Chalala85 skriver:
Hvad er jeres julebudget på?
Hvad giver i jeres børn for? Jeg har altid så svært ved at sætte grænser.. Men vil virkelig gerne prøve i år. Min søn er jo ligeglad med om han får for 500 eller 2000kr i julegaver. Bare det er nogen han kan lege med så er han tilfreds. Og det handler jo heller ikke om gaverne men jeg har stadig svært ved ikke at forkæle helt vildt...
Så damer og herre, hvad er jeres julebudget til ungerne og manden på?!
Hejsa søde!!
Hmm...normalt køber jeg for 2000-3000 kr til manden, men DET gør jeg ikke i går, da jeg er på barsel og på dagpenge. Han får nok for 500kr eller max max max 1000.
Jeg ved faktisk ikke, hvad vi gør ved Smilla. Tror hun får for 500kr. Hun er kun 7 mrd, så vi ser lige, hvad vi mangler. Til næste år tror jeg måske vi køber en smule mere.
Jeg synes heller ikke beløbet er så vigtigt. For mig kommer det også an på, hvad jeg har råd til og hvad hun lige mangler. Om det er 100kr eller om det er 1000... det er ikke så vigtigt! Maden, traditionerne og underholdningen er et vigtigste for mig juleaften! Men jeg er selvfølgelig også voksen, ha ha ha!
Lige i år ville jeg dog gerne have brugt mange penge på min kæreste. Jeg ville ønske, at jeg kunne købe den cykel til min kæreste, som han ønsker sig så brændende. Den koster 3000-4000kr, så det er slet slet ikke muligt! Men ville have ønsket at have overrasket ham til jul med den. Han ville elske det!
MEN...det må blive en anden gang!
KNUS fra mig som ELSKER at give andre gaver
Anmeld