Useriøse bud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2010

bullerbassen

Laulund87 skriver:

Kender i det hvis man har noget til salg på nettet at folk er skide useriøse??

Man laver en aftale og så brænder de en af..

Man har noget til salg og man så skriver byd, så byder folk helt hen i vejret! Prisen er ikke fast, men come on..

Det bliver jeg altså gal over

Folk opfører sig som om at det ikke er noget værd eller at man er heldig hvis man overhovedet kan få noget for sine ting

Jeg synes ellers jeg er helt fair med mine priser

Har oplevet det enkelte gange herinde, men det er mest på DBA eller guloggratis..

Kender det desværre også  Også selv om jeg har skrevet prisen er fast ...

Oplever desværre også ofte, at jeg tar en masser billeder af f.eks tøj sender til evt køber og så får jeg aldrig en tilbage melding - helt fair det ikke falder i købers interesse, men en tilbage melding ville være dejligt...

Nå det var vist et sidespor  Har faktisk engang skrevet på en annonce ( hvor andre havde budt ) SKAMBUDT vil jeg mene, at de ski lige var lidt frække - ja ikke det kommer mig ved men blev ski så harm over deres bud - som var LANG ude i skoven

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2010

Kvindemin

linselouise skriver:

Åh kender jeg kun alt for godt!

Synes bare at alle folk vil have alting gratis. Jeg forstår godt man vil lave en god handel, men man er også nødt til at være realistisk. Jeg selv kunne aldrig finde på at komme med et urealistisk lavt bud hvis jeg køber brugt. Et godt eksempel:

Jeg sælger nogle retro dåser på TS, og så har jeg tydeligt i annoncen skrevet:

1. jeg bytter ikke!

2. en gennemsnitspris af ca. 35-40 kr stk

Så er der selvfølgelig en masse der spørger om jeg ikke vil bytte, og gudhjælpemig om ikke der er en som byder mig 100kr INKL. porto for 5 dåser!? det vil koste mig 75kr at sende dåserne alene, haha. Synes nogle gange at folk er dybt godnat

100 kr. - ahmen jøses
Men tænk engang at folk er så frække. Så hellere lade helt vær med at byde

Anmeld

14. oktober 2010

Faith

Sisley skriver:

Ja tak det kender jeg alt til! Eller de spørger om man ikke vil bytte med en cykel eller æggekoger. Jeg plejer at bede dem forklare mig hvad i annoncen der indikerer, at jeg er interesseret i det...

He he kan ik lade være med at grine lidt..... "Vil du bytte med en æggekoger?". Det er sku da for langt ude

Anmeld

14. oktober 2010

Laulund87

Chritinap skriver:

Kender det ALT for godt.
'Jamen man kan købe en helt ny til 200 kr' - JAMEN SÅ KØB DEN! HVORFOR SKRIVER DU SÅ TIL MIG?

Og herinde er jeg blevet brændt af 2 gange, hvor jeg den ene gang havde holdt noget hen i en hel mdr.
(fred nu være med det?)

Men folk kan virkelig bare være useriøse når det angår sådan noget, og så bliver de nemlig lige nøjagtig fornærmet hvis man skriver NEJ. Altså.....

Ja nemlig! Så køb da en ny, hvorfor skal jeg have det af vide

Jesus altså!

Anmeld

14. oktober 2010

Laulund87

quar20 skriver:

købe en ny?.. Ej nu må hun da godt nok lige sluge en kamel og komme op på hesten igen..!!

Hun er da SLET ikke klar over hvilken barnevogn der er tale om...!!

Nej vel?! Jeg blev altså også lige tosset der

En anden bakker hende op på DBA og siger at de tit bliver handlet til 500 kr Seriøst det er da noget underligt noget at skrive når det tydeligvis ikke passer!

Anmeld

14. oktober 2010

Laulund87

bullerbassen skriver:

Kender det desværre også  Også selv om jeg har skrevet prisen er fast ...

Oplever desværre også ofte, at jeg tar en masser billeder af f.eks tøj sender til evt køber og så får jeg aldrig en tilbage melding - helt fair det ikke falder i købers interesse, men en tilbage melding ville være dejligt...

Nå det var vist et sidespor  Har faktisk engang skrevet på en annonce ( hvor andre havde budt ) SKAMBUDT vil jeg mene, at de ski lige var lidt frække - ja ikke det kommer mig ved men blev ski så harm over deres bud - som var LANG ude i skoven

Jeg melder også altid tilbage hvis jeg har modtaget billeder, det er da almindelig opførsel Det mener mange desværre ikke..

Anmeld

14. oktober 2010

quar20

Laulund87 skriver:

Nej vel?! Jeg blev altså også lige tosset der

En anden bakker hende op på DBA og siger at de tit bliver handlet til 500 kr Seriøst det er da noget underligt noget at skrive når det tydeligvis ikke passer!

ej jeg har også en bruger på dba...!! Smid lige linket.. Det blir jeg simpelthen nød til at læse..!!

Det er simpelthen SÅ latterligt et bud..! Jeg kan forstå hvis det kun var stelllet og det var rusten osv..!!

Vi havde en tidligere og den var pæn og ikke rusten osv...!! Jo altså ved kurven var der de steder hvor den er svejst sammen men det kan altså ikke undgåes..!!   -   de små 4 stedet...!! Men vi solgte vores for 3900kr..!!

Anmeld

14. oktober 2010

Laulund87

quar20 skriver:

ej jeg har også en bruger på dba...!! Smid lige linket.. Det blir jeg simpelthen nød til at læse..!!

Det er simpelthen SÅ latterligt et bud..! Jeg kan forstå hvis det kun var stelllet og det var rusten osv..!!

Vi havde en tidligere og den var pæn og ikke rusten osv...!! Jo altså ved kurven var der de steder hvor den er svejst sammen men det kan altså ikke undgåes..!!   -   de små 4 stedet...!! Men vi solgte vores for 3900kr..!!

http://www.dba.dk/barnevogn-silvercross/id-68753596/

Helt ude i hampen!

Anmeld

14. oktober 2010

D.B.L

Laulund87 skriver:

Kender i det hvis man har noget til salg på nettet at folk er skide useriøse??

Man laver en aftale og så brænder de en af..

Man har noget til salg og man så skriver byd, så byder folk helt hen i vejret! Prisen er ikke fast, men come on..

Det bliver jeg altså gal over

Folk opfører sig som om at det ikke er noget værd eller at man er heldig hvis man overhovedet kan få noget for sine ting

Jeg synes ellers jeg er helt fair med mine priser

Har oplevet det enkelte gange herinde, men det er mest på DBA eller guloggratis..

Ja, en bød engang på noget mærketøj (ej sikke leg, katvig osv) til 10 kr pr del inkl porto. Så ville jeg sgu hellere forære det væk!!!!

Anmeld

14. oktober 2010

Laulund87

D.B.L skriver:

Ja, en bød engang på noget mærketøj (ej sikke leg, katvig osv) til 10 kr pr del inkl porto. Så ville jeg sgu hellere forære det væk!!!!

Ja det kunne du lige så godt 

Jeg vil gerne modtage bud, men folk må gerne lade være med at tage hovedet under armen når de byder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.