Det der med de "populære" herinde....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2010

Pia.

eliasogmor skriver:

hvordan ved du det med dage, vi ankom til siden 7 marts 2008,  og har lavet 1988 indlagt.. det er jo crazy...og jeg var Engang populær...da vi ikke var så mange herinde..der sad vi jo og ventede på der bare kom 90 online.....men det sider jeg jo ikke og tuder over....

men som andre også skriver, handler det også om , hvor godt folk kender hinanden herinde...  

Hvis du går ind på din profil og trykker der hvor der stå antal indlæg pr. dag, nede i hjørnet, så kan du se hvad vi forskelige har skrevet af indlæg og hvor mange dage vi har været her alle sammen på en top 100

Knus Pia.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2010

Carina1977

Jeg kan sagtens forstå dig. Nu er jeg rimelig ny herinde, men tænker egentlig ikke over det, og det generer mig egentlig heller ikke. Jeg blander mig i trådene når jeg har lyst. Og når jeg skriver indlæg, er jeg da glad for de svar jeg får, og tænker egentlig ikke over at nogen får flere svar. er bare glad for de svar jeg får, og at jeg ikke bliver totalt ignoreret, var jeg blevet det, var jeg nok også daffet igen  men jeg bliver hængende herinde, så er i advaret

Anmeld

30. september 2010

eliasogmor

Pia. skriver:

Hvis du går ind på din profil og trykker der hvor der stå antal indlæg pr. dag, nede i hjørnet, så kan du se hvad vi forskelige har skrevet af indlæg og hvor mange dage vi har været her alle sammen på en top 100

Knus Pia.

er ikke aktiv nok, til at være på den liste...

Anmeld

30. september 2010

Mor til matilde og gustav

Anonym skriver:

Ja det her er på ingen måder et brokke brokke negativt indlæg, men tænker bare det er svært at undgå den opdeling mellem de populære/kendte herinde og de mindre kendte..... Både pga. de tråde med "hvem husker du for hvad", ja måske er det ikke hensigten at det skal udelukke nogen, men der er jo ingen tvivl om at det er dem der er herinde mest/er de mest kendte/populære der gang på gang bliver nævnt, samt "Tillykke" trådene som decideret kun siger tillykke hvis der er en enkelt "kendt" der har fødselsdag...... Men uden at nævne de 15-20 andre "almindelige" der har fødselsdag samme dag.....

Syntes bare det er lidt ærgeligt.... Især hvis det skubber de nye/mindre kendte ud.........

jeg er os meget enig

Anmeld

30. september 2010

ekzunz

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hm... hvad gør man så hvis man - som jeg er i kategorien middelmådig??

Det der med populær/ikke populær, hører det sig ikke folkeskolen til?

Middelmådig er altså bestemt ikke et ord jeg ville bruge om dig..

Jeg har ikke set mange sjove, smukke, tankevækkende og underlige klip siden du kom til (eller mig - aner ikke hvem der kom først) Jeg glemmer bare at kommentere på dem....men jeg kigger skam på det du lægger ud... (den der fede hund under jule-bordet....)

Jeg har altid haft billede på, men fjernede det da arbejdet blev lidt for interesseeret i baby.dk. Jeg blev faktisk ret overrasket over at læse at mange ikke ville svare på indlæg eller være venner med nogen uden billede, så nu har jeg fået billede på igen, men jeg kan ikke helt forstå hvorfor der skal skelnes mellem billede og ikke billede. For mit eget vedkommende vil jeg være venner med dem jeg kender (selv om jeg ikke helt forstår venne-anordningen herinde) og jeg svarer på de indlæg hvor jeg har noget at sige, uanset om der er billede på eller ej, og jeg har heller ikke holdninger til brugerne som afgør om jeg vil svare eller ej....

Anmeld

30. september 2010

JacobsMoar

Malene84 skriver:

Nu er jeg en af dem, der er blevet nævnt i "hvem husker du- tråden" - og jeg er også blevet skrevet om, da jeg fødte fordi folk var interesserede i det der skete  Jeg vil på ingen måde undvære det!!! jeg synes jo bare det er dejligt at folk gider svare mig og vise interesse. Jeg ser mig dog på ingen måde som populær eller "kendt" herinde. Jeg har mine venner herinde, og det er tit og ofte dem der skriver om/til mig. Tror rent faktisk at de er de "kendte"!!! Jeg sys det er ærgeligt, at jeg sidder med dårlig samvittighed over at jeg er blevet nævnt, hver gang denne slags indlæg kommer frem.

Jeg elsker denne side, er på hver dag og prøver at svare på det jeg ved noget om   har skrevet nogle ret mærkelige indlæg, da jeg i starten seriøst ikke anede hvad der var hoved og røv på en baby - hvilket folk nok bare sys var underholdende. Tror også tit jeg bare bliver husket som hende der er tosset og har født tvillinger - så kan man så lægge det i det man har lys til. hahaha.

Der er sååååå mange herinde der betyder meget for mig, fordi de gider bruge tid på mine indlæg og komme med et svar jeg kan bruge til noget!!!

Det burde vel egentlig bare været et sundt og positivt tegn, at alle de nye kan se hvilket sammenhold de kan opnå på denne side  

Jeg må sige Malene... Jeg synes sku du er sej !! Jeg har læææænge fulgt med i dine tråde.. Det overskud, den glæde og bare måden du er på (kan kun sige det, ud fra hvad jeg ser her på siden) er fantastisk.. Jeg er sikker på at du er en fantastisk mor for dine dejlige drenge, de ser altid glade og velfungerende ud (men billeder kan jo sagtens snyde ) Du er altid positiv !!

Det virker nok som en god gang rygklapperi, men synes bare at du skal vide det.. Uden at lyde som 5. klasse, jeg ser op til dig.. Kan jeg have det overskud bare med en baby.. Så er jeg sku kommet langt

Ha' en dejlig dag

(Og dette indlæg kræver ingen svar eller noget som helst, hverken fra Malene eller andre !!)

Anmeld

30. september 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Znuzke skriver:

Middelmådig er altså bestemt ikke et ord jeg ville bruge om dig..

Jeg har ikke set mange sjove, smukke, tankevækkende og underlige klip siden du kom til (eller mig - aner ikke hvem der kom først) Jeg glemmer bare at kommentere på dem....men jeg kigger skam på det du lægger ud... (den der fede hund under jule-bordet....)

Jeg har altid haft billede på, men fjernede det da arbejdet blev lidt for interesseeret i baby.dk. Jeg blev faktisk ret overrasket over at læse at mange ikke ville svare på indlæg eller være venner med nogen uden billede, så nu har jeg fået billede på igen, men jeg kan ikke helt forstå hvorfor der skal skelnes mellem billede og ikke billede. For mit eget vedkommende vil jeg være venner med dem jeg kender (selv om jeg ikke helt forstår venne-anordningen herinde) og jeg svarer på de indlæg hvor jeg har noget at sige, uanset om der er billede på eller ej, og jeg har heller ikke holdninger til brugerne som afgør om jeg vil svare eller ej....

Haha, hvor er du sød. Jeg kan dårligt huske den fede hund?

Mht. billede er det for mit vedkommende ligegyldigt, men jeg har et lille men. Jeg kan bedre huske folk, hvis de har billede på. Det kan også sagtens bare være et foto af en blomst, et dyr, en tegning eller lignende. Det gør bare, at jeg meget bedre kan forholde mig til den enkelte, fordi vi netop er så mange herinde. Men ligefrem ikke svare på indlæg uden billede... hmm... Hvis emnet er spændende, er det vel ligegyldigt.

Anmeld

30. september 2010

JacobsMoar

Caroline86 skriver:

En skøn bruger herinde foreslog mig lige at lave en guide til de nye så alle kan "lære" hvordan man bliver set og hørt.. måske det er vejen frem!?

Det lyder som en udemærket ide..  Så kan det være at vi slipper for disse tråde fremover

Anmeld

30. september 2010

Diana...

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Haha, hvor er du sød. Jeg kan dårligt huske den fede hund?

Mht. billede er det for mit vedkommende ligegyldigt, men jeg har et lille men. Jeg kan bedre huske folk, hvis de har billede på. Det kan også sagtens bare være et foto af en blomst, et dyr, en tegning eller lignende. Det gør bare, at jeg meget bedre kan forholde mig til den enkelte, fordi vi netop er så mange herinde. Men ligefrem ikke svare på indlæg uden billede... hmm... Hvis emnet er spændende, er det vel ligegyldigt.

Ja helt enig. Jeg er en spade til at huske navne så jeg husker mere på billederne. 

Anmeld

30. september 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Diana... skriver:

Ja helt enig. Jeg er en spade til at huske navne så jeg husker mere på billederne. 

Også jeg, især fordi her både er mange ens navne, og mange kreative. Så husker jeg ikke folk så godt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.