Det der med de "populære" herinde....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2010

Leonora

maria_wt skriver:

... nu har jeg føz'dag om 2 dage og så må vi se hvad der sker, eller ike sker... Jeg er ikke kendt eller populær 

Jeg vil så på forhånd ønske dig STORT tillykke

Kram fra Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2010

Leonora

Malene84 skriver:

Nu er jeg en af dem, der er blevet nævnt i "hvem husker du- tråden" - og jeg er også blevet skrevet om, da jeg fødte fordi folk var interesserede i det der skete  Jeg vil på ingen måde undvære det!!! jeg synes jo bare det er dejligt at folk gider svare mig og vise interesse. Jeg ser mig dog på ingen måde som populær eller "kendt" herinde. Jeg har mine venner herinde, og det er tit og ofte dem der skriver om/til mig. Tror rent faktisk at de er de "kendte"!!! Jeg sys det er ærgeligt, at jeg sidder med dårlig samvittighed over at jeg er blevet nævnt, hver gang denne slags indlæg kommer frem.

Jeg elsker denne side, er på hver dag og prøver at svare på det jeg ved noget om   har skrevet nogle ret mærkelige indlæg, da jeg i starten seriøst ikke anede hvad der var hoved og røv på en baby - hvilket folk nok bare sys var underholdende. Tror også tit jeg bare bliver husket som hende der er tosset og har født tvillinger - så kan man så lægge det i det man har lys til. hahaha.

Der er sååååå mange herinde der betyder meget for mig, fordi de gider bruge tid på mine indlæg og komme med et svar jeg kan bruge til noget!!!

Det burde vel egentlig bare været et sundt og positivt tegn, at alle de nye kan se hvilket sammenhold de kan opnå på denne side  

Nøj hvor er jeg enig.........Jeg er selv "ny" herinde og jeg bliver ikke øv over ikke at blive citeret eller lign...Jeg bliver glad for dem der svarer på mine tråde og for de råd der gives...

Jeg elsker at læse tråde (også uden at behøve at svare) og jeg synes det virker til at der er rigtig mange søde piger herinde der hver dag støtter og glæder sig på andres vegne...

Så jeg kommer til at hænge på denne side længe

Knus Louise

Anmeld

1. oktober 2010

Barbamama

Muffi . skriver:

OMG   jeg krummer tæer hver gang jeg læser noget om de populære /ikke populære herinde   Vi er enige om det her er et on line univers ikke ???   Gad man være en af de poplære herinde ??  For mig er en populær herinde en person der ikke har så meget andet at lave end at sidde herinde og oprette indlæg  Det er da sørgeligt ... I øvrigt skriver jeg ikke dette for at ramme nogen , er åbenbart ikke nok på til at vide om der overhoved er nogen populære herinde ..

Er det ikke lidt hårdt sagt???? Altså ikke fordi jeg selv føler mig ramt, men der er da nogen der skriver meget herinde som jeg ved har et liv udenfor skærmen.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.