Apropo indlægget køber vi julegaver...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2010

Chalala85

Loa skriver:

Nååårh Han skal nok få en god juleaften alligevel.....

Det er nok hårdere for dig

hehe er helt enig.. det er hårdest for mor Tror bare jeg hygger med ham d. 30 når jeg får ham hjem i tryghed igen hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2010

Loa

Chalala85 skriver:

hehe er helt enig.. det er hårdest for mor Tror bare jeg hygger med ham d. 30 når jeg får ham hjem i tryghed igen hehe

God idé

Anmeld

20. oktober 2010

ekzunz

Jeg tør slet ikke tænke på vores julegavebudget....

I år skal der skæres ned!!!! Det siger jeg hvert år, men i år er det nødvendigt.... Vi har jo 6 børn, og de 4 store plejer at få for ca. 1.000 kr. og de 2 små får så for lidt mindre...(hvem prøver jeg lige at narre her.....??) Så får min søster, svoger og deres 4 børn for ca. 4-500 kr. hver og mine forældre og svigerforældre får for ca. 300 kr. hver.....

Derudover har vi så 3 børn som har fødselsdag den 26. nov., 8.dec og 16. dec. - og den sidste er så en 18 års fødselsdag i år....

Adventsgaver, julegaver, fødselsdagsgaver....og så skal vi jo forøvrigt også lige have 24 små gaver med 2. juledag (8 pers á 3 gaver) til pakkeleg....

Jeg skal vist ud og plyndre en bank....

Anmeld

20. oktober 2010

Chalala85

Znuzke skriver:

Jeg tør slet ikke tænke på vores julegavebudget....

I år skal der skæres ned!!!! Det siger jeg hvert år, men i år er det nødvendigt.... Vi har jo 6 børn, og de 4 store plejer at få for ca. 1.000 kr. og de 2 små får så for lidt mindre...(hvem prøver jeg lige at narre her.....??) Så får min søster, svoger og deres 4 børn for ca. 4-500 kr. hver og mine forældre og svigerforældre får for ca. 300 kr. hver.....

Derudover har vi så 3 børn som har fødselsdag den 26. nov., 8.dec og 16. dec. - og den sidste er så en 18 års fødselsdag i år....

Adventsgaver, julegaver, fødselsdagsgaver....og så skal vi jo forøvrigt også lige have 24 små gaver med 2. juledag (8 pers á 3 gaver) til pakkeleg....

Jeg skal vist ud og plyndre en bank....

hold da helt ****! det bliver godt nok svært at skære ned.. hehe

på med netstrømpen og find en bank

Anmeld

20. oktober 2010

lisbethita

Chalala85 skriver:

Hej sveske...

ihh kender det alt for godt.. jeg vil også så gerne spendere en masse penge på manden og sønnen... men ja det går jo ikke.. Jeg er bestemt også den glade giver.. elsker udtrykkende i ansigtet nr de åbner noget de virkelig han ønsker sig

Mikkels første jul fik han også for omkring 700 lige det han manglede osv.. det er jo svært når de er så små. Men lidt skal de da have,

Er også selv helt vild med traditionen, glæderne, hyggen og ikke mindst maden! En gang om året hvor man kan være helt vild usund og have oppustet mave haha

NEMLIG...namme nam! Jeg er som en fisk i vandet juleaftner! ELSKER jo den lækre mad!!! 

And og brune kartofler er det bedste jeg ved !!! Hi hi hi hi

Anmeld

20. oktober 2010

Lullaby

Chalala85 skriver:

Det er også mange ekstra udgifter..

Jo men synes heller ikke at jeg vil give for en 50er til de voksne, man kan jo intet få og så er det bare lidt plat..

Anmeld

20. oktober 2010

Chalala85

Lullaby skriver:

Jo men synes heller ikke at jeg vil give for en 50er til de voksne, man kan jo intet få og så er det bare lidt plat..

nej helt enig.. 50kr er mere i rafle gave kategorien synes jeg

Anmeld

20. oktober 2010

Chalala85

lisbethita skriver:

NEMLIG...namme nam! Jeg er som en fisk i vandet juleaftner! ELSKER jo den lækre mad!!! 

And og brune kartofler er det bedste jeg ved !!! Hi hi hi hi

åhh elsker brune kartofler... the best!!! And har jeg ikke fået så meget.. men flæskesteg og kalkun hehe nam nam

Anmeld

20. oktober 2010

Pige2009

Laura er kun 14 måneder juleaften, så hun får ikke nogen julegave fra mig, da hun for det første ikke har behov for noget og for det andet ikke forstår betydningen af jul endnu.

Jeg giver for 250 kr. til hver af mine forældre og min lillebror får for ca. 350-400 kr.

Anmeld

20. oktober 2010

lisbethita

Chalala85 skriver:

åhh elsker brune kartofler... the best!!! And har jeg ikke fået så meget.. men flæskesteg og kalkun hehe nam nam

He he ;-) Namme nam, siger jeg da bare!!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.