og så skal jeg have købt en Nintendo DS/DSi til dem hver også... og evt spil

Og ja hvis jeg skulle falde over noget mere ja så kommer det også under juletræet

Manden ja det ved jeg ikke helt endnu... måske skulle vi købe fælles gaver til hinanden i år...

Beløber går vi ikke op i... vi køber det vi gerne vil give og så under juletræet...

Majbritt

Anmeld

19. oktober 2010

bagger26

Chalala85 skriver:

Så syntes jeg da bare i skal fortsætte så længe han og i orker det  og hold op hvor ser han sød ud i køkken/bageoutfitet

Det gør vi også, hvis vi flytter det bliver det aller højest til d. 23 dec, det der med at flytte den til 24 juni er ikke lige os..  Tak tak, han elsker at være med til at bage...

Anmeld

19. oktober 2010

twinboys

bagger26 skriver:

Mange tak..

Uha det er min svigermor der har gjort det fund, og hun er frivillig en en genbrugsforretning, så lur mig om det ikke der hun har købt den.. Men jeg ved det faktisk ikke, desværre...

Øv bøv men sød det er den da...

Anmeld

19. oktober 2010

Chalala85

bagger26 skriver:

Det gør vi også, hvis vi flytter det bliver det aller højest til d. 23 dec, det der med at flytte den til 24 juni er ikke lige os..  Tak tak, han elsker at være med til at bage...

ej det kan jeg godt forstå.. stemmer bestemt også for den 23 eller 24 hehe og selv tak

Anmeld

19. oktober 2010

Svei

Jeg har ikke et julebudget....og køber ikke nødvendigvis for samme beløb til mine børn...men skal det blive et max så er det 500kr og når mor og far ikke bor sammen så synes jeg sgu egentlig at 1000kr er ALT for meget at give for, men sådan er det jo....jeg bryder mig ikke om at det er kørt så meget i vejret, hvad er det man lærer sine unger? Nå, men det er noget helt andet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.