Useriøse bud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.819 visninger
87 svar
0 synes godt om
14. oktober 2010

Laulund87

Kender i det hvis man har noget til salg på nettet at folk er skide useriøse??

Man laver en aftale og så brænder de en af..

Man har noget til salg og man så skriver byd, så byder folk helt hen i vejret! Prisen er ikke fast, men come on..

Det bliver jeg altså gal over

Folk opfører sig som om at det ikke er noget værd eller at man er heldig hvis man overhovedet kan få noget for sine ting

Jeg synes ellers jeg er helt fair med mine priser

Har oplevet det enkelte gange herinde, men det er mest på DBA eller guloggratis..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2010

Sisley

Ja tak det kender jeg alt til! Eller de spørger om man ikke vil bytte med en cykel eller æggekoger. Jeg plejer at bede dem forklare mig hvad i annoncen der indikerer, at jeg er interesseret i det...

Anmeld

14. oktober 2010

Laulund87

Sisley skriver:

Ja tak det kender jeg alt til! Eller de spørger om man ikke vil bytte med en cykel eller æggekoger. Jeg plejer at bede dem forklare mig hvad i annoncen der indikerer, at jeg er interesseret i det...

Det har jeg ikke oplevet

Men en person bød 500 kr for min silvercross barnevogn jeg har til at stå til 1900 kr! Jeg skrev pænt nej tak på sms og hun blev fornærmet og skrev at man kunne købe en ny med lift..Øhh jamen så gør du da det

Anmeld

14. oktober 2010

anne2009

Ja, jeg fortår dig godt. Jeg har også nogle ting, jeg vil af med, men det kan nogle være så besværligt, at sætte billeder ind, aftale nogle skal komme, bruge dagen på at vente til de kommer også blive brændt af, bare eks. 100.

Jeg må nok alligevel tage mig sammen snart, så jeg kan få lidt mere plads

Anmeld

14. oktober 2010

L.J.L

Åh kender jeg kun alt for godt!

Synes bare at alle folk vil have alting gratis. Jeg forstår godt man vil lave en god handel, men man er også nødt til at være realistisk. Jeg selv kunne aldrig finde på at komme med et urealistisk lavt bud hvis jeg køber brugt. Et godt eksempel:

Jeg sælger nogle retro dåser på TS, og så har jeg tydeligt i annoncen skrevet:

1. jeg bytter ikke!

2. en gennemsnitspris af ca. 35-40 kr stk

Så er der selvfølgelig en masse der spørger om jeg ikke vil bytte, og gudhjælpemig om ikke der er en som byder mig 100kr INKL. porto for 5 dåser!? det vil koste mig 75kr at sende dåserne alene, haha. Synes nogle gange at folk er dybt godnat

Anmeld

14. oktober 2010

Laulund87

anne2009 skriver:

Ja, jeg fortår dig godt. Jeg har også nogle ting, jeg vil af med, men det kan nogle være så besværligt, at sætte billeder ind, aftale nogle skal komme, bruge dagen på at vente til de kommer også blive brændt af, bare eks. 100.

Jeg må nok alligevel tage mig sammen snart, så jeg kan få lidt mere plads

Jamen det er da bare så irriterende når man har lavet en klokke klar aftale og så hører man intet

Anmeld

14. oktober 2010

quar20

Laulund87 skriver:

Det har jeg ikke oplevet

Men en person bød 500 kr for min silvercross barnevogn jeg har til at stå til 1900 kr! Jeg skrev pænt nej tak på sms og hun blev fornærmet og skrev at man kunne købe en ny med lift..Øhh jamen så gør du da det

købe en ny?.. Ej nu må hun da godt nok lige sluge en kamel og komme op på hesten igen..!!

Hun er da SLET ikke klar over hvilken barnevogn der er tale om...!!

Anmeld

14. oktober 2010

Kvindemin

Kender det ALT for godt.
'Jamen man kan købe en helt ny til 200 kr' - JAMEN SÅ KØB DEN! HVORFOR SKRIVER DU SÅ TIL MIG?

Og herinde er jeg blevet brændt af 2 gange, hvor jeg den ene gang havde holdt noget hen i en hel mdr.
(fred nu være med det?)

Men folk kan virkelig bare være useriøse når det angår sådan noget, og så bliver de nemlig lige nøjagtig fornærmet hvis man skriver NEJ. Altså.....

Anmeld

14. oktober 2010

tinasmor

Jeg har ikke så tit annoncer i, men tilgengæld kan det også irreterer mig den anden vej. f.eks inde på Trendsales. Hvis en spørger: Hvad er mindstepris, og så siger personen: Prøv at byde, så tænker jeg lidt, at det må være fordi at de håber man siger mere end de egentlig regner med at få for det. Hvis så en anden igen siger; Jamen, kan du ikke sige hvad du ca regner for og sælger så stadigvæk skriver: Nej, jeg ved altså ikke helt hvad jeg har tænkt mig, men bare byd. Så bliver jeg sådan lidt " man har vel en mindste pris og så kan man jo sige den når nogle spørger, og helt galt bliver det så hvis én så siger f.eks: Ok 150 kr og sælger så siger; NEJ det er alt for lidt, jeg har jo givet 500 kr for den, eller sådan noget. Så kunne hun jo fra starten bare have sagt, min. 250 kr eller sådan noget.

Så altså slet ikke noget omkring det med seriøse bud, kom bare til at tænke på, at det omvendte (når folk ikke vil sige hvad de regner med de skal have for det) altså også irreterer mig.

Anmeld

14. oktober 2010

Laulund87

linselouise skriver:

Åh kender jeg kun alt for godt!

Synes bare at alle folk vil have alting gratis. Jeg forstår godt man vil lave en god handel, men man er også nødt til at være realistisk. Jeg selv kunne aldrig finde på at komme med et urealistisk lavt bud hvis jeg køber brugt. Et godt eksempel:

Jeg sælger nogle retro dåser på TS, og så har jeg tydeligt i annoncen skrevet:

1. jeg bytter ikke!

2. en gennemsnitspris af ca. 35-40 kr stk

Så er der selvfølgelig en masse der spørger om jeg ikke vil bytte, og gudhjælpemig om ikke der er en som byder mig 100kr INKL. porto for 5 dåser!? det vil koste mig 75kr at sende dåserne alene, haha. Synes nogle gange at folk er dybt godnat

Det var sørme et seriøst bud

Jeg har skrevet til flere at vognen ikke står mig i vejen når de kommer med sådan et bud

Jeg sælger ikke på TS (køber kun) og folk kan virkelig være frække med bud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.