Hvornår flyttede i sammen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2010

Dorthe1986

Vi begyndte at komme sammen i juni 2008, blev forlovet oktober 2008 og vi flyttede sammen i Aoril 2009. Så vi havde været sammen i 10 måneder og vi venter nu vores første barn til April næste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

camsko88

vi flyttede faktisk sammen med det samme, han boede i aabenraa og jeg i vejle men da jeg besøgte ham 1. gang ville han ikke af med mig igen hehe

jeg mødte hans yngste datter efter ca 3. mdr. ( der var noget bøvl med hendes mor)

Anmeld

5. oktober 2010

morethanperfect

Vi flyttede sammen efter 5 måneder , men havde været hos ham konstant i de 5 måneder ... Men flyttede adresse efter 5 måneder

Anmeld

5. oktober 2010

Giraffen

Carina1977 skriver:

Er lidt nysgerrig....men hvor længe havde du og din kæreste været sammen inden i flyttede sammen? og til jer der havde børn i forvejen, hvornår præsenterede i barnet/børnene for kæresten?

jeg har lidt haft den holdning at jeg ikke vil flytte sammen med nogen, før man har været sammen i 1 år....ved ikke om den holder stik, men det er i hvert fald min forestilling.

Men jeg er lidt i tvivl om, hvornår min søn skal møde min kæreste. Min søn ved godt at jeg har en kæreste, og han har også set et billede af ham. mente at det var bedst at jeg stille og roligt fortalte ham om det, sådan at det hele ikke sker bare lige pludselig.

Min kæreste og jeg flyttede sammen efter et halvt år, da jeg skulle starte på Uni og var bange for forholdet ikke kunne holde til hvor lidt jeg regnede med vi fik tid til hinanden. Nu her halvandet år senere er vi stadig sammen og rigtig glade for hinanden.

Jeg tror at fordelen ved at flytte sammen tidlig er at man ikke er fastlåst i nogle roller og man har større tålmodighed omkring at finde nogle faste rytmer uden at blive irritabel osv. Men det er måske forskelligt fra par til par, vi har hvertfald ingen problemer haft med at bo sammen :-)

Anmeld

6. oktober 2010

mortilflere

4 dage.............

Jeg kom fra sjælland , lige fyldt 18

Anmeld

6. oktober 2010

ann-kristina

vi var lidt langsomme, så det tog 3 år

Anmeld

6. oktober 2010

SiLiMiMa

vi flyttede sammen efter en uge - eller var det 3 dage??? Ingen af os havde børn.

Det er nu over 10 år siden og Vi er stadig sammen og har nu 4 børn sammen

heise

Anmeld

6. oktober 2010

Christabelle

Her flyttede kæresten, officielt, ind i min lejlighed efter ca 2 måneder, men han var her næsten hver dag i de første 2 måneder også

Han flyttede fra sin x da han mødte mig  og havde ikke rigtig noget sted at bo, udover hos sine forældre og så blev det til at han bare blev her  Nu har vi været sammen i knap 3 år.

Ingen af os havde/har børn så det var ikke et issue her.

Anmeld

6. oktober 2010

LotteGabriella

vi flyttede sammen efter knapt 1 1/2 år, da jeg var 7 mdr. henne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.