Jeg kan slet ikke forstå folk går op i alt det popularitets halløj???????????????????????
Sig mig er vi talbeg i folkeskolen hvor pigerne bitcher over sådan noget.
Tag da lige og kom ned fra den høje hest og lad være med at tro alting handler om popularitet, eller at være den upopulære...det har ikke en dyt af gøre med det og kommer heller ikke til det.
Det handler om et åbent forum for alle, hvor nogle har været her i 2 år mens andre har været her en uge. Naturligvis er der forskel på hvor godt man så kender folk eller ej, men det har da absolut intet med at være populær at gøre.
Og nej, det er ikke en af de "populære" der skriver dette, dem du hendtyder til. Jeg har bare været her fra start af, har min faste gang i juli og som jeg holder af.
Og det gør ikke at jeg får flere besvarelse i øffen f.eks, mine indlæg får ofte kun 3-5 besvarelse hvis jeg er heldig, men enkelte gode indlæg får lidt flere, naturligvis.
Så skriv nogle gode relevante indlæg, så for du også gode relevante svar fra folk:-)
Og ingen skal følte sig glemte eller ligegyldige, det er jo for filan ikke det det handler om, det handler om at finde nogle gode realtioner eller god svar man kan bruge. Og for nogle tager det lidt mere tid end for andre,sådan er det jo bare.
Hvis jeg ikke får en fødselsdagshilsen men en anden gør...helt ærligt, det rager mig en høstblomst, for jeg forventer sørme ikke folk herinde skal gøre noget ud af det. Hsuker de det er det da fint, men ellers fred være med det da.
Anmeld