Anonym skriver:
Ja det her er på ingen måder et brokke brokke negativt indlæg, men tænker bare det er svært at undgå den opdeling mellem de populære/kendte herinde og de mindre kendte..... Både pga. de tråde med "hvem husker du for hvad", ja måske er det ikke hensigten at det skal udelukke nogen, men der er jo ingen tvivl om at det er dem der er herinde mest/er de mest kendte/populære der gang på gang bliver nævnt, samt "Tillykke" trådene som decideret kun siger tillykke hvis der er en enkelt "kendt" der har fødselsdag...... Men uden at nævne de 15-20 andre "almindelige" der har fødselsdag samme dag.....
Syntes bare det er lidt ærgeligt.... Især hvis det skubber de nye/mindre kendte ud......... 
jeg kan slet ikke se hvordan det skubber folk ud, at man opretter disse tråde. jeg bliver ikke selv nævnt i de der "hvem husker du" tråde trods det at jeg har debatteret mere flere af dem der skriver i dem, men det rør mig da ikke. Jeg synes de tråde er hyggelige, fordi det er fantastisk hvordan mennesker der ikke kender hinanden , kan gøre indtryk på hinanden:0) hvis man ved man får det skidt af de tråde, fordi man ikke huskes, så bør man gå udenom. Ligesom man bør gå udenom de andre tråde man ved man ikke bryder sig om :0)
så jeg følger med i dem, og glæder mig over de andres glæde...
Jeg synes det er dejligt, at der kommer mange nye mennesker til siden her. Og de skal da ikke se det som om der er et stort fællesskab de ikke må være med i. De skal se det som om her er en masse skønne mennesker, der allerede "kender" hinanden og at man bare skal vise hvem man er og være aktiv... så kommer man til at kende hinanden og pludselig føler man sig mere om "en del af flokken"
Der er ingen grund til at gå og føle sig udenfor, det er "op på hesten og igang"... Ude i den virkelige verden får man heller ikke bare veninder ved at blive ked og indelukket over at andre har det godt sammen:0)
At folk ønsker hinanden tillykke, det kan jeg slet ikke se det forkerte i! de kender jo hinanden, og i glæde har de lyst at oprette en tråd hvor fødselaren kan få en masse lykønskninger at glæde sig over... alle får jo en "lykønskning" fra selve Baby.dk gennem mail systemet...
personligt synes jeg det er forkert at opfordre til at lade være med at oprette disse tråde. Der er så mange andre tråde jeg går udenom, og ikke bryder mig om... men vi skal være her alle sammen, og derfor må vi være lidt tolerante og forstående og realistiske:0)
knus