Hvornår flyttede i sammen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2010

Mor-til-asta-09

jeg flyttede sammen med min efter 1 mdr.. så boede vi 3 mdr hos mine de gamle.. så efter 4 måneder havde vi samme adresse..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2010

Carina1977

Ja jeg kan da godt se at jeg er lidt over-forsigtig så *lol*    men som jeg sagde....det er jo ikke sikkert min plan holder stik *griner*

Jeg har været sammen med min kæreste i ca. 3½ måned.

Anmeld

3. oktober 2010

LotteN

vi kom hjem fra Irak i slutningen af februar og 1. april overtog vi vores købte hus som vi så flyttede ind i og havde 1 års dag den 29. april - så vi var liiiidt hurtige...

Anmeld

3. oktober 2010

Riksen

Vi flyttede sammen efter 6 mdr. - det føltes bare rigtigt, og vi har snart været sammen i 5 år.

Anmeld

3. oktober 2010

klmf

Jeg havde lovet min veninde, der ville gå mindst et halvt år - men søgte om dispensation, så 5½ måned gik der inden han flyttede ind. Nu har vi været sammen i 5 år, så de 14 dage gjorde ikke noget dårligt

Anmeld

3. oktober 2010

SoffiLine

Fra første dag flyttede vi sammen

Anmeld

3. oktober 2010

NessaXenia

efter en måned ca

Anmeld

3. oktober 2010

Carina1977

lotchen skriver:

Jeg havde lovet min veninde, der ville gå mindst et halvt år - men søgte om dispensation, så 5½ måned gik der inden han flyttede ind. Nu har vi været sammen i 5 år, så de 14 dage gjorde ikke noget dårligt

Haha kunne lige forestille mig dig på grædende knæ, mens du tigger og ber om at måtte flytte sammen med ham *griner*

Anmeld

3. oktober 2010

Carina1977

ej hvor er i hurtige  

jer der flyttede hurtigt sammen...i havde heller ingen børn vel?

Anmeld

3. oktober 2010

Nadia&Daniel

Carina1977 skriver:

ej hvor er i hurtige  

jer der flyttede hurtigt sammen...i havde heller ingen børn vel?

Nej ikke endnu.. Men godt på vej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.