Det der med de "populære" herinde....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2010

Anonym trådstarter

har skrevet nogle ret mærkelige indlæg, da jeg i starten seriøst ikke anede hvad der var hoved og røv på en baby - hvilket folk nok bare sys var underholdende...

Ha ha....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2010

Mamman

Profilbillede for Mamman
NO skriver:

Nogen har været her længere end andre, nogen er meget aktiv og bruger meget tid herinde. Så det er da klart at nogen kender hinanden bedre end andre?

Jeg har været herinde i over et år, er aktiv hver dag, men jeg er ikke "kendt" og det har jeg det fint med, da jeg ofte læser debatterne uden at kommentere 

Så fred hver med hvem der for tillykke og hvem der ikke gør!

Kan folk ikke snart stoppe med at være så skide misundelige 

Så enig

Anmeld

30. september 2010

Anonym trådstarter

NO skriver:

Så pænt du formulere dig.
Men som du kan se er det jo ikke kun mig der er af den holdning ellers ville folk jo ikke skrive de var enige......

Men det var stadig ikke for at skabe dårlig stemning eller diskussioner, tror blot jeg selv ville tænke over det, hvis der var en anden der havde oprettet denne her tråd...... Men sådan er vi jo så forskellige......

Anmeld

30. september 2010

9510

NO skriver:

Nogen har været her længere end andre, nogen er meget aktiv og bruger meget tid herinde. Så det er da klart at nogen kender hinanden bedre end andre?

Jeg har været herinde i over et år, er aktiv hver dag, men jeg er ikke "kendt" og det har jeg det fint med, da jeg ofte læser debatterne uden at kommentere 

Så fred hver med hvem der for tillykke og hvem der ikke gør!

Enig

Anmeld

30. september 2010

Mor til L&S

Jeg er IKKE ny herinde har været her i lang tid og er herinde hver dag og bruger meget tid herinde - både på at svare på indlæg og jeg selv skriver indlæg når jeg har brug for råd

Jeg får heller ikke "tillykke med fødselsdagen tråd" og jeg bliver heller ikke nævnt i de der "hvem husker du tråde"

Men sådan er det da bare - jeg er glad for siden og synes godt om Jer

Ha en dejlig dag

Anmeld

30. september 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Hm... hvad gør man så hvis man - som jeg er i kategorien middelmådig??

Det der med populær/ikke populær, hører det sig ikke folkeskolen til?

Anmeld

30. september 2010

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

Så pænt du formulere dig.
Men som du kan se er det jo ikke kun mig der er af den holdning ellers ville folk jo ikke skrive de var enige......

Men det var stadig ikke for at skabe dårlig stemning eller diskussioner, tror blot jeg selv ville tænke over det, hvis der var en anden der havde oprettet denne her tråd...... Men sådan er vi jo så forskellige......

men det er da rigtigt nok, det er jo en form for misundelse... og det er jo ikke optimalt

Anmeld

30. september 2010

Malonde1985

Altså ligesom det er i virkeligheden, sådan er det jo også bare herinde. Nogen gør sig mere bemærkede end andre, og sådan har det ALTID været, og det vil ALTID være sådan.. Jeg er ikke herinde for at blive bekræftet på nogen måde, men for at få tiden til at gå, få gode råd, og dele ud af min viden hvor jeg kan. Hvis man så finder nogen herinde man svinger super med, er det jo bare FANTASTISK!

MEN jeg synes tilgengæld at sådanne indlæg om hvem der er mest populær osv, er noget fis, for efter min mening gør folk det kun for at blive bekræftet omkring dem selv..

Anmeld

30. september 2010

Ni-ko-li-ne

Malene84 skriver:

Nu er jeg en af dem, der er blevet nævnt i "hvem husker du- tråden" - og jeg er også blevet skrevet om, da jeg fødte fordi folk var interesserede i det der skete  Jeg vil på ingen måde undvære det!!! jeg synes jo bare det er dejligt at folk gider svare mig og vise interesse. Jeg ser mig dog på ingen måde som populær eller "kendt" herinde. Jeg har mine venner herinde, og det er tit og ofte dem der skriver om/til mig. Tror rent faktisk at de er de "kendte"!!! Jeg sys det er ærgeligt, at jeg sidder med dårlig samvittighed over at jeg er blevet nævnt, hver gang denne slags indlæg kommer frem.

Jeg elsker denne side, er på hver dag og prøver at svare på det jeg ved noget om   har skrevet nogle ret mærkelige indlæg, da jeg i starten seriøst ikke anede hvad der var hoved og røv på en baby - hvilket folk nok bare sys var underholdende. Tror også tit jeg bare bliver husket som hende der er tosset og har født tvillinger - så kan man så lægge det i det man har lys til. hahaha.

Der er sååååå mange herinde der betyder meget for mig, fordi de gider bruge tid på mine indlæg og komme med et svar jeg kan bruge til noget!!!

Det burde vel egentlig bare været et sundt og positivt tegn, at alle de nye kan se hvilket sammenhold de kan opnå på denne side  

her bliver du huske som hende der bare er kanon smuk, og som fismer har fået en flot mave selvom hun har båret tvillinger:0)

en slags superwoman... hi hi:0)

Anmeld

30. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Man kan jo starte med ikke at oprette anonyme tråde hvis man gerne vil ses og "kendes"

Jeg vil med glæde sige tillykke med fødselsdagen til samtlige brugere herinde, men faktum er nu engang at jeg lægger mærke til mine venners fødselsdage og ikke til alle andres.

En skøn bruger herinde foreslog mig lige at lave en guide til de nye så alle kan "lære" hvordan man bliver set og hørt.. måske det er vejen frem!?

Knus Caroline (vist nok en af de kendte!?)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.