Det der med de "populære" herinde....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2010

mariamiss6

Maja84 skriver:

Jeg tror ang fødselsdagsindlæg, at det måske kan være fordi at man jo har mulighed for at skrive det privat, frmefor at lave desiderede indlæg. men ja jeg bliver nu ikke jaloux fordi der bliver lavet et indlæg.

Nogle kender hinanden andre ikke, det kommer jo også an på om man feks bor tæt på hinanden, og feks er i mødregruppe sammen eller andet, eller har fået godt venskab gennem baby.dk, og det synes jeg da bestemt der skla være plads til, synes da der skal være plads til alle, hvilket jeg nu også synes her er

Jeg er sgu også lige glad med om jeg får en tillykke tråd. Jeg kan sgu dårligt nok selv huske min egen fødselsdag, så jeg forlanger ikke at alle andre kan....

Denne side roses ofte for at være "familiær" og for at vi her inde er gode ved hinanden....

Og det er jo det der er så hyggeligt, og gør at der altid er høj aktivitet her inde....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2010

Anonym trådstarter

mariamiss6 skriver:

Men hvis du kun ville høre om andre var enig med dig, er det her så ikke også en af de der rygklapper tråde, som du selv giver udtryk for at være så træt af?

Eller det er måske kun emnet folk bakker op om, det handler om?

Nu var det så heller ikke for at kun at høre fra folk der var enige. Havde måske (naivt af mig måske) troet et par stykker havde skrevet "Nåh ja det kan vi godt se, lad os lave en tråd der hedder, "hvem er det sidste nye medlem du husker" eller whatever....

Men jeg skal nok holde det for mig selv fremover, at jeg ikke er fan af de tråde der. Jeg ser det bare som jer 20 mennesker's (eller hvor mange der nu bliver nævnt) eget lille lukkede univers, hvor i sidder og "roser" hinanden......

Anmeld

30. september 2010

mariamiss6

Anonym skriver:

Og forresten, du skal ikke bilde mig ind at alle fødselsdagsindlæggene bliver oprettet af folk der kender hinanden...... Og hvis man kender hinanden IRL så tvivler jeg på vedkommende bliver såret over en manglende fødselsdagstråd, da man jo formodentlig har andre kontakt muligheder til vedkommende end nettet......

Alle fødselsdagstrådene oprettes da af folk der føler de har en form for venindeforhold... Og så er det da lige gyldigt hvor man ellers kender hinanden fra eller henne...

Anmeld

30. september 2010

mariamiss6

Anonym skriver:

Nu var det så heller ikke for at kun at høre fra folk der var enige. Havde måske (naivt af mig måske) troet et par stykker havde skrevet "Nåh ja det kan vi godt se, lad os lave en tråd der hedder, "hvem er det sidste nye medlem du husker" eller whatever....

Men jeg skal nok holde det for mig selv fremover, at jeg ikke er fan af de tråde der. Jeg ser det bare som jer 20 mennesker's (eller hvor mange der nu bliver nævnt) eget lille lukkede univers, hvor i sidder og "roser" hinanden......

Jeg personligt følger med i bestemte folks tråde... Nogle af dem synes du måske hører til de populære, men nogle af dem er ikke... Men altså hvis nogen mangler ros, eller anerkendelse her inde, så er det jo fordi i ikke har skabt et "bånd" til nogle af de andre debattører.... Og det kan da umuligt blive andre end jeres egen skyld????

Hvis alle skulle sidde og skrive frem og tilbage til alle, så kunne ingen jo nogensinde passe deres børn eller gå på arbejde altså....

Jeg har faktisk nogle flere venner herinde end jeg har i mit virkelige liv tror jeg... Og det handler om, at jeg personligt er et af den slags mennesker der simpelthen ikke kan opretholde "dybe forhold" til alt for mange mennesker på en gang.... Det kommer også til udtryk her inde (for mit eget vedkommende) og mit hovede ville simpelthen springe i luften, hvis jeg død og pine skulle kunne huske, og tale privat, med gud og hver mand herinde....

Så hvis nogen ønsker mere opmærksomhed og kontakt, så må man selv skabe den... Det kan ikke være op til alle andre....

du får jo heller ikke et godt forhold til dine arbejdskollegaer hvis du ikke selv yder en indsats for det... og nogle af dem kan du lide, andre SKAL du bare død og pine arbejde sammen med, sådan er livet IRL, og sådan er livet Cyber....

Anmeld

30. september 2010

Becks

Here we go again  

Havde ellers besluttet, at jeg ikke ville svare i denne tråd, fordi jeg er SÅ træt af de indlæg, som efterhånden er her så tit!!!

Leger vi folkeskole igen eller hvad? Ja sorry mit sure opstød, men altså! Come on!

Jeg er én af dem der blev nævnt i "hvem husker du for hvad" tråden, og jeg er sgu ikke populær.. Har jeg aldrig været herinde, i skolen eller andre steder...

Jeg er af den holdning, at jo mere du skriver, jo mere aktiv du er og jo mere du viser dig på "scenen" des oftere vil "folk" huske dig..
Hvis du kun skriver et eller 3 indlæg om ugen, kan man jo ikke forlange at folk husker dig. Og selvom der ikke er super mange svar i dine debatter, er det ikke ensbetydende med, at "vi" andre ikke kan lide dig, måske interessere emnet ikke én, eller måske har man ikke nogle svar og give!!

Og ja, det er da klart at os der har været herinde stort set siden åbnede, kender hinanden bedre end dem der lige er oprettet, gør dig synlig i debatterne, svar pænt og man kommer tættere på hinanden - Husk på vi alle har været nye engang!!!!! 

Ang. fødselsdags tråde, så synes jeg de er hyggelige.. Det er langt fra alle jeg "kender" jeg får sagt tillykke til, det er som regel kun hvis jeg får set på listen, jeg ville synes det ville være SÅ overfladisk, hvis jeg lavede en F-tråd til alle dem jeg ikke "kender" Ville være det samme hvis jeg gik hen til tilfældige på gaden og sagde tillykke med fødselsdagen!!! 

Anmeld

30. september 2010

Kløver

mariamiss6 skriver:

Jeg er sgu også lige glad med om jeg får en tillykke tråd. Jeg kan sgu dårligt nok selv huske min egen fødselsdag, så jeg forlanger ikke at alle andre kan....

Denne side roses ofte for at være "familiær" og for at vi her inde er gode ved hinanden....

Og det er jo det der er så hyggeligt, og gør at der altid er høj aktivitet her inde....

ja jeg synes da man føler sig velkommen, og ja er nok ikke en af de helt nye længere, men heller ik en af de gamle, men ja synes da alligevel her er rigtig hyggeligt og ja jeg føler mig da velkommen

Anmeld

30. september 2010

Anonym trådstarter

Tutter skriver:

Here we go again  

Havde ellers besluttet, at jeg ikke ville svare i denne tråd, fordi jeg er SÅ træt af de indlæg, som efterhånden er her så tit!!!

Leger vi folkeskole igen eller hvad? Ja sorry mit sure opstød, men altså! Come on!

Jeg er én af dem der blev nævnt i "hvem husker du for hvad" tråden, og jeg er sgu ikke populær.. Har jeg aldrig været herinde, i skolen eller andre steder...

Jeg er af den holdning, at jo mere du skriver, jo mere aktiv du er og jo mere du viser dig på "scenen" des oftere vil "folk" huske dig..
Hvis du kun skriver et eller 3 indlæg om ugen, kan man jo ikke forlange at folk husker dig. Og selvom der ikke er super mange svar i dine debatter, er det ikke ensbetydende med, at "vi" andre ikke kan lide dig, måske interessere emnet ikke én, eller måske har man ikke nogle svar og give!!

Og ja, det er da klart at os der har været herinde stort set siden åbnede, kender hinanden bedre end dem der lige er oprettet, gør dig synlig i debatterne, svar pænt og man kommer tættere på hinanden - Husk på vi alle har været nye engang!!!!! 

Ang. fødselsdags tråde, så synes jeg de er hyggelige.. Det er langt fra alle jeg "kender" jeg får sagt tillykke til, det er som regel kun hvis jeg får set på listen, jeg ville synes det ville være SÅ overfladisk, hvis jeg lavede en F-tråd til alle dem jeg ikke "kender" Ville være det samme hvis jeg gik hen til tilfældige på gaden og sagde tillykke med fødselsdagen!!! 

Årh så lad dog VÆR at skriv i tråden!! Havde du ikke skrevet, var den ligesom mere eller mindre lukket..... Folk brokker sig over tråden, men skal alligevel liiiiiige fortsætte den......

Så lad den dog slutte her!

Anmeld

30. september 2010

Becks

Anonym skriver:

Årh så lad dog VÆR at skriv i tråden!! Havde du ikke skrevet, var den ligesom mere eller mindre lukket..... Folk brokker sig over tråden, men skal alligevel liiiiiige fortsætte den......

Så lad den dog slutte her!

Hold da op et opstød og komme med!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vidste ikke en debat var LUKKET efter 15 min fra sidst skrevne indlæg!!!!

God dag til dig 

Anmeld

30. september 2010

misslea

Jeg må indrømme, at jeg er fløjtende ligeglad med, om folk husker mig eller ej....!!! Jeg deltager en del i debatter, opretter selv tråde osv... men jeg gør det da udelukkende fordi, jeg synes det er vildt hyggeligt at have kontakt med andre, som oplever, føler og gennemgår de samme ting som mig!!!

Jeg er ikke en af "de kendte", og det har jeg bestemt heller ikke et behov for!!! Det her er jo ikke et site, jeg bruger for at få nye venner, men et site, hvor jeg kan få en masse ny viden, input, erfaringer og generelt MEGA god underholdning, fordi der bare er SÅ mange sjove og skønne mennesker herinde...!!! FEDT

Mange hilsner fra Lea

Anmeld

30. september 2010

Anonym trådstarter

Tutter skriver:

Hold da op et opstød og komme med!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vidste ikke en debat var LUKKET efter 15 min fra sidst skrevne indlæg!!!!

God dag til dig 

Forstår bare ikke folk skriver jeg selv skal hoppe uden om de tråde jeg "kritiserer" i dette indlæg men alligevel er det ok, folk sabler den her tråd ned...... Derfor....

Men lad os lukke den her....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.