Anonym skriver:
Ej lad da være....
Jeg er da bestemt ikke misundelig, eller jaloux. Syntes bare det er synd at der gang på gang er folk der skriver i "hvem husker du" trådene at de aldrig bliver nævnt, samt at se folk ønske tillykke til en enkelt, fordi vedkommende er mere aktiv herinde end andre, som også har fødselsdag samme dag........
Faktisk er jeg ikke selv interesseret i opmærksomheden (og derfor også ano) Men jeg syntes det er mærkeligt/ærgeligt at nogle skal fremhæves mere end andre... Det gør det unægteligt svært for andre at blive "set" herinde, medmindre de skal oprette 100-vis af indlæg blot for at blive set.... Og som Pia skriver, er det ikke engang sikkert det så hjælper........
Jeg forstår stadig godt hvad du mener..
Men er det ikke her, som alle andre steder.. Både i livet, og i den virkelige verden ? Gør man ikke opmærksom på sig selv, får man heller ingen opmærksomhed..
Ja, jeg har læst hvad Pia har skrevet, og jeg er da nok en af de mange der har været inde og se hendes indlæg, men ikke svaret.. Jeg svarer ikke ret tit på indlæg..
Det var absolut ikke for at få en diskution igang, og det var jo egentlig heller ikke dig "det skulle gå ud over".. Er bare en smule træt af disse tråde, de skaber en dårlig stemning..
Lige til sidst.. Jeg er heller ikke fan af "Hvem husker du for hvad"-tråden (er der ikke kun 1?), jeg går bare pænt udenom hver gang den popper op på forsiden..
til dig - Ha' en dejlig dag, og nyd det lækre vejr 
Anmeld