Apropo indlægget køber vi julegaver...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2010

Chalala85

Low skriver:

Jeg kan huske min mor altid har sagt til min bror og jeg at vi højst får for 1000kr hver men det blev altid mere hehe. Nu ved jeg ikke hvor mange penge jeg vil bruge på min søn. Det er jo hans første jul så det bliver nok til lidt ekstra

Jeg er også selv blevet overøset med gaver hver jul da jeg var yngre.. nok derfor jeg selv har svært ved at holde igen overfor mig egen søn.. men kan bestemt godt se fornuften i at lægge et lavere budget..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2010

sarahb

Chalala85 skriver:

Det synes jeg lyder som et okay budget holder din mand så jul sammen med dig, jeres søn og din familie eller?

han har arbejdet alle juleaftener så nej det har han ikke. Og i år skal han også arbejde.. men det er heller ikke noget han har vild trang til. Jeg har sagt, hvis han har lyst så skal han komme men hvis ikk så forstår jeg fuldt ud.. Det er helt og aldeles hans valg

Anmeld

20. oktober 2010

Chalala85

sarahb skriver:

han har arbejdet alle juleaftener så nej det har han ikke. Og i år skal han også arbejde.. men det er heller ikke noget han har vild trang til. Jeg har sagt, hvis han har lyst så skal han komme men hvis ikk så forstår jeg fuldt ud.. Det er helt og aldeles hans valg

Hvor er det fedt at høre i kan få det til at fungere så godt så må jeg lige lufte mit (måske) sidste spørgsmål, opdrager i så jeres søn som muslim eller kristen?

Anmeld

20. oktober 2010

sarahb

Chalala85 skriver:

Jeg er også selv blevet overøset med gaver hver jul da jeg var yngre.. nok derfor jeg selv har svært ved at holde igen overfor mig egen søn.. men kan bestemt godt se fornuften i at lægge et lavere budget..

hihi sådan er det også altid her, og er det stadig.
Jeg og min søn får stadig ekstra gaver bagom resten af familien så det ikk skal se så voldsomt ud.. haha

Anmeld

20. oktober 2010

Chalala85

sarahb skriver:

hihi sådan er det også altid her, og er det stadig.
Jeg og min søn får stadig ekstra gaver bagom resten af familien så det ikk skal se så voldsomt ud.. haha

YEs jeg er ikke den eneste.. hvor er det dejligt at vide

Anmeld

20. oktober 2010

sarahb

Chalala85 skriver:

Hvor er det fedt at høre i kan få det til at fungere så godt så må jeg lige lufte mit (måske) sidste spørgsmål, opdrager i så jeres søn som muslim eller kristen?

Han er muslim og ligeledes er jeg så han opdrages med muslimsk baggrund, men samtidig dansk fordi jeg er dansk og hele han ene halvdel af familien er dansk. Men julen er ikke noget jeg nogensinde vil vælge fra da det er en skøn tradition for os mere end en kristen ting. synes vi er super gode til at få tingene til at fungere trods forskellene på vores kulturere...

Anmeld

20. oktober 2010

sarahb

Chalala85 skriver:

YEs jeg er ikke den eneste.. hvor er det dejligt at vide

nope haha... Det er sååå sjovt..

Anmeld

20. oktober 2010

Chalala85

sarahb skriver:

nope haha... Det er sååå sjovt..

Jaaah.. og lidt lækkert

Anmeld

20. oktober 2010

sarahb

Chalala85 skriver:

Jaaah.. og lidt lækkert

nemlig

Anmeld

20. oktober 2010

Chalala85

sarahb skriver:

Han er muslim og ligeledes er jeg så han opdrages med muslimsk baggrund, men samtidig dansk fordi jeg er dansk og hele han ene halvdel af familien er dansk. Men julen er ikke noget jeg nogensinde vil vælge fra da det er en skøn tradition for os mere end en kristen ting. synes vi er super gode til at få tingene til at fungere trods forskellene på vores kulturere...

Hvor er det fantastisk at høre. Og dejligt i kan blive enige om at der skal lidt ind af det hele

Er selv ateist så julen er kun fordi det er sådan en dejlig tradition

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.