Det der med de "populære" herinde....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2010

SaNiNa

Pia. skriver:

Det er sjovt med de her indlæg - For jeg kan ikke helt se det med de kendte og ikke så kendte...

Jeg har været her længe - ja præcis 1001 dag og jeg er bestemt ikke en af de kendte - selvom jeg har været med fra start af (da siden blev oprettet) jeg bliver ikke husket i de tråde "hvem husker du bedst" og sjovt nok har jeg det rigtig godt med det - for ikke alle bliver husket for noget lige godt - jeg ønsker faktisk ikke at gøre mig så bemærket at folk husker mig lige meget hvad....

Jeg bruger jo ikke siden til mere end det den er - skrive med de mennesker jeg finder interresante og de indlæg jeg gider at svare på ...

Så det er ikke fordi man er ny eller fordi man er mindre interresant end andre at man ikke bliver set... tror bare at "os" der ikke bliver set så tit er dem der ikke har nødet at gøre os så bemærket *HE HE*

Knus Pia - som oprettede et inlæg i går som havde masser af besøgende (klik) men ikke et eneste svar... og jeg overlever... Regner ikke med at folk fandt mit indlæg interresant

p.s og så har jeg skrevet over 8000 indlæg !!! Og tænk stadig ikke det gør mig til en Kendt ! he he...

iih pia er det så længe siden vi kom til siden 1000 dage hold da op tiden den går stærk.

og tænk lige som dig. føler mig ikke som en af de populær men bruger jo heller ikke siden så meget mere lige pt og selvfølgelig er der navne som går meget igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2010

MoarTNoah

Anonym skriver:

Kan helt klart godt følge dig i det med fødselsdagene, jeg kan bare ikke lade være med at syntes det er lidt syndt for de andre som også har fødselsdag... Selvfølgelig forstår jeg godt man ikke ønsker nogle tillykke, man ikke har skrevet med overhovedet (men dog kunne jeg da godt finde på det, og det samme med en jeg ikke havde skrevet med, der fødte, der ønsker jeg da også bare tillykke alligevel....)

Tænker bare man jo kunne skrive en privat besked eller i vedkommendes gæstebog hvis det var en enkelt man ville ønske tillykke

Hvorfor er det synd for dem? - De har da helt 100 nogen andre mennesker i deres liv som har ønsket dem tillykke, og måske endda været sammen med dem på dagen med boller og kage.

Jeg kan da sagtens se ude i siden at der er mennesker der har fødselsdag hver dag, men jeg skriver ikke til dem og ønsker tillykke. MEN hvis der var oprettet en tillykke-tråd til dem ville jeg da uden tvivl lige hoppe ind og kradse en hilsen ned!

Jeg ville syntes det var noget underligt noget hvis en fremmed skrev tillykke til mig herinde i et brev, men ikke hvis det var i en tråd der var oprettet til formålet - ligesom at jeg ville syntes at det ville være underligt hvis en fremmed på gaden kom hen og sagde tillykke, MEN IKKE hvis jeg stod på nyhavn med flag i håret, en bajer i hånden og mine venner omkring mig! Det er omgivelserne der gør at folk siger tillykke, så hvorfor ikke gøre nogen (måske en god veninde herindefra) lidt gladere ved at oprette en sød tråd? - hvorfor må nogen ikke have det bedre end andre?

Og sidst men ikke mindst ville jeg da mene at du selv skriver på fødselsdagstrådene - en FØDSEL er da også en fødselsdag

Jeg har desuden Været herinde i snart 1 år, skrevet næsten 900 indlæg og stort set de eneste der ved hvem jeg er, er inde i kageklubben. for det er der jeg bruger mest krudt

Knus fra Katrine der havde fødselsdag den 5 september, og ingen tråd fik, men "kun" 2 breve herinde <- Som jeg blev RIGTIG glad for

Anmeld

30. september 2010

Vingummien

Jeg tror generalt an glemmer nogle, når man laver en liste over dem man husker bedst.

Jeg blev da ikke nævnt, selvom jeg snakker med mange herinde. Men det vil jeg nu ikke bide mig fast.

Man svare lidt rundt omkring, og hvad man har tid til osv

Ved jo i elsker mig

Anmeld

30. september 2010

Stumpen

Øhm øhh, jeg har tænkt lidt over det med "de kendte"

For det første så bliver man ikke bare "kendt" for at oprette en profil... Mange af dem som jeg tror folk anser som "de kendte" de har skrevet tonsvis af debatter, de har svaret tonsvis af tråde.... For det andet, de har skrevet humoristiske/sære debatter, der har fænget en, så man huske vedkommende... De har givet svar på tråde, der viser at de har tænkt over hvad de svarer og ikke bare et standart svar eller et ironisk svar som jeg plejer at fyre af til en eller anden og der er der nok mange som står af fordi de ikke fatter min sorte humor og derfor går langt udenom mig

Jeg siger ikke det er en fordel at være kendt eller popurlær eller hvilke betegnelser vi brugte tilbage i 6.klasse, men vil man gerne have mange svar på sine tråde, jamen så kræver det også at man giver, dermed ment at man svarer andre tråde og måske skal gøre det mange gange for at blive "set"/"husket" For face it, dem man husker svarer man jo nok bare oftere, fordi man godt kan lide dem og gerne vil give sit besyv med, men skriver en mere anonum bruger herinde samme spørgsmål, så tænker man "ej, det har jeg svaret på 7 gange før" Ved ikke om nogle kan følge mig

-Det er overhovedet ikke skrevet i en negativ tone, men i en tone om lige at huske at man ikke bare bliver "kendt"

-Anja -en af de ikke (længere ?!?!) "kendte"

Anmeld

30. september 2010

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

Ja det her er på ingen måder et brokke brokke negativt indlæg, men tænker bare det er svært at undgå den opdeling mellem de populære/kendte herinde og de mindre kendte..... Både pga. de tråde med "hvem husker du for hvad", ja måske er det ikke hensigten at det skal udelukke nogen, men der er jo ingen tvivl om at det er dem der er herinde mest/er de mest kendte/populære der gang på gang bliver nævnt, samt "Tillykke" trådene som decideret kun siger tillykke hvis der er en enkelt "kendt" der har fødselsdag...... Men uden at nævne de 15-20 andre "almindelige" der har fødselsdag samme dag.....

Syntes bare det er lidt ærgeligt.... Især hvis det skubber de nye/mindre kendte ud.........

jeg kan slet ikke se hvordan det skubber folk ud, at man opretter disse tråde. jeg bliver ikke selv nævnt i de der "hvem husker du" tråde trods det at jeg har debatteret mere flere af dem der skriver i dem, men det rør mig da ikke. Jeg synes de tråde er hyggelige, fordi det er fantastisk hvordan mennesker der ikke kender hinanden , kan gøre indtryk på hinanden:0) hvis man ved man får det skidt af de tråde, fordi man ikke huskes, så bør man gå udenom. Ligesom man bør gå udenom de andre tråde man ved man ikke bryder sig om :0)

så jeg følger med i dem, og glæder mig over de andres glæde...

Jeg synes det er dejligt, at der kommer mange nye mennesker til siden her. Og de skal da ikke se det som om der er et stort fællesskab de ikke må være med i. De skal se det som om her er en masse skønne mennesker, der allerede "kender" hinanden og at man bare skal vise hvem man er og være aktiv... så kommer man til at kende hinanden og pludselig føler man sig mere om "en del af flokken"

Der er ingen grund til at gå og føle sig udenfor, det er "op på hesten og igang"... Ude i den virkelige verden får man heller ikke bare veninder ved at blive ked og indelukket over at andre har det godt sammen:0)

At folk ønsker hinanden tillykke, det kan jeg slet ikke se det forkerte i! de kender jo hinanden, og i glæde har de lyst at oprette en tråd hvor fødselaren kan få en masse lykønskninger at glæde sig over... alle får jo en "lykønskning" fra selve Baby.dk gennem mail systemet...

personligt synes jeg det er forkert at opfordre til at lade være med at oprette disse tråde. Der er så mange andre tråde jeg går udenom, og ikke bryder mig om... men vi skal være her alle sammen, og derfor må vi være lidt tolerante og forstående og realistiske:0)

knus

Anmeld

30. september 2010

slettet_7530

Jeg er så en af de forholdsvis nye  i perioder skriver jeg meget og andre ikke så meget, har ikke lige lagt mærke til om der er mange eller få besvarelser i mine tråde er egentligt også lidt ligeglad med antallet heller få brugbare, end mange ligegyldige

Jeg har aldrig nogensinde ønsket nogle tillykke og ved ikke om jeg kommer til det, jeg forventer heller ikke selv at blive overdænget med tillykker når jeg har, jeg er faktisk i tvivl om jeg overhovdet har opgivet min fødselsdato .

Der er altid nogle der er langt fremme i skoene og nogle der er mindre langt fremme i skoene, jeg har det fint med at være ukendt

Anmeld

30. september 2010

Ni-ko-li-ne

Tulipan skriver:

Jeg tror generalt an glemmer nogle, når man laver en liste over dem man husker bedst.

Jeg blev da ikke nævnt, selvom jeg snakker med mange herinde. Men det vil jeg nu ikke bide mig fast.

Man svare lidt rundt omkring, og hvad man har tid til osv

Ved jo i elsker mig

præcis! :0)

hvis vi fra NS blev bedt om at lave en liste over hvem vi husker for hvad ville det tage timer inden vi huskede alle... 

simpelthen fordi der er så mange fantastiske mennesker

Anmeld

30. september 2010

FrkC

isabellamor skriver:

hmm. det er jeg engentlig ret ligeglad med. jeg er her ikke for at blive "kendt" eller for at få tillykke på min fødselsdag, det har jeg kæreste venner og familie til... Jeg er her fordi at jeg er gravid og det er rart at tale med nogen som er i den samme båd som jeg er, og fordi at det er dejligt at man nu kan bruge nettet til at komme af med sine frustrationer, bekymringer, glæder og generelle tanker omkring hele ens graviditet og det efterfølgende parenthood.. hvilket jeg glæder mig enormt meget til. Og så er det jo også ekstrem god tidsfordriv at sidde og være med i debatter, købe en masse fint tøj og udstyr til næsten ingen penge og følge nogle brugere som har deres svære kampe eller nogle hvor det bare går skide godt for ..

Altså man vælger jo godtnok også selv hvor aktiv man vil være..

og så kan man da være så heldig at få nogle gode venninder igennem siden, og det er da det der er en mega bonus. så op i røven med at blive husket for noget af en vildt fremmed bruger.. og op i røven med at være kendt. så må man melde sig til reality programmer eller noget hvis man har en drøm om det... det skal man da ikke bruge et baby forum til...

Er enig !!!

De populære vs. de upopulære ?!

Kartoffel/kartoffel i min verden !!!

Anmeld

30. september 2010

Malene84

Nu er jeg en af dem, der er blevet nævnt i "hvem husker du- tråden" - og jeg er også blevet skrevet om, da jeg fødte fordi folk var interesserede i det der skete  Jeg vil på ingen måde undvære det!!! jeg synes jo bare det er dejligt at folk gider svare mig og vise interesse. Jeg ser mig dog på ingen måde som populær eller "kendt" herinde. Jeg har mine venner herinde, og det er tit og ofte dem der skriver om/til mig. Tror rent faktisk at de er de "kendte"!!! Jeg sys det er ærgeligt, at jeg sidder med dårlig samvittighed over at jeg er blevet nævnt, hver gang denne slags indlæg kommer frem.

Jeg elsker denne side, er på hver dag og prøver at svare på det jeg ved noget om   har skrevet nogle ret mærkelige indlæg, da jeg i starten seriøst ikke anede hvad der var hoved og røv på en baby - hvilket folk nok bare sys var underholdende. Tror også tit jeg bare bliver husket som hende der er tosset og har født tvillinger - så kan man så lægge det i det man har lys til. hahaha.

Der er sååååå mange herinde der betyder meget for mig, fordi de gider bruge tid på mine indlæg og komme med et svar jeg kan bruge til noget!!!

Det burde vel egentlig bare været et sundt og positivt tegn, at alle de nye kan se hvilket sammenhold de kan opnå på denne side  

Anmeld

30. september 2010

B&J

jeg har det sådan jeg syntes ikke der er nogle der er populære og ikke for dem der skriver om hinanden ja inden kender de hinanden ellers skriver de bare meget sammen.... og det er jo dejligt af folk lære hinanden af kende her inde

MEN MEN MEN

jeg blev mere chokeret af folk skrev i en anden tråd kan ikke huske hvornår det var men de kunne godt finde på at lade vær med af svare på en tråd bare fordi de ikke kunne lig personen  også noget mere stod der...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.