Useriøse bud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2010

quar20

Laulund87 skriver:

http://www.dba.dk/barnevogn-silvercross/id-68753596/

Helt ude i hampen!

ej måtte simpelthen lige skrive en kommentar...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2010

mortilflere

LOL

Jeg har en x haft noget til salg for 50 kr , køber spøger så hvad porto er , den var 27 kr , ok skriver hun jeg vil ikke op i mere end 100 kr ink. ...........

jeg skrev se lige det bliver 77 kr ..

hun svarede jeg sage max 100 kr vil du sælge eller hvad ???

OK så pyt da LOL

Jeg fik 100 kr LOL LOL

Anmeld

14. oktober 2010

Laulund87

quar20 skriver:

Tusind tak, hvor er du altså sød

Så kan de lære det

Anmeld

14. oktober 2010

Laulund87

mortilflere skriver:

LOL

Jeg har en x haft noget til salg for 50 kr , køber spøger så hvad porto er , den var 27 kr , ok skriver hun jeg vil ikke op i mere end 100 kr ink. ...........

jeg skrev se lige det bliver 77 kr ..

hun svarede jeg sage max 100 kr vil du sælge eller hvad ???

OK så pyt da LOL

Jeg fik 100 kr LOL LOL

Haha

Anmeld

14. oktober 2010

bullerbassen

quar20 skriver:

Anmeld

14. oktober 2010

quar20

Laulund87 skriver:

Tusind tak, hvor er du altså sød

Så kan de lære det

Amen nu ved jeg bare selv hvormeget sådan en vogn kan koste osv - så syntes lige jeg ku bryde ind med lidt..!! Vi ledte efter vores i næsten 8 måneder..!! Vi købte vores for 3000kr men vi hentede den i vejle..!! og solgte den så for lidt mere, men havde så også behandlet den, vasket den, og der hørte myggenet og regnslag med så syntes egentlig det var en okay pris..!!

Men holder lige øje med din annonce.. Kunne jo være de såkaldte "seriøse købere" vendte tilbage..:!!

Anmeld

14. oktober 2010

quar20

bullerbassen skriver:

Anmeld

14. oktober 2010

Laulund87

quar20 skriver:

Amen nu ved jeg bare selv hvormeget sådan en vogn kan koste osv - så syntes lige jeg ku bryde ind med lidt..!! Vi ledte efter vores i næsten 8 måneder..!! Vi købte vores for 3000kr men vi hentede den i vejle..!! og solgte den så for lidt mere, men havde så også behandlet den, vasket den, og der hørte myggenet og regnslag med så syntes egentlig det var en okay pris..!!

Men holder lige øje med din annonce.. Kunne jo være de såkaldte "seriøse købere" vendte tilbage..:!!

Det er bare ikke en vogn man ser alle vegne!! Og de opfører sig som om at jeg lige så godt kunne smide den ud

Desuden hænger det slet ikke sammen at den sidste person skriver at h*n ville give meget for den, men de tit står til 500 kr 

Anmeld

14. oktober 2010

quar20

Laulund87 skriver:

Det er bare ikke en vogn man ser alle vegne!! Og de opfører sig som om at jeg lige så godt kunne smide den ud

Desuden hænger det slet ikke sammen at den sidste person skriver at h*n ville give meget for den, men de tit står til 500 kr 

Altså kan simpelthen blive SÅ rasende over at folk skambyder ting man sælger.. Har TIT selv prøvet det..!! Vi solgte på et tidspunkt en hvid lædersofa ( en vi sku af med fordi vi ventede Tino :O)   ) - og vi havde kvittering osv fra Hansen møbler på 19999kr..!! Den var kun 5 måneder gammel så der var jo stadig garenti osv.. den stod som ny.. Altså ligesom hvis du ser den i butikkerne.. Der var fandme en der bød 750kr afhentet 14 dage efter..!! HVAD TROR DU SELV...!!

Så er man dæme også dum.. Havde 5 billeder inde hvor den også viste kvittering osv..!!

Nogle folk er bare for snot dumme syntes jeg...!!

Anmeld

14. oktober 2010

Laulund87

quar20 skriver:

Altså kan simpelthen blive SÅ rasende over at folk skambyder ting man sælger.. Har TIT selv prøvet det..!! Vi solgte på et tidspunkt en hvid lædersofa ( en vi sku af med fordi vi ventede Tino :O)   ) - og vi havde kvittering osv fra Hansen møbler på 19999kr..!! Den var kun 5 måneder gammel så der var jo stadig garenti osv.. den stod som ny.. Altså ligesom hvis du ser den i butikkerne.. Der var fandme en der bød 750kr afhentet 14 dage efter..!! HVAD TROR DU SELV...!!

Så er man dæme også dum.. Havde 5 billeder inde hvor den også viste kvittering osv..!!

Nogle folk er bare for snot dumme syntes jeg...!!

Så kan man lige så godt aflevere sine ting til genbrug!!

Det kommer jo virkelig også an på standen og når det ser ud som nyt og virkelig er velholdt, er prisen jo ligesom derefter

Nogle mennesker burde skamme sig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.