Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jeg flyttede sammen med min efter 1 mdr.. så boede vi 3 mdr hos mine de gamle.. så efter 4 måneder havde vi samme adresse..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ja jeg kan da godt se at jeg er lidt over-forsigtig så *lol* men som jeg sagde....det er jo ikke sikkert min plan holder stik *griner*
Jeg har været sammen med min kæreste i ca. 3½ måned.
vi kom hjem fra Irak i slutningen af februar og 1. april overtog vi vores købte hus som vi så flyttede ind i og havde 1 års dag den 29. april - så vi var liiiidt hurtige...
Vi flyttede sammen efter 6 mdr. - det føltes bare rigtigt, og vi har snart været sammen i 5 år.
Jeg havde lovet min veninde, der ville gå mindst et halvt år - men søgte om dispensation, så 5½ måned gik der inden han flyttede ind. Nu har vi været sammen i 5 år, så de 14 dage gjorde ikke noget dårligt
Fra første dag flyttede vi sammen
efter en måned ca
lotchen skriver: Jeg havde lovet min veninde, der ville gå mindst et halvt år - men søgte om dispensation, så 5½ måned gik der inden han flyttede ind. Nu har vi været sammen i 5 år, så de 14 dage gjorde ikke noget dårligt
Haha kunne lige forestille mig dig på grædende knæ, mens du tigger og ber om at måtte flytte sammen med ham *griner*
ej hvor er i hurtige
jer der flyttede hurtigt sammen...i havde heller ingen børn vel?
Carina1977 skriver: ej hvor er i hurtige jer der flyttede hurtigt sammen...i havde heller ingen børn vel?
Nej ikke endnu.. Men godt på vej
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128