Hvornår flyttede i sammen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16.145 visninger
79 svar
0 synes godt om
3. oktober 2010

Carina1977

Er lidt nysgerrig....men hvor længe havde du og din kæreste været sammen inden i flyttede sammen? og til jer der havde børn i forvejen, hvornår præsenterede i barnet/børnene for kæresten?

jeg har lidt haft den holdning at jeg ikke vil flytte sammen med nogen, før man har været sammen i 1 år....ved ikke om den holder stik, men det er i hvert fald min forestilling.

Men jeg er lidt i tvivl om, hvornår min søn skal møde min kæreste. Min søn ved godt at jeg har en kæreste, og han har også set et billede af ham. mente at det var bedst at jeg stille og roligt fortalte ham om det, sådan at det hele ikke sker bare lige pludselig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2010

grinny

Jeg ved ikke det med børn og det første møde, men jeg flyttede sammen med min kæreste efter 9 måneder

Anmeld

3. oktober 2010

NatasjaL

vi flyttede sammen da vi havde været sammen i 4 måneder ca

Anmeld

3. oktober 2010

Ann.

Der gik ca. 6 mdr før jeg sagde min lejlighed op. Men vi boede faktisk sammen fra den. 26 dec 07, selvom vi først blev kærester den 27 dec Så det var sådan set fra dag 1

Anmeld

3. oktober 2010

Mellepige

Jeg flyttet sammen med min kæreste 1 gang da jeg var 17 og han var 18 der havde vi været sammen i 3 år.  Vi flyttet så hjem igen, og han fik sin egen lejlighed og jeg fik min egen. Nu søger vi så sammen - hvis vi altså ikke får min mors dejlige, billige 3 vær

Anmeld

3. oktober 2010

Nadia&Daniel

Vi har været lidt vilde - vi flyttede sammen efter 3 mdr. (hans far jokede første aften jeg mødte dem, at vi lige så godt kunne flytte samme, så vi sparede en husleje), og jeg boede i en mega dyr lejlighed i Valby, men Daniel boede i en ungdomslejlighed til rigtig gode penge.. Så vi snakkede om det, og flyttede sammen 1. Januar 2009..

Plus på vores 1 års dag forlovede vi os - og nu har vi 2 års dage om 12 dage.. Plus (igen) vi skal være forældre om lidt over 4 uger (har termin 2. november)

Så ja, vi har været rigtig hurtige (Daniels søster har været sammen med hendes kæreste i 6½ år - incl. pauser, og de flytter først sammen i slutningen af denne mdr.), men vi fortryder intet og er stadig nyforelsket

Det er meget forskelligt fra person til person..

Anmeld

3. oktober 2010

Missi

Er lidt nysgerrig....men hvor længe havde du og din kæreste været sammen inden i flyttede sammen? og til jer der havde børn i forvejen, hvornår præsenterede i barnet/børnene for kæresten?

jeg har lidt haft den holdning at jeg ikke vil flytte sammen med nogen, før man har været sammen i 1 år....ved ikke om den holder stik, men det er i hvert fald min forestilling.

Men jeg er lidt i tvivl om, hvornår min søn skal møde min kæreste. Min søn ved godt at jeg har en kæreste, og han har også set et billede af ham. mente at det var bedst at jeg stille og roligt fortalte ham om det, sådan at det hele ikke sker bare lige pludselig.

Hihi ja nu skal du høre

Jeg mødte min kæreste en onsdag aften, efter 2 timers snak over nettet ( vi boede kun 5 min fra hinanden) og ja har ikke været hjemme ved selv siden den dag, så vi blev enig om efter en mrd at flytte officelt sammen og har været sammen i snart et år nu 

Mødte hans drenge torsdag, dagen efter vi mødte hinanden, men blev præsentert som en god veninde, og efter 3 uger fortalte vi dem at jeg var fars nye kæreste

Anmeld

3. oktober 2010

Mira0911

Vi flyttede sammen efter 2 mdr ca... 

Anmeld

3. oktober 2010

B&J

min kæreste tog fra kbh og til hjørring og da han kom ind i min lejlighed kom han aldrig ud igen så vi flyttede vel sammen efter 2-3 mdr men han var der hele tiden hihihihi men hans navn kom på lejligheden efter det

Anmeld

3. oktober 2010

Chr-Hei

Mig og min kæreste flyttede officelt sammen efter to tre mdr .. Selvom vi altid var sammen efter en måned.. Jeg mødte hans søn da vi havde været sammen en måned hvor jeg jo som sagt næsten flyttede hjem til ham.. Vi var begge enige om stille og roligt at se hvordan han reagerede .. Men det har kun været positiv han følte sig hurtigt tryg ved mig og har faktisk spurgt om han må kalde mig mor.. (der er lidt problemer med hans mor) Men tror det er meget forskelligt hvordan folk ser på det.. Kommer jo også meget and på hvor gammel barnet er og hvad baggrunden er til den anden forældre--

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.