Det der med de "populære" herinde....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2010

MMR

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2010

Malene84

Ni-ko-li-ne skriver:

her bliver du huske som hende der bare er kanon smuk, og som fismer har fået en flot mave selvom hun har båret tvillinger:0)

en slags superwoman... hi hi:0)

uuhhh jamen det vil jeg da gerne være  weehuuu

Anmeld

30. september 2010

Malene84

Bromberg skriver:

Jeg må sige Malene... Jeg synes sku du er sej !! Jeg har læææænge fulgt med i dine tråde.. Det overskud, den glæde og bare måden du er på (kan kun sige det, ud fra hvad jeg ser her på siden) er fantastisk.. Jeg er sikker på at du er en fantastisk mor for dine dejlige drenge, de ser altid glade og velfungerende ud (men billeder kan jo sagtens snyde ) Du er altid positiv !!

Det virker nok som en god gang rygklapperi, men synes bare at du skal vide det.. Uden at lyde som 5. klasse, jeg ser op til dig.. Kan jeg have det overskud bare med en baby.. Så er jeg sku kommet langt

Ha' en dejlig dag

(Og dette indlæg kræver ingen svar eller noget som helst, hverken fra Malene eller andre !!)

eeeej jeg sidder nu og hyler  hold da op, aldrig er jeg da blevet "talt" så pænt til. Iiihhh altså... er helt rød i ægget af glæde. Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige. Tuuuuuusind tak for de flotte ord. Puha, jeg har aldrig været særlig god til at håndtere ros. haha. Men nøøøj hvor det dog varmer at høre det  igen tusind tak!!!

Anmeld

30. september 2010

Ni-ko-li-ne

Malene84 skriver:

uuhhh jamen det vil jeg da gerne være  weehuuu

believe you me.... hi hi you are

Anmeld

30. september 2010

MariaJ

De her indlæg undrer mig altid lidt, da jeg simpelthen ikke kan forstå at man ikke kan unde nogen en fødselsdagshilsen (eller hvad det nu måtte være) uden at man føler sig ekskluderet.

Når det er sagt. Hvis man gerne vil være kendt herinde tror jeg ikke det handler om at skrive så mange indlæg som muligt, men om hvad man skriver. Uden helt præcist at vide hvem det er folk mener er de kendte, så er dem jeg opfatter som "kendte" allesammen folk, der giver enormt meget af sig selv og deler meget af deres privatliv med en hel masse ukendte mennesker på en åben webadresse. Jeg elsker at læse om folks liv og følger glad og gerne med i det de fortæller, men mine grænser for hvad jeg deler med folk på nettet går et helt andet sted, og for alle os der har det sådan kan man jo simpelthen ikke forvente at folk føler den samme tilknytning, som til nogen man ved en masse om.

Så tillykke med fødselsdagen, pøj pøj med forestående fødsler, held og lykke med ungerne og fingrene krydset for at I snart bliver gravide til alle jer, der deler stort og småt og personlige tanker med alle os andre uden at forvente at vi giver igen i samme mål . Baby.dk ville være meget fattigere uden de personlige historier. 

Maria (der i øvrigt har følt sig velkommen fra dag én og synes der stort set er en god og hyggelig tone blandt folk herinde)

Anmeld

30. september 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

MariaJ skriver:

De her indlæg undrer mig altid lidt, da jeg simpelthen ikke kan forstå at man ikke kan unde nogen en fødselsdagshilsen (eller hvad det nu måtte være) uden at man føler sig ekskluderet.

Når det er sagt. Hvis man gerne vil være kendt herinde tror jeg ikke det handler om at skrive så mange indlæg som muligt, men om hvad man skriver. Uden helt præcist at vide hvem det er folk mener er de kendte, så er dem jeg opfatter som "kendte" allesammen folk, der giver enormt meget af sig selv og deler meget af deres privatliv med en hel masse ukendte mennesker på en åben webadresse. Jeg elsker at læse om folks liv og følger glad og gerne med i det de fortæller, men mine grænser for hvad jeg deler med folk på nettet går et helt andet sted, og for alle os der har det sådan kan man jo simpelthen ikke forvente at folk føler den samme tilknytning, som til nogen man ved en masse om.

Så tillykke med fødselsdagen, pøj pøj med forestående fødsler, held og lykke med ungerne og fingrene krydset for at I snart bliver gravide til alle jer, der deler stort og småt og personlige tanker med alle os andre uden at forvente at vi giver igen i samme mål . Baby.dk ville være meget fattigere uden de personlige historier. 

Maria (der i øvrigt har følt sig velkommen fra dag én og synes der stort set er en god og hyggelig tone blandt folk herinde)

Godt skrevet

Anmeld

30. september 2010

Laulund87

Nu er jeg en af dem der er blvet godt afhængig af baby.dk

Jeg bruger efterhånden temmelig meget tid herinde og "snakker" lidt med nogle stykker og har mødtes med én herinde fra Men jeg ser bestemt ikke mig selv som populær..Haha.

Jeg synes det er super hyggeligt at lære nogle nye at kende! Og især på den her måde for jeg har noget angst og det gør det lidt nemmere at møde nogle nye, hvis man har skrevet sammen først

Nå, men der er da klart nogle der er mere synlige og måske mere "populære" end andre, men man vælger jo selv hvor meget man vil gøre ud af siden.

Anmeld

30. september 2010

JacobsMoar

Malene84 skriver:

eeeej jeg sidder nu og hyler  hold da op, aldrig er jeg da blevet "talt" så pænt til. Iiihhh altså... er helt rød i ægget af glæde. Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige. Tuuuuuusind tak for de flotte ord. Puha, jeg har aldrig været særlig god til at håndtere ros. haha. Men nøøøj hvor det dog varmer at høre det  igen tusind tak!!!

Hihi.. Kender godt den følelse

Ha en dejlig dag

Anmeld

30. september 2010

Sisley

Min mening er - skyd hul i hvem der er kendt og ikke er kendt herinde. Hvis man er kendt herinde ,er det vel fordi man på en eller anden måde har gjort sig "fortjent" til det og så må man nok jo et eller andet omfang leve lidt op til den "respekt".

Da jeg startede herinde for ca. et år siden synes jeg faktisk det var lidt betryggende at kunne se nogle navne der gik igen - det gav mig lidt en fornemmelse af, at det var en seriøs side, som brugere blev længe på.

- og jeg sætter pris på alle svar hvadenten de kommer fra en kendt eller ukendt. Men jeg sætter ikke pris på svar der kommer fra en ukendt, der bare vil være kendt...

Sisley
- som ikke føler sig særlig kendt og også er ligeglad...

Anmeld

30. september 2010

>>Carina<<

Anonym skriver:

Kan helt klart godt følge dig i det med fødselsdagene, jeg kan bare ikke lade være med at syntes det er lidt syndt for de andre som også har fødselsdag... Selvfølgelig forstår jeg godt man ikke ønsker nogle tillykke, man ikke har skrevet med overhovedet (men dog kunne jeg da godt finde på det, og det samme med en jeg ikke havde skrevet med, der fødte, der ønsker jeg da også bare tillykke alligevel....)

Tænker bare man jo kunne skrive en privat besked eller i vedkommendes gæstebog hvis det var en enkelt man ville ønske tillykke

Lige min tanke. En privat besked ville da være fint for alle. Hvis det er for at ønske tillykke med en fødselsdag så skader det vel ik at sende en privat besked!?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.