Useriøse bud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2010

Mor-til-asta-09

Laulund87 skriver:

Kender i det hvis man har noget til salg på nettet at folk er skide useriøse??

Man laver en aftale og så brænder de en af..

Man har noget til salg og man så skriver byd, så byder folk helt hen i vejret! Prisen er ikke fast, men come on..

Det bliver jeg altså gal over

Folk opfører sig som om at det ikke er noget værd eller at man er heldig hvis man overhovedet kan få noget for sine ting

Jeg synes ellers jeg er helt fair med mine priser

Har oplevet det enkelte gange herinde, men det er mest på DBA eller guloggratis..

Ja kender det alt for godt.. Jeg var endda kommet så langt i handlen at jeg havde givet konto nummer osv og fået adresse.. Men kom pengene næææh nej.. Godt man ikke er godhjertet, og sender før pengene er på kontoen.. Også høre man bare slet ikke mere fra vedkommende..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2010

Laulund87

Ni-ko-li-ne skriver:

præcis, jeg føler ofte folk tror det er guld... men en flyverdragt der er brugt een sæson er ikke guld for mig... guld for mig er en flyverdragt der kun er vasket een gang eller stadig er med mærker

Ja nemlig

Anmeld

14. oktober 2010

Laulund87

forældre-til-Asta skriver:

Ja kender det alt for godt.. Jeg var endda kommet så langt i handlen at jeg havde givet konto nummer osv og fået adresse.. Men kom pengene næææh nej.. Godt man ikke er godhjertet, og sender før pengene er på kontoen.. Også høre man bare slet ikke mere fra vedkommende..

Trist med sådan nogle fjolser, jeg forstår det bare ikke

Du går sgu da heller ikke op til kassen i en butik, får skannet varen og så ombestemmer dig og går!!

Anmeld

14. oktober 2010

klmf

Ni-ko-li-ne skriver:

og man bliver bare super træt af det...

Kan godt forstå TS's synspunkt, men nogen gange synes jeg godt nok også nogen kræver lattelige priser for BRUGT tøj.... Synes det er noget andet, hvis det er et fejlkøb og ungen kun nåede i det 2 gange, det betyder ikke så meget.

Anmeld

14. oktober 2010

Mor-til-asta-09

Laulund87 skriver:

Trist med sådan nogle fjolser, jeg forstår det bare ikke

Du går sgu da heller ikke op til kassen i en butik, får skannet varen og så ombestemmer dig og går!!

Nej jeg blev godtnok også sur over det.. Også 14 dage efter skrev hun der havde været problemer med com, og om jeg havde solgt varen.. og det skrev jeg nej til, men så ville hun gerne købe det igen.. og ville overføre penge.. MEEN NÆÆÆH nej igen ingen penge...

Anmeld

14. oktober 2010

Laulund87

Nej jeg blev godtnok også sur over det.. Også 14 dage efter skrev hun der havde været problemer med com, og om jeg havde solgt varen.. og det skrev jeg nej til, men så ville hun gerne købe det igen.. og ville overføre penge.. MEEN NÆÆÆH nej igen ingen penge...

Hvad f***er det for noget, at gøre det to gange

Anmeld

14. oktober 2010

Mor-til-asta-09

Laulund87 skriver:

Hvad f***er det for noget, at gøre det to gange

Ja jeg synes simpelthen det er så meget for dårligt.. aldrig noget jeg kunne finde på selv.. Så hellere skrive at man har fundet noget andet eller noget.. Men når man har pillet annoncen af de forskellige sider, så er det da pisse irriterende

Anmeld

14. oktober 2010

Laulund87

lotchen skriver:

Kan godt forstå TS's synspunkt, men nogen gange synes jeg godt nok også nogen kræver lattelige priser for BRUGT tøj.... Synes det er noget andet, hvis det er et fejlkøb og ungen kun nåede i det 2 gange, det betyder ikke så meget.

Mht. tøj synes jeg også priserne tit er vilde

Jeg sælger det billigt eller går i mødrehjælpen med det

Anmeld

14. oktober 2010

Laulund87

Ja jeg synes simpelthen det er så meget for dårligt.. aldrig noget jeg kunne finde på selv.. Så hellere skrive at man har fundet noget andet eller noget.. Men når man har pillet annoncen af de forskellige sider, så er det da pisse irriterende

Ja fair nok man har ombestemt sig eller ikke har pengene, men så sig det dog!

Anmeld

14. oktober 2010

Mor-til-asta-09

Laulund87 skriver:

Ja fair nok man har ombestemt sig eller ikke har pengene, men så sig det dog!

ja nemlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.