Hvornår flyttede i sammen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2010

BechHannibal

Jeg flyttede ind hos Chris efter 2-3 uger 2-3 måneder efter flyttede vi sammen til Århus. Vi kommer fra Skive, så det var også et stort skridt

Hehe, vi var (er stadig) bare så forbandet forelsket at vi ikke kunne undvære hinanden!

Ja, nu har vi snart været sammen i tre år og venter vores første barn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

1977

Profilbillede for 1977

Vi boede 100 km fra hinanden, men der gik knap 2 år inden vi flyttede sammen. Vi havde ikke så meget lyst til det før der var gået 1 år, og vi havde travlt med at leve vores liv Selv efter vi flyttede sammen så vi kun hinanden i weekenderne, så der var ikke den helt store forskel

Anmeld

4. oktober 2010

Misa

flyttede sammen efter næsten 5 måneder

Anmeld

4. oktober 2010

Diana...

Vi flyttet sammen efter 5 måneder og blev gravid måneden efter :) 

Anmeld

4. oktober 2010

sarahb

vi flyttede sammen efter 5 år.. Jeg synes det var SKØNT der gik så længe også fordi vi aldrig havde haft nogle med hjemme ved vores forældre før så det var stort når det skulle ske, og ligeledes havde vi aldrig boet med andre. Så det var perfekt for os der gik så lang tid. Så kendte vi hinanden ordenligt og hinandens vaner og grænser. Det har været sundt, da vi begge er vildt stædige, han er så tålmodig og jeg utålmodig. Han stresser aldrig og jeg stresser og vil have tingene gjort ASAP

Anmeld

4. oktober 2010

FruEllingsen

Carina1977 skriver:

Er lidt nysgerrig....men hvor længe havde du og din kæreste været sammen inden i flyttede sammen? og til jer der havde børn i forvejen, hvornår præsenterede i barnet/børnene for kæresten?

jeg har lidt haft den holdning at jeg ikke vil flytte sammen med nogen, før man har været sammen i 1 år....ved ikke om den holder stik, men det er i hvert fald min forestilling.

Men jeg er lidt i tvivl om, hvornår min søn skal møde min kæreste. Min søn ved godt at jeg har en kæreste, og han har også set et billede af ham. mente at det var bedst at jeg stille og roligt fortalte ham om det, sådan at det hele ikke sker bare lige pludselig.

Offichelt flyttede vi sammen da vi havde været sammen i 5 mdr. men egentlig efter 4. Vi viste bare at det var det rigtige. var slet ikke i tvivl.

Inden jeg mødte Michael har tanken om at flytte sammen med en fyr været ret skrammende. Men med Michael var det bare rigtigt

Anmeld

4. oktober 2010

henh01

Her flyttede min kæreste ind hos mig efter 7 mdr, da han havde 3 mdr opsigelse på sin lejebolig. -ellers var det nok sket før. Jeg har en datter på 6 år fra et tidligere forhold som han mødte efter ca 5-6 mdr, men kun fordi jeg var sikker på det var rigtigt! Nu venter vi barn sammen, med ankomst om 6 uger og 5 dage (men hvem tæller) og har været sammen i et år og en mdrs tid. Kendte ham gennem mit arbejde og har på nuværende tidspunkt vel kendt manden i ca 2 år.

Anmeld

4. oktober 2010

Mathilde

Jeg boede alene i lejlighed, da vi mødte hinanden og han boede der jo næsten, men så fandt vi en større lejlighed og flyttede sammen officielt, efter et lille år

Anmeld

4. oktober 2010

saxa

Jeg flyttede sammen med min kæreste, da vi havde været sammen i 2mdr - dog havde vi kærestet lidt on/off nogle år inden.. Men kun for sjov 

Idag har vi været sammen i knap 8år, er gift og har to dejlige børn sammen..

Anmeld

4. oktober 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Da jeg i sin tid blev gravid med Mathilde, der boede jeg faktisk stadig hjemme. Min mand - dengang kæreste og jeg flyttede sammen da var 2 mdr. henne. Vi havde kun været kærester et par måneder inden jeg blev gravid, men flyttede ret hurtigt sammen.

I 3 år boede vi til leje i en lejlighed, og for snart 3 år siden købte vi hus hvor vi bor nu. Og siden da er Mathilde blevet velsignet med en skøn lillesøster, der nu er 3 mdr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.