Apropo indlægget køber vi julegaver...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2010

Chalala85

Jbk skriver:

Jeg har ikke et julebudget....og køber ikke nødvendigvis for samme beløb til mine børn...men skal det blive et max så er det 500kr og når mor og far ikke bor sammen så synes jeg sgu egentlig at 1000kr er ALT for meget at give for, men sådan er det jo....

Det er også super mange penge at bruge på gaver. Jeg vil virkelig også holde et budget i år.. han får jo fra 2 familier..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2010

skøjte-prinsessen

Chalala85 skriver:

Ej da.. hvorfor gør de ikke de? undskyld jeg snager

for hvis jeg skal være ærlig så tror jeg ikke at faren har fortalt nogen i hans familie eller vennekræs at han skal være far...

Anmeld

19. oktober 2010

Chalala85

Dandiann skriver:

for hvis jeg skal være ærlig så tror jeg ikke at faren har fortalt nogen i hans familie eller vennekræs at han skal være far...

Nu spørger jeg måske helt dumt.. men er du ikke kæreste med ham? altså ham i din profil er det ikke faren?

Men øv, det er da surt han gemmer det

Anmeld

19. oktober 2010

Svei

Chalala85 skriver:

Det er også super mange penge at bruge på gaver. Jeg vil virkelig også holde et budget i år.. han får jo fra 2 familier..

Lige netop...det er så for meget hvordan det let køres op....men jeg bruger ikke meget på julegaver, så hellere tid på at lave nogle gaver med ungerne...i år bliver det store puder til seng eller sofa som de pynter med maling, fjer, perler eller hvad de har lyst til og hvis de har lyst..

Anmeld

19. oktober 2010

skøjte-prinsessen

Chalala85 skriver:

Nu spørger jeg måske helt dumt.. men er du ikke kæreste med ham? altså ham i din profil er det ikke faren?

Men øv, det er da surt han gemmer det

jo han er faren... og håber også snart han stopper med at være som han er og faktisk gider at se mig, og se maven og sådan og så se om vi skal prøve igen... vi har været meget igennem før jeg blev gravid og han er bange for at alt er ved det gamle, han tror ikke på at ting har ændret sig ved at jeg nu er gravid og sådan, er faktisk nogen gange flov over at fortælle hvem faren er...

Anmeld

19. oktober 2010

Lone Jakobsen

her ligger gavebudgetet på 2-300 kr pr. gave til mand og børn. til øvrige familie medlemmer ligger det lidt lavere.

skal lige siges at vi har en del fødselsdage på denne tid af året, så generelt er det en ekstra dyr måned for os.

Anmeld

19. oktober 2010

Chalala85

Dandiann skriver:

jo han er faren... og håber også snart han stopper med at være som han er og faktisk gider at se mig, og se maven og sådan og så se om vi skal prøve igen... vi har været meget igennem før jeg blev gravid og han er bange for at alt er ved det gamle, han tror ikke på at ting har ændret sig ved at jeg nu er gravid og sådan, er faktisk nogen gange flov over at fortælle hvem faren er...

Sikke dog en redelighed.. så i er ikke sammen nu? Jeg synes du skulle tage en ordentlig snak med ham.. ligemeget hvad er han jo faren til jeres barn, så må han jo finde ud af om han vil være en del af det eller ej. Der skal to til tango

Anmeld

19. oktober 2010

Chalala85

Dandiann skriver:

Sikke dog en redelighed.. så i er ikke sammen nu? Jeg synes du skulle tage en ordentlig snak med ham.. ligemeget hvad er han jo faren til jeres barn, så må han jo finde ud af om han vil være en del af det eller ej. Der skal to til tango

Anmeld

19. oktober 2010

Chalala85

nutche skriver:

her ligger gavebudgetet på 2-300 kr pr. gave til mand og børn. til øvrige familie medlemmer ligger det lidt lavere.

skal lige siges at vi har en del fødselsdage på denne tid af året, så generelt er det en ekstra dyr måned for os.

Øv vi har også en del fødselsdag fra sep og frem til dec. Så det er noget dyrer end man kunne tænke sig. Men vi får da det hele til at falde på plads trods alt.

Anmeld

19. oktober 2010

Chalala85

Jbk skriver:

Lige netop...det er så for meget hvordan det let køres op....men jeg bruger ikke meget på julegaver, så hellere tid på at lave nogle gaver med ungerne...i år bliver det store puder til seng eller sofa som de pynter med maling, fjer, perler eller hvad de har lyst til og hvis de har lyst..

Det er også super hyggeligt. Mikkel skal også selv lave gaver i år. Han er blevet glad for at tegne på en t-shirt eller male porcelæn eller glad. Så kan man jo lige hjemmebage lidt så der kan komme lidt i glasne. Og frem for alt så har hyggen helt klart mere værdi end gaverne. Det er dem man husker som vokse.. i hvert faldet det jeg husker fra min barndom

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.