Here we go again
Havde ellers besluttet, at jeg ikke ville svare i denne tråd, fordi jeg er SÅ træt af de indlæg, som efterhånden er her så tit!!!
Leger vi folkeskole igen eller hvad? Ja sorry mit sure opstød, men altså! Come on!
Jeg er én af dem der blev nævnt i "hvem husker du for hvad" tråden, og jeg er sgu ikke populær.. Har jeg aldrig været herinde, i skolen eller andre steder...
Jeg er af den holdning, at jo mere du skriver, jo mere aktiv du er og jo mere du viser dig på "scenen" des oftere vil "folk" huske dig..
Hvis du kun skriver et eller 3 indlæg om ugen, kan man jo ikke forlange at folk husker dig. Og selvom der ikke er super mange svar i dine debatter, er det ikke ensbetydende med, at "vi" andre ikke kan lide dig, måske interessere emnet ikke én, eller måske har man ikke nogle svar og give!!
Og ja, det er da klart at os der har været herinde stort set siden åbnede, kender hinanden bedre end dem der lige er oprettet, gør dig synlig i debatterne, svar pænt og man kommer tættere på hinanden - Husk på vi alle har været nye engang!!!!!
Ang. fødselsdags tråde, så synes jeg de er hyggelige.. Det er langt fra alle jeg "kender" jeg får sagt tillykke til, det er som regel kun hvis jeg får set på listen, jeg ville synes det ville være SÅ overfladisk, hvis jeg lavede en F-tråd til alle dem jeg ikke "kender" Ville være det samme hvis jeg gik hen til tilfældige på gaden og sagde tillykke med fødselsdagen!!!
Anmeld