Apropo indlægget køber vi julegaver...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2010

thildemus

For mig er det meget vigtigt, at min dreng ikke føler sig overvældet af alle gaverne, så jeg køber ikke noget, hvis der er mange gaver til ham fra resten af familien. Så vil jeg hellere købe noget til ham i løbet af året. Hvis der ikke er så mange gaver, køber jeg max 200,-. Som du selv siger er der jo en aldersgruppe, hvor de ikke ved om de får for 100,- eller 1000,-

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2010

bagger26

Malonde1985 skriver:

Iih hvor hygge  hvad er I ved at bage der???

Kom jul, kom jul, så vi kan komme igang med julebagningen

Pebernødder... Og Mads syntes det var fantstisk at skære dejen ud og sidde og lege med det, han fik sin egen klat dej at lege med, og det var bare så hyggeligt..

Anmeld

19. oktober 2010

Chalala85

bagger26 skriver:

Ja det er lige til at overkomme, uden det bliver alt for dyrt..

Jamen vi holder fødselsdag med boller, kage og varm kakao om formiddagen, gæsterne kommer kl 10 og så bliver de til mellem 12-14 stykker, så kan de nå hjem og lave det de skal osv.. Det er faktisk rigtig rigtig hyggeligt at mødes på den måde, så ser vi alle sammen hinanden, også selvom vi måske ikke skal være sammen om aftenen, der kommer omkring 20 gæster.. Det kan måske godt være lidt mange gaver for mads på sådan en dag, så måske vi på et tidspunkt skal overveje at holde hans fødselsdag for gæsterne fx d. 23, og så bare hygge os herhjemme med ham d. 24.. Men det finder vi ud af efterhånden, han bliver 3 i år..

Det må også være en ret spændene dag for ham kunne jeg forestille mig.. med al den opmærksomhed Men fedt i får det til at fungere

Anmeld

19. oktober 2010

Chalala85

thildemus skriver:

For mig er det meget vigtigt, at min dreng ikke føler sig overvældet af alle gaverne, så jeg køber ikke noget, hvis der er mange gaver til ham fra resten af familien. Så vil jeg hellere købe noget til ham i løbet af året. Hvis der ikke er så mange gaver, køber jeg max 200,-. Som du selv siger er der jo en aldersgruppe, hvor de ikke ved om de får for 100,- eller 1000,-

Det var også en rigtig smart løsning og helt forståeligt.. jeg har desværre ikke min søn hjemme i år så jeg ved ikke lige hvordan jeg gør det endnu

Anmeld

19. oktober 2010

Chalala85

Amso skriver:

Min kærestes datter får efter hvad hun har brug for, og hvad hun ønsker sig, så det er meget forskelligt fra år til år, hvad hun får for. Men lige pt. er vi ved at gøre hendes værelse mere "ung pige" agtigt i stedet for børneværelse, så det bliver nok noget stort derind til i år.

Mig og kæresten giver hinanden en lille gav hvert år, han køber som regel et par pandora smykker til mig, da han ikke er så kreativ, men tænker til gengæld meget over hvilke motiver det skal være.  Hehe..

Ellers er vores buget ca. 200 kr, til hver person, og dog er vi ikke på gaver med alle, da vi har en stooooor familie.

Ihh så bliver hun sikkert hel vild med nye ting til værelset  hehe så kan han da ikke ramme helt forkert med gaven trods alt

Anmeld

19. oktober 2010

skøjte-prinsessen

nu har jeg ikke født endnu, men de første par år behøver man vel heller ikke købe særlig meget, jeg mener der kommer masser fra bedsteforældrene, jeg tror ikke jeg køber særlig meget de første par år end tøj, mere legetøj skal de da have, men til en grænse... men syntes 500 kr. til børnen de første par år og jeg forkæler så mine forældre og nogen gange køber jeg for 1000 kr til dem hver... men ellers ligger den på de 200-300 kr. der husk man skal jo lære sine børn at være glade for de ting der ikke koster flere 1000 kr. men at billigt er lige så godt

Anmeld

19. oktober 2010

Chalala85

Dandiann skriver:

nu har jeg ikke født endnu, men de første par år behøver man vel heller ikke købe særlig meget, jeg mener der kommer masser fra bedsteforældrene, jeg tror ikke jeg køber særlig meget de første par år end tøj, mere legetøj skal de da have, men til en grænse... men syntes 500 kr. til børnen de første par år og jeg forkæler så mine forældre og nogen gange køber jeg for 1000 kr til dem hver... men ellers ligger den på de 200-300 kr. der husk man skal jo lære sine børn at være glade for de ting der ikke koster flere 1000 kr. men at billigt er lige så godt

Jeg er helt enig.. de bliver væltet i gaver de små

Anmeld

19. oktober 2010

Plysbjørnen

Altså denne gang har vi en pænt stor juleopsparing, så vi har besluttet at flotte os lidt denne gang. Vi giver hinanden en julegave for ca 700 kr (en halskæde), datteren får en cykel, vi har så ikke besluttet hvad sønnike får. Hvad de andre får har vi ikke besluttet os for endnu.

Anmeld

19. oktober 2010

skøjte-prinsessen

Chalala85 skriver:

Jeg er helt enig.. de bliver væltet i gaver de små

der er stadig de ca. 6 mdr til min lillebummelum bliver født og jeg ved at den får masser af gaver fra mormor og morfar og onkel, den får nok ikke nogen fra farmor og farfar da de sikkert ikke aner at den eksistere i maven på mig

Anmeld

19. oktober 2010

bagger26

Chalala85 skriver:

Det må også være en ret spændene dag for ham kunne jeg forestille mig.. med al den opmærksomhed Men fedt i får det til at fungere

Det er en rigtig spændende dag, men også en lidt hård dag.. Men han har i hvert fald haft det sjovt de foregående år..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.