Det der med de "populære" herinde....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2010

*A*

Malene84 skriver:

Nu er jeg en af dem, der er blevet nævnt i "hvem husker du- tråden" - og jeg er også blevet skrevet om, da jeg fødte fordi folk var interesserede i det der skete  Jeg vil på ingen måde undvære det!!! jeg synes jo bare det er dejligt at folk gider svare mig og vise interesse. Jeg ser mig dog på ingen måde som populær eller "kendt" herinde. Jeg har mine venner herinde, og det er tit og ofte dem der skriver om/til mig. Tror rent faktisk at de er de "kendte"!!! Jeg sys det er ærgeligt, at jeg sidder med dårlig samvittighed over at jeg er blevet nævnt, hver gang denne slags indlæg kommer frem.

Jeg elsker denne side, er på hver dag og prøver at svare på det jeg ved noget om   har skrevet nogle ret mærkelige indlæg, da jeg i starten seriøst ikke anede hvad der var hoved og røv på en baby - hvilket folk nok bare sys var underholdende. Tror også tit jeg bare bliver husket som hende der er tosset og har født tvillinger - så kan man så lægge det i det man har lys til. hahaha.

Der er sååååå mange herinde der betyder meget for mig, fordi de gider bruge tid på mine indlæg og komme med et svar jeg kan bruge til noget!!!

Det burde vel egentlig bare været et sundt og positivt tegn, at alle de nye kan se hvilket sammenhold de kan opnå på denne side  

Godt skrevet Malene

Jeg elsker at følge med i dine tråde og tvillinger - du er et tvillingemor forbillede for mig - men det ved du jo godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2010

Malene84

*A* skriver:

Godt skrevet Malene

Jeg elsker at følge med i dine tråde og tvillinger - du er et tvillingemor forbillede for mig - men det ved du jo godt

Taaak sweetie. Ja det ved jeg, du er så sød  Er så glad for at kunne hjælpe dig  Bliver så glad for at høre sådanne ting.

Anmeld

30. september 2010

Diana...

Carina1984 skriver:

Lige min tanke. En privat besked ville da være fint for alle. Hvis det er for at ønske tillykke med en fødselsdag så skader det vel ik at sende en privat besked!?

Nej det skader lige så lidt som det skader at lave et indlæg. 

Anmeld

30. september 2010

Miamaja

altsaa jeg synes i bund og grund det er fjollet. Jeg tror man lige skal huske paa at det er et online univers som man ikke skal tage saa hojtideligt. Det er da bedre at blive husket af sine venner og familie der har privat relation. Det synes jeg ihvertfald

Anmeld

30. september 2010

Steph_Laurits

HØRT!

Anmeld

30. september 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Miamaja skriver:

altsaa jeg synes i bund og grund det er fjollet. Jeg tror man lige skal huske paa at det er et online univers som man ikke skal tage saa hojtideligt. Det er da bedre at blive husket af sine venner og familie der har privat relation. Det synes jeg ihvertfald

Præcis søde.

Anmeld

30. september 2010

>>Carina<<

Diana... skriver:

Nej det skader lige så lidt som det skader at lave et indlæg. 

Mener: Så er der ingen der føler sig glemt/holdt ude (det opretteren af dette indlæg taler om)
"Hva man ikke ved har man ikke ondt af".
Hvis man ik ka SE at andre end en selv blir ønsket tillykke m.m. så føler man sig vel ik glemt!? :-)

Anmeld

30. september 2010

Diana...

Carina1984 skriver:

Mener: Så er der ingen der føler sig glemt/holdt ude (det opretteren af dette indlæg taler om)
"Hva man ikke ved har man ikke ondt af".
Hvis man ik ka SE at andre end en selv blir ønsket tillykke m.m. så føler man sig vel ik glemt!? :-)

Ja jeg ved godt hvad du mente :) Jeg er bare ikke enig og synes det er synd at der ikke kan være plads til en tillykke tråd uden an masse skal synes det er et problem. 

Men sådan er vi jo så forskellige 

Anmeld

30. september 2010

>>Carina<<

Diana... skriver:

Ja jeg ved godt hvad du mente Jeg er bare ikke enig og synes det er synd at der ikke kan være plads til en tillykke tråd uden an masse skal synes det er et problem. 

Men sådan er vi jo så forskellige 

Ja og guskelov for det tænk hvis vi alle var ens. Det ville da være kedeligt

Anmeld

30. september 2010

Diana...

Carina1984 skriver:

Ja og guskelov for det tænk hvis vi alle var ens. Det ville da være kedeligt

Nemlig 

Rigtig god dag nu vil vi drøne til lagersalg 

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.