Apropo indlægget køber vi julegaver...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2010

sarahb

Chalala85 skriver:

Hvor er det fantastisk at høre. Og dejligt i kan blive enige om at der skal lidt ind af det hele

Er selv ateist så julen er kun fordi det er sådan en dejlig tradition

ja det er dejligt og så er der en ro omkring det der gør alting lettere

Ja det er en skøn tradition og det er en vidunderlig tid..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2010

Chalala85

sarahb skriver:

ja det er dejligt og så er der en ro omkring det der gør alting lettere

Ja det er en skøn tradition og det er en vidunderlig tid..

I er da en rigtig solstrålehistorie

Så skønt at høre og ja julen er så hyggelig og magisk for ungerne

Anmeld

20. oktober 2010

NatasjaL

Jeg tænker ikke over det som sådan hvor mange penge de får for, men da vores datter har fødselsdag d. 1 december, får hun en cykel der, og tøj i julegave, vores søn er kun 7 måneder til den tid, så han er nok lige ligeglad, bare det kan larme eller sige noget :-)

Og så er der jo resten af familien som overvælder dem med gaver :-)

Anmeld

20. oktober 2010

sarahb

Chalala85 skriver:

I er da en rigtig solstrålehistorie

Så skønt at høre og ja julen er så hyggelig og magisk for ungerne

ja det er der rigtig mange der siger...
Alle siger i skal lave en FILM!! med alt vi har været igennem i de sidste 8 år og så står vi her i dag gift og snart med 2 børn.. det er fantastisk...

Anmeld

20. oktober 2010

lisbethita

Chalala85 skriver:

Hvad er jeres julebudget på?

Hvad giver i jeres børn for? Jeg har altid så svært ved at sætte grænser.. Men vil virkelig gerne prøve i år. Min søn er jo ligeglad med om han får for 500 eller 2000kr i julegaver. Bare det er nogen han kan lege med så er han tilfreds. Og det handler jo heller ikke om gaverne men jeg har stadig svært ved ikke at forkæle helt vildt...

Så damer og herre, hvad er jeres julebudget til ungerne og manden på?!

Hejsa søde!!

Hmm...normalt køber jeg for 2000-3000 kr til manden, men DET gør jeg ikke i går, da jeg er på barsel og på dagpenge. Han får nok for 500kr eller max max max 1000. 

Jeg ved faktisk ikke, hvad vi gør ved Smilla. Tror hun får for 500kr. Hun er kun 7 mrd, så vi ser lige, hvad vi mangler. Til næste år tror jeg måske vi køber en smule mere. 

Jeg synes heller ikke beløbet er så vigtigt. For mig kommer det også an på, hvad jeg har råd til og hvad hun lige mangler. Om det er 100kr eller om det er 1000... det er ikke så vigtigt! Maden, traditionerne og underholdningen er et vigtigste for mig juleaften! Men jeg er selvfølgelig også voksen, ha ha ha!

Lige i år ville jeg dog gerne have brugt mange penge på min kæreste. Jeg ville ønske, at jeg kunne købe den cykel til min kæreste, som han ønsker sig så brændende. Den koster 3000-4000kr, så det er slet slet ikke muligt! Men ville have ønsket at have overrasket ham til jul med den. Han ville elske det! 

MEN...det må blive en anden gang!

KNUS fra mig som ELSKER at give andre gaver

Anmeld

20. oktober 2010

Chalala85

lisbethita skriver:

Hejsa søde!!

Hmm...normalt køber jeg for 2000-3000 kr til manden, men DET gør jeg ikke i går, da jeg er på barsel og på dagpenge. Han får nok for 500kr eller max max max 1000. 

Jeg ved faktisk ikke, hvad vi gør ved Smilla. Tror hun får for 500kr. Hun er kun 7 mrd, så vi ser lige, hvad vi mangler. Til næste år tror jeg måske vi køber en smule mere. 

Jeg synes heller ikke beløbet er så vigtigt. For mig kommer det også an på, hvad jeg har råd til og hvad hun lige mangler. Om det er 100kr eller om det er 1000... det er ikke så vigtigt! Maden, traditionerne og underholdningen er et vigtigste for mig juleaften! Men jeg er selvfølgelig også voksen, ha ha ha!

Lige i år ville jeg dog gerne have brugt mange penge på min kæreste. Jeg ville ønske, at jeg kunne købe den cykel til min kæreste, som han ønsker sig så brændende. Den koster 3000-4000kr, så det er slet slet ikke muligt! Men ville have ønsket at have overrasket ham til jul med den. Han ville elske det! 

MEN...det må blive en anden gang!

KNUS fra mig som ELSKER at give andre gaver

Hej sveske...

ihh kender det alt for godt.. jeg vil også så gerne spendere en masse penge på manden og sønnen... men ja det går jo ikke.. Jeg er bestemt også den glade giver.. elsker udtrykkende i ansigtet nr de åbner noget de virkelig han ønsker sig

Mikkels første jul fik han også for omkring 700 lige det han manglede osv.. det er jo svært når de er så små. Men lidt skal de da have,

Er også selv helt vild med traditionen, glæderne, hyggen og ikke mindst maden! En gang om året hvor man kan være helt vild usund og have oppustet mave haha

Anmeld

20. oktober 2010

Loa

Chalala85 skriver:

Jeg er helt enig. Men vi skal jo deles.. men kun hvis Kim vill Hvis han ikke ville var det okay fucked up regler i den bib statsforvaltning. Jeg ser ham sidste gang d 23 Dec og først igen den 30 dec.. Det bliver så hårdt!!!

Ej nooo...... Det er bare SLET ikke fair, at det skal være på hans præmisser, når han er så skidt resten af året..... Øv altså......

Anmeld

20. oktober 2010

Chalala85

sarahb skriver:

ja det er der rigtig mange der siger...
Alle siger i skal lave en FILM!! med alt vi har været igennem i de sidste 8 år og så står vi her i dag gift og snart med 2 børn.. det er fantastisk...

De har da helt ret. Det ville blive en fantastisk film..

Anmeld

20. oktober 2010

Chalala85

Loa skriver:

Ej nooo...... Det er bare SLET ikke fair, at det skal være på hans præmisser, når han er så skidt resten af året..... Øv altså......

Ja det er super hårdt... er også total nervøs for jeg græder juleaften når han ikke er hos mig

Anmeld

20. oktober 2010

Loa

Chalala85 skriver:

Ja det er super hårdt... er også total nervøs for jeg græder juleaften når han ikke er hos mig

Nååårh Han skal nok få en god juleaften alligevel.....

Det er nok hårdere for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.