Carina1977 skriver:
Er lidt nysgerrig....men hvor længe havde du og din kæreste været sammen inden i flyttede sammen? og til jer der havde børn i forvejen, hvornår præsenterede i barnet/børnene for kæresten?
jeg har lidt haft den holdning at jeg ikke vil flytte sammen med nogen, før man har været sammen i 1 år....ved ikke om den holder stik, men det er i hvert fald min forestilling.
Men jeg er lidt i tvivl om, hvornår min søn skal møde min kæreste. Min søn ved godt at jeg har en kæreste, og han har også set et billede af ham. mente at det var bedst at jeg stille og roligt fortalte ham om det, sådan at det hele ikke sker bare lige pludselig.
Hejsa:0)
Vi flyttede sammen vist nok 10 mdr efter vi mødtes første gang.
Jeg havde en datter - ja da har jeg stadig - og han sin søn ( weekendfar) Vi flyttede sammen i min lejlighed. Ungerne elskede hinaden og de delte værelse:0)
Efter 3 mdr flyttede vi i noget større da vi ventede os - ungerne fik nu hvert deres værelse.
Vi mødtes en lørdag aften efter at have skrevet over nettet i 2 mdr. Kenny boede i Esbjerg og jeg i Viborg ( afstand 200 km) så vi sås kun i weekenden. Weekenden efter havde Kenny sin søn og vi sprang ud i det. Vi mødtes alle fire og havde en fantastisk weekend. Ungerne som om de aldrig havde levet uden hinanden og Kenny og kjeg ligeså.
Vi var derefter sammen hver eneste weekend.
Aldrig voldt os problemer at sprine så hurtigt ud i det.
Nu er vi forlovede og venter vores andet barn sammen:0)
Så tjuhej det går her:0)
Christina
Anmeld