Hvornår flyttede i sammen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2010

Missi

Carina1977 skriver:

ej hvor er i hurtige  

jer der flyttede hurtigt sammen...i havde heller ingen børn vel?

Min kæreste har på halv tid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2010

klmf

Carina1977 skriver:

Haha kunne lige forestille mig dig på grædende knæ, mens du tigger og ber om at måtte flytte sammen med ham *griner*

Ahrmen hun synes jo jeg var forfædelig at høre på som nyforelsket, så i en rødvinsbrandert havde jeg højt og helligt lovet at vi ikke flyttede sammen før der var gået mindst 6 måneder (hun vidste ikke jeg havde sagt 'jeg elsker dig' til ham efter tre uger, så havde hun låst mig inde)...
Vi fik dispensation, fordi han fik job hurtigere end forventet, så måtte hun jo give sig

Anmeld

3. oktober 2010

Gustavsmor

B&J skriver:

min kæreste tog fra kbh og til hjørring og da han kom ind i min lejlighed kom han aldrig ud igen så vi flyttede vel sammen efter 2-3 mdr men han var der hele tiden hihihihi men hans navn kom på lejligheden efter det

Bor i så i Hjørring nu?? Jeg bor også i hjørring....hi hi

Anmeld

3. oktober 2010

Gustavsmor

8 mdr havde vi været kærester inden vi flyttede sammen...

Anmeld

3. oktober 2010

klmf

Men vil lige sige, at hvis jeg havde haft et barn, så havde jeg ikke gjort det så hurtigt....

Anmeld

3. oktober 2010

VIPpigen

Hans adresse blev officielt flyttet hjem til mig da vi havde været sammen i 15 måneder. Vi handlede så lidt i den forkerte rækkefølge da jeg nåede at blive gravid inden vi flyttede sammen. Men han sov ved mig ofte 6 måneder inden hans adresse og ting kom herned

Anmeld

3. oktober 2010

LRJ

Han flyttet stort sig ind i min lejlighed fra dag 1, flyttede hjem til hans forældre efter 1 mdr og i vores eget efter 9 mdr og vi blev først gravide efter 2 mdr så kender ikk det med børn

Anmeld

3. oktober 2010

LRJ

Han flyttet stort sig ind i min lejlighed fra dag 1, flyttede hjem til hans forældre efter 1 mdr og i vores eget efter 9 mdr og vi blev først gravide efter 2 mdr så kender ikk det med børn

Anmeld

3. oktober 2010

B&J

Gustavsmor skriver:

Bor i så i Hjørring nu?? Jeg bor også i hjørring....hi hi

jepper vi bor i hjørring ej hvor sjovt hihihi

Anmeld

3. oktober 2010

Carina1977

lotchen skriver:

Men vil lige sige, at hvis jeg havde haft et barn, så havde jeg ikke gjort det så hurtigt....

Nej vel?  Indtil videre holder jeg ved min 1-års plan, og så må jeg se hvad der sker.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.