De her indlæg undrer mig altid lidt, da jeg simpelthen ikke kan forstå at man ikke kan unde nogen en fødselsdagshilsen (eller hvad det nu måtte være) uden at man føler sig ekskluderet.
Når det er sagt. Hvis man gerne vil være kendt herinde tror jeg ikke det handler om at skrive så mange indlæg som muligt, men om hvad man skriver. Uden helt præcist at vide hvem det er folk mener er de kendte, så er dem jeg opfatter som "kendte" allesammen folk, der giver enormt meget af sig selv og deler meget af deres privatliv med en hel masse ukendte mennesker på en åben webadresse. Jeg elsker at læse om folks liv og følger glad og gerne med i det de fortæller, men mine grænser for hvad jeg deler med folk på nettet går et helt andet sted, og for alle os der har det sådan kan man jo simpelthen ikke forvente at folk føler den samme tilknytning, som til nogen man ved en masse om.
Så tillykke med fødselsdagen, pøj pøj med forestående fødsler, held og lykke med ungerne og fingrene krydset for at I snart bliver gravide til alle jer, der deler stort og småt og personlige tanker med alle os andre uden at forvente at vi giver igen i samme mål
. Baby.dk ville være meget fattigere uden de personlige historier.

Maria (der i øvrigt har følt sig velkommen fra dag én og synes der stort set er en god og hyggelig tone blandt folk herinde)
Anmeld