Useriøse bud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2010

Karo

Nårjeg handler på trendsales byder jeg ikke under minsteprisen. Hvis folk har gjort op med sig selv at det er det de vil have for varen, beslutter jeg selv om jeg vil give det for varen, og vil jeg ikke det klikker jeg vidre.

Folk der ikke vil ud med en mindstepris på deres varer gider jeg ikke byde på. De HAR en mindstepris men håber at få mere for varen, og det gider jeg ikke. Så finder jeg bare noget andet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2010

Laulund87

Baagøe skriver:

Øv, hvor træls. Man føler jo at det er spild af ens tid. Jeg har ikke brugt TS ret meget den sidste tid, da VISA kortet var blevet lige varmt nok

Mit kunne vist også trænge til en pause..Har man handlet for meget hvis man kan kortnr og det udenad?

Anmeld

14. oktober 2010

Pige2009

Laulund87 skriver:

Mit kunne vist også trænge til en pause.. Har man handlet for meget hvis man kan kortnr og det udenad?

Det var netop derfor, at jeg tog kold tyrker, da jeg også kunne kortnummer osv. udenad til sidst

Anmeld

14. oktober 2010

Laulund87

Baagøe skriver:

Det var netop derfor, at jeg tog kold tyrker, da jeg også kunne kortnummer osv. udenad til sidst

Ups! Kunne godt være jeg skulle tage en pause

Anmeld

14. oktober 2010

Laulund87

Karo skriver:

Nårjeg handler på trendsales byder jeg ikke under minsteprisen. Hvis folk har gjort op med sig selv at det er det de vil have for varen, beslutter jeg selv om jeg vil give det for varen, og vil jeg ikke det klikker jeg vidre.

Folk der ikke vil ud med en mindstepris på deres varer gider jeg ikke byde på. De HAR en mindstepris men håber at få mere for varen, og det gider jeg ikke. Så finder jeg bare noget andet

Ja selvfølgelig hvis der ikke er en mindstepris byder man jo bare, men det ville da være rart med en mindstepris. Ellers kan man i hvert fald ikke brokke sig over buddene

Anmeld

14. oktober 2010

Pige2009

Laulund87 skriver:

Ups! Kunne godt være jeg skulle tage en pause

No comments...

Anmeld

14. oktober 2010

Karo

Laulund87 skriver:

Ja selvfølgelig hvis der ikke er en mindstepris byder man jo bare, men det ville da være rart med en mindstepris. Ellers kan man i hvert fald ikke brokke sig over buddene

Jeg må ærligt indrømme at jeg har det lidt svært ved de bud handler.

For normalt står der at man skal byde, men alligevel skriver de også deres mindstepris. Nu kan jeg kun tale for mig selv, men jeg byder da ikke mere end mindsteprisen

Anmeld

14. oktober 2010

Laulund87

Baagøe skriver:

2" cols="20" id="ctl00_ContentPlaceHolder1_TextEditorQuote_ucExtendedTinyMceEditor_TinyMceEditor_tbEditor" name="ctl00_ContentPlaceHolder1_TextEditorQuote_ucExtendedTinyMceEditor_TinyMceEditor_tbEditor" style="height:310px;width:100%;">

No comments...

Anmeld

14. oktober 2010

Pige2009

Karo skriver:

Lige præcis. Det er nemlig en rigtig god tilgang til det, for som du skriver har alle en mindstepris...

Anmeld

14. oktober 2010

Laulund87

Karo skriver:

Jeg må ærligt indrømme at jeg har det lidt svært ved de bud handler.

For normalt står der at man skal byde, men alligevel skriver de også deres mindstepris. Nu kan jeg kun tale for mig selv, men jeg byder da ikke mere end mindsteprisen

Nej det gør man da ikke Jeg forstår heller ikke at hvis man har budt mindsteprisen, skriver sælger at h*n sætter luk på der og der, så der kan bydes op. 

Smart nok, men så plejer jeg at smutte videre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.