Hvornår flyttede i sammen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2010

Louise mortil4

vi havde heller ingen børn da vi fandt sammen.

Jeg stod med en positiv gravilitetstest efter vi havde været sammen 2 måneder. Vi flyttede så sammen efter 3 mdr og købte vores egen ejendom da vi havde været sammen 4 mdr overtog den da vi havde været sammen i 7 mdr. Vores datter kom så da vi havde været sammen i næsten 11 mdr.

Det er så ved at være 6 år siden til marts vi mødtes første gang. Vi har lige haft 4 års bryllupsdag og har nu 4  skønne piger sammen hvor der er 3 år og næsten 2 mdr mellem den ælste og yngste

Havde der været børn med i det fra start af havde vi ikke gjort det så hurtigt noget af det. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2010

A&F

Jeg var lige fyldt 18, og min mand var 21 dengang vi mødte hinanden. Han friede til mig efter 1 1/2 md,. Vi blev gift 2maj 2009, og flyttede sammen.

Anmeld

3. oktober 2010

Dansker I Holland

Tja kæresten og jeg mødte hinanden i juni sidste år og vi har været sammen lige siden. Han kom til DK og er her endnu Stod med en positiv g test efter 4-6 mdr CA!

Anmeld

3. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Vi havde været kærester i et par måneder. 2 vidst nok... Men det tæller heller ikke helt, fordi vi havde aftalt at vi skulle være roomies inden vi blev kærester... Så endte vi så med at blive kærester også flyttede han jo ind alligevel, som vi allerede havde planlagt. Så blev rumfordelingen bare lidt anderledes end først planlagt

Anmeld

3. oktober 2010

Svei

2 år da vi flyttede sammen og jeg havde min søn på næsten 3 år da vi mødtes...jeg er alene nu og har været i 3½ år, ham jeg kendte sidst nåede jeg at kende i 10 mdr,, men præsenterede heldigvis aldrig som kæreste.. flytte sammen med en igen gør jeg aldrig...

Anmeld

3. oktober 2010

Tina2

8 mdr da vi flyttede sammen og nu har vi været sammen i 10½ år, gift i 4 år og har lige fået 3. barn

Anmeld

3. oktober 2010

SussieThyssen

Carina1977 skriver:

Er lidt nysgerrig....men hvor længe havde du og din kæreste været sammen inden i flyttede sammen? og til jer der havde børn i forvejen, hvornår præsenterede i barnet/børnene for kæresten?

jeg har lidt haft den holdning at jeg ikke vil flytte sammen med nogen, før man har været sammen i 1 år....ved ikke om den holder stik, men det er i hvert fald min forestilling.

Men jeg er lidt i tvivl om, hvornår min søn skal møde min kæreste. Min søn ved godt at jeg har en kæreste, og han har også set et billede af ham. mente at det var bedst at jeg stille og roligt fortalte ham om det, sådan at det hele ikke sker bare lige pludselig.

Tjaaa..jeg mødte min første mand i juni 1977 og flyttede sammen med ham i marts '78, og så blev vi gift d. 5 september 1978.

Nr 2 mand blev jeg kæreste med d. 12 aug 1988 og vi flyttede sammen 14 dage senere....hehe.
Egentligt skulle jeg bare ned på weekend hos ham, og jeg havde min datter med. Hmmm...vi kom aldrig derfra igen LOL
Så vi blev gift d. 12 aug 1989.

Min nuværende mand mødte jeg i januar 1999 og vi blev kærester i maj '99. Vi flyttede sammen i oktober '99 og har været sammen siden.
Vi blev gift d. 6. juli 2007

Kærligst
Sussie

Anmeld

4. oktober 2010

Jibbe

Officielt efter 10 måneder, uofficielt efter 1 dag! Vi har været sammen i 8 år her den 21 oktober. Så vi var hurtige med at flytte sammen, men vi blev først gift for 2 måneder siden og 9 dage efter fik vi vores søn. Så skulle der ligesom ske noget igen ;-)

Anmeld

4. oktober 2010

Chamomile

Jeg flyttede ind hos Celina's far, da vi havde været sammen i 3-4 måneder. Var 17 år på det tidspunkt.

Anmeld

4. oktober 2010

NoName

Efter en måneds tid tror jeg...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.