Useriøse bud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2010

quar20

Laulund87 skriver:

Så kan man lige så godt aflevere sine ting til genbrug!!

Det kommer jo virkelig også an på standen og når det ser ud som nyt og virkelig er velholdt, er prisen jo ligesom derefter

Nogle mennesker burde skamme sig..

Ja præcis...!!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Laulund87 skriver:

Kender i det hvis man har noget til salg på nettet at folk er skide useriøse??

Man laver en aftale og så brænder de en af..

Man har noget til salg og man så skriver byd, så byder folk helt hen i vejret! Prisen er ikke fast, men come on..

Det bliver jeg altså gal over

Folk opfører sig som om at det ikke er noget værd eller at man er heldig hvis man overhovedet kan få noget for sine ting

Jeg synes ellers jeg er helt fair med mine priser

Har oplevet det enkelte gange herinde, men det er mest på DBA eller guloggratis..

jeg kender det begge veje... køber og sælger selv...

mest tøj...

og lige netop når det gælder tøj, synes jeg folk skal tænke sig godt og grundigt om... det er ikke sjældent at sælger forlanger over halv pris bare fordi det er mærkevarer... altså, det har stadig været med hjemme og blive vasket og siddet på et andet barn osv osv... så mener jeg bare ikke man kan forlange så meget for det... og det gør jeg så heller ikke selv...

men ja, af og til er da der nogle der er lige lovlige optimistiske...

Anmeld

14. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Laulund87 skriver:

Kender i det hvis man har noget til salg på nettet at folk er skide useriøse??

Man laver en aftale og så brænder de en af..

Man har noget til salg og man så skriver byd, så byder folk helt hen i vejret! Prisen er ikke fast, men come on..

Det bliver jeg altså gal over

Folk opfører sig som om at det ikke er noget værd eller at man er heldig hvis man overhovedet kan få noget for sine ting

Jeg synes ellers jeg er helt fair med mine priser

Har oplevet det enkelte gange herinde, men det er mest på DBA eller guloggratis..

man får i alt fald ikke en Silver Cross til 500kr, jo hvis den er meget gammel med huller og er ved at falde sammen af rust

Anmeld

14. oktober 2010

SHERO

Når jeg handler på f.eks Trendsale, kommer jeg kun med seriøst bud... Selvom sælger tit synes de er useriøse... Jeg samler på dvd film, og synes simpelthen det er frækt at tage mere end 1/3 for brugte dvd'er (med mindre de er i film)

Jeg fik skæld ud fordi jeg bød 333 kr for gilmor girls boksen, som da sælger købte den gav 1499 kr for i sin tid.... Men altså man kan ikke forvente at få 900 kr for noget der koster 649 kr i dag som ny.... tsk tsk...

Ved godt nogen har den holdning, at går den så går den, men det synes jeg bare er for dårligt... Så jeg får lidt tit skæld ud :-D

Med hensyn til din silvercross, så synes jeg sgu af 1900 kr er BILLIGT Jeg gav 2500 kr for min, og hun gik endda 1000 kr ned i pris, og den er slet ikke så velholdt som din... :-) Folk må selvfølgelig også gerne bruge hovedet... altså

Anmeld

14. oktober 2010

Laulund87

Ni-ko-li-ne skriver:

mest tøj...

og lige netop når det gælder tøj, synes jeg folk skal tænke sig godt og grundigt om... det er ikke sjældent at sælger forlanger over halv pris bare fordi det er mærkevarer... altså, det har stadig været med hjemme og blive vasket og siddet på et andet barn osv osv... så mener jeg bare ikke man kan forlange så meget for det... og det gør jeg så heller ikke selv...

Helt enig! Tøj synes jeg tit er dyrt når det er brugt, det er jo ikke guld selvom det er mærkevarer..

Det er mere større ting jeg oplever det med

Anmeld

14. oktober 2010

Laulund87

Ni-ko-li-ne skriver:

man får i alt fald ikke en Silver Cross til 500kr, jo hvis den er meget gammel med huller og er ved at falde sammen af rust

Og det er min bestemt ikke, den er så fin og står bare

Anmeld

14. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Laulund87 skriver:

Helt enig! Tøj synes jeg tit er dyrt når det er brugt, det er jo ikke guld selvom det er mærkevarer..

Det er mere større ting jeg oplever det med

præcis, jeg føler ofte folk tror det er guld... men en flyverdragt der er brugt een sæson er ikke guld for mig... guld for mig er en flyverdragt der kun er vasket een gang eller stadig er med mærker

Anmeld

14. oktober 2010

klmf

Ni-ko-li-ne skriver:

mest tøj...

Anmeld

14. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

lotchen skriver:

og man bliver bare super træt af det...

Anmeld

14. oktober 2010

Laulund87

Tullen85 skriver:

Når jeg handler på f.eks Trendsale, kommer jeg kun med seriøst bud... Selvom sælger tit synes de er useriøse... Jeg samler på dvd film, og synes simpelthen det er frækt at tage mere end 1/3 for brugte dvd'er (med mindre de er i film)

Jeg fik skæld ud fordi jeg bød 333 kr for gilmor girls boksen, som da sælger købte den gav 1499 kr for i sin tid.... Men altså man kan ikke forvente at få 900 kr for noget der koster 649 kr i dag som ny.... tsk tsk...

Ved godt nogen har den holdning, at går den så går den, men det synes jeg bare er for dårligt... Så jeg får lidt tit skæld ud :-D

Med hensyn til din silvercross, så synes jeg sgu af 1900 kr er BILLIGT Jeg gav 2500 kr for min, og hun gik endda 1000 kr ned i pris, og den er slet ikke så velholdt som din... :-) Folk må selvfølgelig også gerne bruge hovedet... altså

Jeg oplever også at det går den anden vej..Hvis folk har en nypris på noget, men det er noget billigere den dag i dag, må man jo huske at tænke på det også. Selvfølgelig kan man altid byde, det gør jeg også selv, men man skal også være fair

Jeg synes også den står billigt og undrer mig over den ikke er solgt endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.