Karo skriver:
Nårjeg handler på trendsales byder jeg ikke under minsteprisen. Hvis folk har gjort op med sig selv at det er det de vil have for varen, beslutter jeg selv om jeg vil give det for varen, og vil jeg ikke det klikker jeg vidre.
Folk der ikke vil ud med en mindstepris på deres varer gider jeg ikke byde på. De HAR en mindstepris men håber at få mere for varen, og det gider jeg ikke. Så finder jeg bare noget andet 
Sådan har jeg det også. Og det forbliver jo aldrig en hemmelighed efter den første interesseret køber har skrevet: Hvad er mindstepris. Ville ønske at der var flere der fra starten havde en mindstepris på, så man hurtigere kunne lave nogle handler.
Jeg er også enig i, som en anden skriver, at folk nogen gange tager virkelig meget for deres brugte tøj. Jeg har et par gange modtaget tøj som jeg simpelthen ikke fatter at man kunne være bekedt at sælge. Helt forvasket. Ting jeg måske ville give en femmer for på et loppemarked.
Selvfølgelig har jeg også fået meget flot tøj købt brugt på nettet. Problemet med at købe det på f.eks Trendsales i forhold til f.eks et loppemarked er at man kan se kvaliteten "live" og samt at man spare den ofte dyre porto.
Personligt, tror jeg ikke, jeg ville kunne blive så hidset op over hende der bød 500 kr. Jeg kan sagtens se, at det er et urimmeligt bud, men ville nok bare have skrevet: Jeg går ikke under den angivet pris. Jeg synes lidt, at annoncen har fået en dårlig tone, og personligt tror jeg, at jeg ville vælge at oprette den igen uden alle indlæggene. Hvis det var mig der var køber, ville jeg måske være lidt tilbageholden. Men under alle omstændigheder kan der ikke gå lang tid før du får den solgt til den pris.
Anmeld