Det der med de "populære" herinde....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2010

Barbamama

Anonym skriver:

Ja det her er på ingen måder et brokke brokke negativt indlæg, men tænker bare det er svært at undgå den opdeling mellem de populære/kendte herinde og de mindre kendte..... Både pga. de tråde med "hvem husker du for hvad", ja måske er det ikke hensigten at det skal udelukke nogen, men der er jo ingen tvivl om at det er dem der er herinde mest/er de mest kendte/populære der gang på gang bliver nævnt, samt "Tillykke" trådene som decideret kun siger tillykke hvis der er en enkelt "kendt" der har fødselsdag...... Men uden at nævne de 15-20 andre "almindelige" der har fødselsdag samme dag.....

Syntes bare det er lidt ærgeligt.... Især hvis det skubber de nye/mindre kendte ud.........

hmmmm jeg må indrømme at jeg ikke kan forstå at folk har brug for at føle sig "kendte" eller være sure på dem der er "kendte". Altså jeg ville da aldrig oprette en fødselsdagstråd til en jeg ikke kendte og heller ikke skrive tillykke til en jeg ikke kender.... Der er nogen der skriver meget herinde og dem kender man jo bedre end andre.... Jeg skriver f.eks. sjældent i Ordet er frit, så derfor tror jeg ikke jeg kan kaldes kendt, men jeg får da altid et svar på det jeg spørger om og det synes jeg generelt folk gør..... Jeg kan ikke se hvad problemet er......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2010

Barbamama

Anonym skriver:

Dvs. hvis man ikke er herinde 24/7 eller skriver om ALT i ens liv, så kan man lige så godt melde sig ud, for så kommer man aldrig ind i varmen....?

Startede sådan set med at skrive at det ikke var for at skabe dårlig stemning jeg oprettede indlægget, men hvis du/i læser i starten, så er jeg jo IKKE den eneste der har det sådan! Og nu er jeg træt af at læse folk skrive stolpe op og stolpe ned om at der skal være plads til alle og til at oprette alle slags indlæg, men sjovt nok når der så bliver oprettet sådan et indlæg her, så farer folk i flint... Hvad pokker er forskellen? I kan lige så vel hoppe let og elegant uden om dette indlæg i stedet for at himle op som jeg kan hoppe uden om jeres indlæg.......... Det gælder vel begge veje! Eller er her kun plads til folk med samme holdning?

Er alle ikke inde i varmen herinde da???? Altså er det sådan at "de kendte" mobber de mindre kendte og hvad er det lige der er så fedt ved at være kendt herinde. Er det ikke rigeligt at man får svar på de indlæg man laver???? Jeg forstår det virkelig ikke

Anmeld

30. september 2010

quar20

Lige for at indskyde en lille bemærkning som jeg får lyst til efter at lave læst svar osv..

JEG ELSKER BABY.DK - NETOP fordi der er plads til os alle, nyde som gamle, unge som ældre.. ..

Jeg er på HVERDAG stortset.. Ja må vidst hellere indrømme jeg er en smugle... Okay.. SÅ MEGET afhæning af at komme ind, lige at læse en beretning, stille et sprøgsmål, hjælpe en anden, eller bare beundre alle de dejlige unger der blir vist herinde..!!

Ja undskyld jeg lige ødelægger din tråd - men det er hvad jeg tænker omkring denne tråd..

Go aften til jer ALLE NYE SOM GAMLE...

Anmeld

30. september 2010

Diana...

Carina1984 skriver:

Hvis det er småfolk så håber jeg der er mere ro på end i morges. Hold kæft man har aldrig oplevet noget lignende. Folk var som vilde dyr og skubbede og maste og flåede til sig for derefter at sætte sig på gulvet og sortere og finde ud af hva de egentlig gad købe.

Nej det var ej sikke leg og det var lige sådan de var helt tosset 

Anmeld

30. september 2010

Diana...

quar20 skriver:

Lige for at indskyde en lille bemærkning som jeg får lyst til efter at lave læst svar osv..

JEG ELSKER BABY.DK - NETOP fordi der er plads til os alle, nyde som gamle, unge som ældre.. ..

Jeg er på HVERDAG stortset.. Ja må vidst hellere indrømme jeg er en smugle... Okay.. SÅ MEGET afhæning af at komme ind, lige at læse en beretning, stille et sprøgsmål, hjælpe en anden, eller bare beundre alle de dejlige unger der blir vist herinde..!!

Ja undskyld jeg lige ødelægger din tråd - men det er hvad jeg tænker omkring denne tråd..

Go aften til jer ALLE NYE SOM GAMLE...

Hørt nemlig og enig!!!!! 

Og UNDSKYLd jeg ikke har fået skrevet tilbage på din PB endnu  Jeg prøver lige og huske det senere hi hi. 

Anmeld

30. september 2010

quar20

Diana... skriver:

Hørt nemlig og enig!!!!! 

Og UNDSKYLd jeg ikke har fået skrevet tilbage på din PB endnu  Jeg prøver lige og huske det senere hi hi. 

hehe.. Det er skam bare helt iorden..! Jeg gik ud fra i var på bondegårds ferie..

Anmeld

30. september 2010

Lady Marion <3

OMG   jeg krummer tæer hver gang jeg læser noget om de populære /ikke populære herinde   Vi er enige om det her er et on line univers ikke ???    Gad man være en af de poplære herinde ??  For mig er en populær herinde en person der ikke har så meget andet at lave end at sidde herinde og oprette indlæg  Det er da sørgeligt ... I øvrigt skriver jeg ikke dette for at ramme nogen , er åbenbart ikke nok på til at vide om der overhoved er nogen populære herinde ..

Anmeld

30. september 2010

SpunkenJo

Muffi . skriver:

OMG   jeg krummer tæer hver gang jeg læser noget om de populære /ikke populære herinde   Vi er enige om det her er et on line univers ikke ???   Gad man være en af de poplære herinde ??  For mig er en populær herinde en person der ikke har så meget andet at lave end at sidde herinde og oprette indlæg  Det er da sørgeligt ... I øvrigt skriver jeg ikke dette for at ramme nogen , er åbenbart ikke nok på til at vide om der overhoved er nogen populære herinde ..

Well Said

Anmeld

30. september 2010

Diana...

quar20 skriver:

hehe.. Det er skam bare helt iorden..! Jeg gik ud fra i var på bondegårds ferie..

Hi hi ja ja vi sidder stadig og venter på dig blandt køerne. 

Anmeld

30. september 2010

quar20

Diana... skriver:

Hi hi ja ja vi sidder stadig og venter på dig blandt køerne. 

arhh jamen glemte min gps så kunne ikke finde gården.. =) Eller hjemvejen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.