Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Altså.. Min kæreste og jeg, havde kendt hinanden i ca 8 år hvor han havde været ret vild med mig, men jeg var ikke så interesseret.. Vi mistede lidt kontakten, og efter nogle år stødte vi på hnanden igen.. han kom ud et par gange til aftensmad, og film hygge.. En masse sms'er hver eneste dag - og 3 møde blev vi kærester.. En uge senere boede han stort set hos mig, og en måned efter det havde vi rækkehus sammen... Og vi har nu 5 års jubilæum
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Carina1977 skriver: ej hvor er i hurtige jer der flyttede hurtigt sammen...i havde heller ingen børn vel?
ej hvor er i hurtige
jer der flyttede hurtigt sammen...i havde heller ingen børn vel?
Nej vi havde ingen børn - men da vi havde været sammen i 13 mdr, fandt vi ud af at jeg var gravid Nu har vi Lærke som bliver et år om 12 dage
Så snart 3 år har vi været sammen
8 mdr
Her var der ingen børn indblandet - vi flyttede sammen efter 3½ måned - og har netop haft 7 års dag!
Vi flyttede sammen efter 1½ måned og har nu været sammen i 9½ år.. Og har 2 lækre børn sammen
Carina1977 skriver: Er lidt nysgerrig....men hvor længe havde du og din kæreste været sammen inden i flyttede sammen? og til jer der havde børn i forvejen, hvornår præsenterede i barnet/børnene for kæresten? jeg har lidt haft den holdning at jeg ikke vil flytte sammen med nogen, før man har været sammen i 1 år....ved ikke om den holder stik, men det er i hvert fald min forestilling. Men jeg er lidt i tvivl om, hvornår min søn skal møde min kæreste. Min søn ved godt at jeg har en kæreste, og han har også set et billede af ham. mente at det var bedst at jeg stille og roligt fortalte ham om det, sådan at det hele ikke sker bare lige pludselig.
Er lidt nysgerrig....men hvor længe havde du og din kæreste været sammen inden i flyttede sammen? og til jer der havde børn i forvejen, hvornår præsenterede i barnet/børnene for kæresten?
jeg har lidt haft den holdning at jeg ikke vil flytte sammen med nogen, før man har været sammen i 1 år....ved ikke om den holder stik, men det er i hvert fald min forestilling.
Men jeg er lidt i tvivl om, hvornår min søn skal møde min kæreste. Min søn ved godt at jeg har en kæreste, og han har også set et billede af ham. mente at det var bedst at jeg stille og roligt fortalte ham om det, sådan at det hele ikke sker bare lige pludselig.
vi havde været kærester i 10 mdr. da vi flyttede sammen. Egentlig havde jeg det sådan at vi i hvert fald skulle have været sammen i 1 år før vi flyttede sammen, men da jeg kun havde min lejlighed til dec. 2007, så syntes vi at det var dumt at jeg skulle ud og finde et nyt sted, for så at senere flytte igen, sammen med min kæreste.
Så da det endda passede med at min svigerfar havde fået et godt tilbud på en ejerlejlighed, som vi kunne fremleje af ham, så tog vi springet. Og det er snart 3 år siden:-)
Jeg mødte min mand den 18.11., engang for mange år siden og lige efter nytår, dvs. 1½ måned senere flyttede jeg ind hos ham
Vi er stadig sammen her 15 år senere
min x-svigerforældre blev gift allerede 1 måned efter de havde mødt hinanden. De har været gift i 35 år nu. men man kan sgi aldrig vide....jeg mener man kan da ikke kende hinanden ordentligt efter 1 måned men man kan jo sige at de var heldige...det kunne jo have gået begge veje Det er jo noget andet hvis man "kun" flytter sammen, så kan man da hurtigt daffe igen *lol*
Ja jeg tror også jeg holder ved min 1-års plan. jeg flyttede også først sammen med min søns far, da vi havde været sammen i 1 år.......at det så ikke holdte, det kan man jo aldrig gardere sig imod Men ham jeg har mødt er lige det modsatte af, hvad min x var....og det er sådan en jeg har brug for Har tænkt lidt over det, og jeg tror at min søn skal møde min kæreste engang i det nye år....passer vist meget godt
Vi flyttede sammen præcis på vores 1 års dag - 14. august 2006
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128