Hvornår flyttede i sammen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2010

Anette&Sophia

Var på "ferie" i en uge, ved min kæreste, bare kun da vi var venner. og eftersom jeg lå ved hans side hver aften, lå vi og snakkede i flere timer om forskellige ting, meninger og holdninger, osv. og så voksede det egentlig stille og roligt. og nu er vi forlovet og snakker en lille smule om babys 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

Silas&Mille

Missi skriver:

Hihi ja nu skal du høre

Jeg mødte min kæreste en onsdag aften, efter 2 timers snak over nettet ( vi boede kun 5 min fra hinanden) og ja har ikke været hjemme ved selv siden den dag, så vi blev enig om efter en mrd at flytte officelt sammen og har været sammen i snart et år nu 

Mødte hans drenge torsdag, dagen efter vi mødte hinanden, men blev præsentert som en god veninde, og efter 3 uger fortalte vi dem at jeg var fars nye kæreste

Faktisk lidt dejligt at se at min kæreste og jeg ikke er de eneste

Vi tjekkede hinandens profil på scor.dk en tordag aften i 2006, faldt der efter i snak over MSN i 3-4 timer og blev enige om at han skulle komme og lave mad til mig i weekenden (altså allerede dagen efter). Ikke lige min stil at møde en fyr SÅ hurtigt, men vi klikkede bare sammen.

Fredag sidst på eftermiddagen hentede jeg ham ved toget og vi tog hjem til mig. Og... jaaa... han er så aldrig taget hjem igen
Prøvede godt nok at smide ham ud nogle gange i løbet af de første par uger, men den gik sgu ikke. Han påstår godt nok at jeg låste døren for ham så han ikke kunne tage hjem... hehe
Det gjorde jeg godt nok ikke, men er utroligt glad for at det ikke lykkedes at få ham smidt ud

Så vi har også boet sammen fra dag 1

Vi har nu været sammen i over 4 år og venter vores første barn til januar...

Anmeld

4. oktober 2010

Maja_4000

Min kæreste flyttede ind nærmest før vi officielt var kærester :b Men hans møbler kom tre måneder efter det blev officielt .. Og lejligheden blev sagt op et halvt år efter :p

Anmeld

4. oktober 2010

FrkT

Vi flyttede faktisk sammen fra dag 1 af..... det var bare så rigtigt som noget kunne være. Og jeg trængte med stort T til at komme væk fra mine forældre igen. Så jeg flyttede ind i hans værelse på 27 kvm med ham og hans (vores) to katte.

Anmeld

4. oktober 2010

Valle81

Carina1977 skriver:

Er lidt nysgerrig....men hvor længe havde du og din kæreste været sammen inden i flyttede sammen? og til jer der havde børn i forvejen, hvornår præsenterede i barnet/børnene for kæresten?

jeg har lidt haft den holdning at jeg ikke vil flytte sammen med nogen, før man har været sammen i 1 år....ved ikke om den holder stik, men det er i hvert fald min forestilling.

Men jeg er lidt i tvivl om, hvornår min søn skal møde min kæreste. Min søn ved godt at jeg har en kæreste, og han har også set et billede af ham. mente at det var bedst at jeg stille og roligt fortalte ham om det, sådan at det hele ikke sker bare lige pludselig.

Hejsa:0)

Vi flyttede sammen vist nok 10 mdr efter vi mødtes første gang.

Jeg havde en datter  - ja da har jeg stadig - og han sin søn ( weekendfar) Vi flyttede sammen i min lejlighed. Ungerne elskede hinaden og de delte værelse:0)

Efter 3 mdr flyttede vi i noget større da vi ventede os - ungerne fik nu hvert deres værelse.

Vi mødtes en lørdag aften efter at have skrevet over nettet i 2 mdr. Kenny boede i Esbjerg og jeg i Viborg ( afstand 200 km) så vi sås kun i weekenden. Weekenden efter havde Kenny sin søn og vi sprang ud i det. Vi mødtes alle fire og havde en fantastisk weekend. Ungerne som om de aldrig havde levet uden hinanden og Kenny og kjeg ligeså.

Vi var derefter sammen hver eneste weekend.

Aldrig voldt os problemer at sprine så hurtigt ud i det.

Nu er vi forlovede og venter vores andet barn sammen:0)

Så tjuhej det går her:0)

Christina

Anmeld

4. oktober 2010

2babygirls

Carina1977 skriver:

Er lidt nysgerrig....men hvor længe havde du og din kæreste været sammen inden i flyttede sammen? og til jer der havde børn i forvejen, hvornår præsenterede i barnet/børnene for kæresten?

jeg har lidt haft den holdning at jeg ikke vil flytte sammen med nogen, før man har været sammen i 1 år....ved ikke om den holder stik, men det er i hvert fald min forestilling.

Men jeg er lidt i tvivl om, hvornår min søn skal møde min kæreste. Min søn ved godt at jeg har en kæreste, og han har også set et billede af ham. mente at det var bedst at jeg stille og roligt fortalte ham om det, sådan at det hele ikke sker bare lige pludselig.

Vi var også ret hurtige ude.. Vi mødtes i spanien på druk ferie, og var sammen hele ugen efter vi var kommet hjem. Så såes vi først 1 mdr efter det, hvor jeg så sagde min lejlighed op, da martin lige var flyttet til KBH og jeg boede i sdr jylland og var færdig udlært til oktober.. Så ca efter 3 mdr, hvor vi kun havde set hinanden 3-4 gange

Men det er så også 5 år siden nu, og vi er gift og venter første barn

True love conquers everything

Anmeld

4. oktober 2010

CarinaSB

Vi havde været sammen i ca 4 mdr da vi flyttede sammen Og har været sammen i 3 år .. og har Noah sammen på 1 år

Anmeld

4. oktober 2010

MariaJ

4 år . Vi boede i hhv Danmark og Tyskland, da vi mødtes og var begge i gang med studier i vores eget land. Vi skiftedes til at bo hos hinanden i længere perioder (uger og nogle gange måneder) mere eller mindre fra starten, men fik altså ikke fælles navneskilt på døren før efter fire år.

I et tidligere forhold gik der knapt to år, og det holdt ikke så længe.

Man ved nok bare aldrig hvor lang tid man har brug for at lære hinanden at kende. Det kan også blive en sovepude at vente for længe med at flytte sammen, for nogle uligheder kommer bare først rigtigt op til overfladen, når man skal leve sammen til daglig.

Anmeld

4. oktober 2010

pussepige

Jeg begyndte med min mand d. 4 maj 2007 og vi flyttede sammen på hans fødselsdag d. 29 januar 2008..

Havde 2 børn da jeg mødte ham min søn var 4 år og min datter 9 mdr. Han mødte dem først efter 14 dage...

Anmeld

5. oktober 2010

Lielbardis

Vi blev kærester på min 17 års fødselsdag, tror der gik omkring 14 dage - 1 måned, før jeg flyttede hjem til ham og hans forældre (jeg kunne ikke så godt med min egen familie på det tidspunkt), der boede vi i 3 måneder, så fik jeg en ungsomsbolig, hvor vi boede i 6 måneder, vi flyttede derefter i en lejlighed, hvor vi begge stod på døren (: og nu har vi så valgt at flytte fra Sjælland til Jylland i en lejlighed herovre..

- Og vi er samtidig igang med projekt baby, dog indtil videre uden held ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.