Useriøse bud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2010

Laulund87

VIPpigen skriver:

Så længe man ender med at blive enige om en pris, så er der handel. Hehe...

Ja og det bliver nemt til afhængighed

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2010

VIPpigen

Laulund87 skriver:

Ja og det bliver nemt til afhængighed

Yep... Syntes det er super god træning man kan få ved at rejse, for der gælder det virkelig om at prutte... Så den skal bare indføres herhjemme, for der er ikke mange som vil prutte priser her

Anmeld

14. oktober 2010

klmf

Laulund87 skriver:

4 vogne Så har du vist nok ja

Jaaaa..... Har jo en dårlig ryg, så for at slippe for at slæbe for meget med bv i bilen, så har vi dem placeret strategiske steder; en bv ved mine forældre, en ved dp, en bv og en klapvogn herhjemme...

Anmeld

14. oktober 2010

bullerbassen

forældre-til-Asta skriver:

Ja kender det alt for godt.. Jeg var endda kommet så langt i handlen at jeg havde givet konto nummer osv og fået adresse.. Men kom pengene næææh nej.. Godt man ikke er godhjertet, og sender før pengene er på kontoen.. Også høre man bare slet ikke mere fra vedkommende..

Aghh så træls - har også oplevet det flere gange

Anmeld

14. oktober 2010

Pige2009

Laulund87 skriver:

Det var sørme et seriøst bud

Jeg har skrevet til flere at vognen ikke står mig i vejen når de kommer med sådan et bud

Jeg sælger ikke på TS (køber kun) og folk kan virkelig være frække med bud

Samme her. Jeg har også oplevet lidt af samme karakter, men slet ikke i samme grad, som du beskriver...

Anmeld

14. oktober 2010

Laulund87

VIPpigen skriver:

Yep... Syntes det er super god træning man kan få ved at rejse, for der gælder det virkelig om at prutte... Så den skal bare indføres herhjemme, for der er ikke mange som vil prutte priser her

Øv det er ellers en god hobby

Anmeld

14. oktober 2010

VIPpigen

Laulund87 skriver:

Øv det er ellers en god hobby

Helt enig.

Anmeld

14. oktober 2010

Laulund87

lotchen skriver:

Jaaaa..... Har jo en dårlig ryg, så for at slippe for at slæbe for meget med bv i bilen, så har vi dem placeret strategiske steder; en bv ved mine forældre, en ved dp, en bv og en klapvogn herhjemme...

Nå okay, det kan jeg godt se så

Anmeld

14. oktober 2010

Laulund87

Baagøe skriver:

Samme her. Jeg har også oplevet lidt af samme karakter, men slet ikke i samme grad, som du beskriver...

Jeg ser det efterhånden tit

Anmeld

14. oktober 2010

Pige2009

Laulund87 skriver:

Jeg ser det efterhånden tit

Øv, hvor træls. Man føler jo at det er spild af ens tid. Jeg har ikke brugt TS ret meget den sidste tid, da VISA kortet var blevet lige varmt nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.