Det der med de "populære" herinde....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2010

Anonym trådstarter

Diana... skriver:

Men hvorfor ikke skrive privat til mig og sige du synes min fødselsdags tråd til rosa er ØV i stedet for at lave et ØV indlæg som kun bringer dårlig stemning. 

Det er bestemt ikke for at skabe dårlig stemning eller noget, og det mener jeg også at have skrevet i starten...... Men nu er der andre end dig der opretter tillykke tråde og "hvem husker du" tråde, så derfor ikke en privat besked til dig.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2010

Anonym trådstarter

Bromberg skriver:

Ja, der er nogle der er populærer, kendte ovs. ovs.. Ligesom i den virkelige verden.. 

Jeg forstår hvad du mener, men jeg forstår så absolut ikke hvorfor det her skal fortsætte.. Jeg er absolut ikke populær, kendt eller noget som helst.. Er du jaluox på dem, eller hvad er det lige?
Som eks., er du på facebook? Har du din fødselsdag derinde? Hvor mange skriver til dig når du har fødselsdag? Hvor mange af dem ville ønske dig tillykke hvis i mødtes på gaden? Altså, hvorfor være jaloux over at nogle bliver ønsket tillykke, og andre ikke gør??

Og vil du gerne nævnes i en "Hvem husker du hvad for"-tråd, så lad da være med at være anonym når du opretter dette indlæg.. Så skal du nok blive husket

Det blev til et rigtigt mavesurt opstød, selvom det faktisk ikke var meningen..

Hilsen Karina - som kun er her for at fordrive ventetiden til junior har tænkt sig at kigge ud, og absolut ikke har lyst til en "Tillykke til Bromberg"-tråd

Ej lad da være....

Jeg er da bestemt ikke misundelig, eller jaloux. Syntes bare det er synd at der gang på gang er folk der skriver i "hvem husker du" trådene at de aldrig bliver nævnt, samt at se folk ønske tillykke til en enkelt, fordi vedkommende er mere aktiv herinde end andre, som også har fødselsdag samme dag........

Faktisk er jeg ikke selv interesseret i opmærksomheden (og derfor også ano) Men jeg syntes det er mærkeligt/ærgeligt at nogle skal fremhæves mere end andre...  Det gør det unægteligt svært for andre at blive "set" herinde, medmindre de skal oprette 100-vis af indlæg blot for at blive set.... Og som Pia skriver, er det ikke engang sikkert det så hjælper........

Anmeld

30. september 2010

Diana...

Anonym skriver:

Det er bestemt ikke for at skabe dårlig stemning eller noget, og det mener jeg også at have skrevet i starten...... Men nu er der andre end dig der opretter tillykke tråde og "hvem husker du" tråde, så derfor ikke en privat besked til dig.....

Jamen bla med fødselsdage det er jo for det meste dem som "kender" nogen rigtig godt eller privat eller skriver meget med dem her inde. Jeg ønsker da heller ikke alle på gaden tillykke eller alle på facebook men kun dem som jeg snakker mere med. 

Jeg kan godt lidt føle dig i hvem man husker tråden jeg er selv blevet husket af nogen men jeg har ikke selv skrevet fordi jeg ved jeg ville glemme nogen og det ville jeg have det dårligt med da man husker mange og for flere ting. 

Men altså sådan er det jo bare på sådan nogen sider og sådan er det også i den virkelige verden. 

Og jeg ville da synes det var lidt mærkelig at få en tillykke tråd fra en som jeg slet ikke kender eller skriver med det gør det da så upersonligt. Derfor skriver man jo til dem man "kender" og man kan jo bare lade være med at skrive tillykke i tråden hvis man ikke vil 

Anmeld

30. september 2010

Anonym trådstarter

Diana... skriver:

Jamen bla med fødselsdage det er jo for det meste dem som "kender" nogen rigtig godt eller privat eller skriver meget med dem her inde. Jeg ønsker da heller ikke alle på gaden tillykke eller alle på facebook men kun dem som jeg snakker mere med. 

Jeg kan godt lidt føle dig i hvem man husker tråden jeg er selv blevet husket af nogen men jeg har ikke selv skrevet fordi jeg ved jeg ville glemme nogen og det ville jeg have det dårligt med da man husker mange og for flere ting. 

Men altså sådan er det jo bare på sådan nogen sider og sådan er det også i den virkelige verden. 

Og jeg ville da synes det var lidt mærkelig at få en tillykke tråd fra en som jeg slet ikke kender eller skriver med det gør det da så upersonligt. Derfor skriver man jo til dem man "kender" og man kan jo bare lade være med at skrive tillykke i tråden hvis man ikke vil 

Kan helt klart godt følge dig i det med fødselsdagene, jeg kan bare ikke lade være med at syntes det er lidt syndt for de andre som også har fødselsdag... Selvfølgelig forstår jeg godt man ikke ønsker nogle tillykke, man ikke har skrevet med overhovedet (men dog kunne jeg da godt finde på det, og det samme med en jeg ikke havde skrevet med, der fødte, der ønsker jeg da også bare tillykke alligevel....)

Tænker bare man jo kunne skrive en privat besked eller i vedkommendes gæstebog hvis det var en enkelt man ville ønske tillykke

Anmeld

30. september 2010

JacobsMoar

Anonym skriver:

Ej lad da være....

Jeg er da bestemt ikke misundelig, eller jaloux. Syntes bare det er synd at der gang på gang er folk der skriver i "hvem husker du" trådene at de aldrig bliver nævnt, samt at se folk ønske tillykke til en enkelt, fordi vedkommende er mere aktiv herinde end andre, som også har fødselsdag samme dag........

Faktisk er jeg ikke selv interesseret i opmærksomheden (og derfor også ano) Men jeg syntes det er mærkeligt/ærgeligt at nogle skal fremhæves mere end andre...  Det gør det unægteligt svært for andre at blive "set" herinde, medmindre de skal oprette 100-vis af indlæg blot for at blive set.... Og som Pia skriver, er det ikke engang sikkert det så hjælper........

Jeg forstår stadig godt hvad du mener..

Men er det ikke her, som alle andre steder.. Både i livet, og i den virkelige verden ? Gør man ikke opmærksom på sig selv, får man heller ingen opmærksomhed..

Ja, jeg har læst hvad Pia har skrevet, og jeg er da nok en af de mange der har været inde og se hendes indlæg, men ikke svaret.. Jeg svarer ikke ret tit på indlæg..

Det var absolut ikke for at få en diskution igang, og det var jo egentlig heller ikke dig "det skulle gå ud over".. Er bare en smule træt af disse tråde, de skaber en dårlig stemning..

Lige til sidst.. Jeg er heller ikke fan af "Hvem husker du for hvad"-tråden (er der ikke kun 1?), jeg går bare pænt udenom hver gang den popper op på forsiden..

til dig - Ha' en dejlig dag, og nyd det lækre vejr

Anmeld

30. september 2010

Diana...

Anonym skriver:

Kan helt klart godt følge dig i det med fødselsdagene, jeg kan bare ikke lade være med at syntes det er lidt syndt for de andre som også har fødselsdag... Selvfølgelig forstår jeg godt man ikke ønsker nogle tillykke, man ikke har skrevet med overhovedet (men dog kunne jeg da godt finde på det, og det samme med en jeg ikke havde skrevet med, der fødte, der ønsker jeg da også bare tillykke alligevel....)

Tænker bare man jo kunne skrive en privat besked eller i vedkommendes gæstebog hvis det var en enkelt man ville ønske tillykke

Ja ja jeg vil også meget gerne sige tillykke i andre fødselsdags tråde som jeg ikke har oprettet om jeg "kender" personen eller ikke men der synes jeg så også der er forskel på at oprette den eller ikk. 

Ja det kan man sagtens men jeg synes det er så hyggelige de tillykketråde og dem skal der være plads til. 

Anmeld

30. september 2010

eliasogmor

Pia. skriver:

Det er sjovt med de her indlæg - For jeg kan ikke helt se det med de kendte og ikke så kendte...

Jeg har været her længe - ja præcis 1001 dag og jeg er bestemt ikke en af de kendte - selvom jeg har været med fra start af (da siden blev oprettet) jeg bliver ikke husket i de tråde "hvem husker du bedst" og sjovt nok har jeg det rigtig godt med det - for ikke alle bliver husket for noget lige godt - jeg ønsker faktisk ikke at gøre mig så bemærket at folk husker mig lige meget hvad....

Jeg bruger jo ikke siden til mere end det den er - skrive med de mennesker jeg finder interresante og de indlæg jeg gider at svare på ...

Så det er ikke fordi man er ny eller fordi man er mindre interresant end andre at man ikke bliver set... tror bare at "os" der ikke bliver set så tit er dem der ikke har nødet at gøre os så bemærket *HE HE*

Knus Pia - som oprettede et inlæg i går som havde masser af besøgende (klik) men ikke et eneste svar... og jeg overlever... Regner ikke med at folk fandt mit indlæg interresant

p.s og så har jeg skrevet over 8000 indlæg !!! Og tænk stadig ikke det gør mig til en Kendt ! he he...

hvordan ved du det med dage, vi ankom til siden 7 marts 2008,  og har lavet 1988 indlagt.. det er jo crazy...og jeg var Engang populær...da vi ikke var så mange herinde..der sad vi jo og ventede på der bare kom 90 online.....men det sider jeg jo ikke og tuder over....

men som andre også skriver, handler det også om , hvor godt folk kender hinanden herinde...

Anmeld

30. september 2010

aarhusmor

Der var engang jeg var meget "kendt" på en tilsvarende side (meget stor side)
Men grunden til at jeg var "kendt" var fordi jeg skrev til rigtigt mange og gjorde meget ud af hvert eneste svar. Det var kun naturligt de skrev tilbage og derfor kendte mig godt.

Men på et tidspunkt blev det for meget for mig, også fordi jeg skulle skrive alt for meget. Jeg lukkede min profil og startede en ny op. Dog med samme brugernavn. Der plejede at stå næsten 30000 beskeder under den gamle. Men nu stod der pludselig "NUL" beskeder. Okay det er på 2000 nu. Men stadigvæk. Jeg skrev ikke nær så meget mere og jeg er langsomt blevet mindre kendt.
Før når jeg skrev tråde, så svarede rigtigt mange i dem. Men nu skal jeg være heldig hvis 2 eller 3 skriver i dem. Og det er fint for mig.

Det viser bare i det her tilfælde at mængden af svar man får, svarer til hvor meget man selv yder (altså generelt - for alle eksempler er jo ikke ens)

Nu er jeg så ny på denne side og føler mig godt modtaget. Kun lige en enkelt gang var jeg rystet over behandlingen.

Knus

Anmeld

30. september 2010

MoarTNoah

Diana... skriver:

Ja ja jeg vil også meget gerne sige tillykke i andre fødselsdags tråde som jeg ikke har oprettet om jeg "kender" personen eller ikke men der synes jeg så også der er forskel på at oprette den eller ikk. 

Ja det kan man sagtens men jeg synes det er så hyggelige de tillykketråde og dem skal der være plads til. 

HELT ENIG!

Det er da super hyggeligt at der er nogen der tænker på en og husker at skrive tillykke! Og desuden er det da osse hyggeligt at folk man ikke lige kender skriver tillykke på tråden, det kan jo måske være dét man husker dem for, og senere hen måske kommer til at snakke meget med...

Anmeld

30. september 2010

Isabella_mor

hmm. det er jeg engentlig ret ligeglad med. jeg er her ikke for at blive "kendt" eller for at få tillykke på min fødselsdag, det har jeg kæreste venner og familie til... Jeg er her fordi at jeg er gravid og det er rart at tale med nogen som er i den samme båd som jeg er, og fordi at det er dejligt at man nu kan bruge nettet til at komme af med sine frustrationer, bekymringer, glæder og generelle tanker omkring hele ens graviditet og det efterfølgende parenthood.. hvilket jeg glæder mig enormt meget til. Og så er det jo også ekstrem god tidsfordriv at sidde og være med i debatter, købe en masse fint tøj og udstyr til næsten ingen penge og følge nogle brugere som har deres svære kampe eller nogle hvor det bare går skide godt for ..

Altså man vælger jo godtnok også selv hvor aktiv man vil være..

og så kan man da være så heldig at få nogle gode venninder igennem siden, og det er da det der er en mega bonus. så op i røven med at blive husket for noget af en vildt fremmed bruger.. og op i røven med at være kendt. så må man melde sig til reality programmer eller noget hvis man har en drøm om det... det skal man da ikke bruge et baby forum til...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.