Anonym skriver:
Dvs. hvis man ikke er herinde 24/7 eller skriver om ALT i ens liv, så kan man lige så godt melde sig ud, for så kommer man aldrig ind i varmen....?
Startede sådan set med at skrive at det ikke var for at skabe dårlig stemning jeg oprettede indlægget, men hvis du/i læser i starten, så er jeg jo IKKE den eneste der har det sådan! Og nu er jeg træt af at læse folk skrive stolpe op og stolpe ned om at der skal være plads til alle og til at oprette alle slags indlæg, men sjovt nok når der så bliver oprettet sådan et indlæg her, så farer folk i flint... Hvad pokker er forskellen? I kan lige så vel hoppe let og elegant uden om dette indlæg i stedet for at himle op som jeg kan hoppe uden om jeres indlæg.......... Det gælder vel begge veje! Eller er her kun plads til folk med samme holdning?
Jeg går ud fra du oprettede denne tråd med den hensigt at starte en debat, og debatterer vi ikke emnet nu?
Det handler ikke om at være enige eller være rygklappere....
Det kan godt være du ikke havde til hensigt at skabe en dårlig stemning, men denne slags indlæg skaber ALTID en dårlig stemning, for i bund og grund beskylder du/man jo visse brugere herinde for at være for vellidte... Og siden hvornår blev det en forbrydelse?
Jeg hører tit, at folk synes jeg er en af de kendte, men jeg har så hut jeg visker aldrig fået en tillykketråd. Når jeg endelig opretter en debat selv, er der oftest meget få svar i den, og faktisk ikke engang fra dem jeg snakker med privat... Så jeg synes at de her tråde er enormt deprimerende og generaliserende...
For om jeg fatter hvordan man kan påstå at en som jeg er kendt/populær herinde (hvilket af uransaglige årsager er sket ofte) når jeg samtidig ikke får ret mange svar i mine tråde.... Det er jo faktisk direkte modsigende skulle jeg mene...
Her skal være plads til alle, og jeg synes folk for det meste er rimeligt gode til at være enige om at være uenige om noget. men når det kommer til, at nogle er kendte/populære herinde, så skal alle pludselig trække nallerne til sig, for i den slags tråde er der altid kun plads til svar som dette
---->

og Enig! og Hørt! og godt sagt. o.s.v. o.s.v.
Og uanset hvordan du vender og drejer det, så skælder du i virkeligheden folk ud for at være for gode mod andre, eller for at modtage for meget opmærksomhed som de IKKE selv har kaldt på (tillykke trådene for eksempel)... synes du helt ærlig det er fair?