Det der med de "populære" herinde....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2010

N1

Nogen har været her længere end andre, nogen er meget aktiv og bruger meget tid herinde. Så det er da klart at nogen kender hinanden bedre end andre?

Jeg har været herinde i over et år, er aktiv hver dag, men jeg er ikke "kendt" og det har jeg det fint med, da jeg ofte læser debatterne uden at kommentere 

Så fred hver med hvem der for tillykke og hvem der ikke gør!

Kan folk ikke snart stoppe med at være så skide misundelige 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2010

N1

maria_wt skriver:

... nu har jeg føz'dag om 2 dage og så må vi se hvad der sker, eller ike sker... Jeg er ikke kendt eller populær 

Jeg vil gerne give dig en tillykke-debat 

Anmeld

30. september 2010

JulieE

NO skriver:

Nogen har været her længere end andre, nogen er meget aktiv og bruger meget tid herinde. Så det er da klart at nogen kender hinanden bedre end andre?

Jeg har været herinde i over et år, er aktiv hver dag, men jeg er ikke "kendt" og det har jeg det fint med, da jeg ofte læser debatterne uden at kommentere 

Godt skrevet!!!

Jo mere aktiv man er på sådan et site, jo mere respons får man på sine indlæg. Sådan er naturloven på nettet

Anmeld

30. september 2010

CamiRon

JulieE skriver:

Godt skrevet!!!

Jo mere aktiv man er på sådan et site, jo mere respons får man på sine indlæg. Sådan er naturloven på nettet

Sådan kan man nok ikke helt stille det op - ikke hvis du læser Pias. indlæg på side 1.

Anmeld

30. september 2010

Diana...

NO skriver:

super skrevet 

Anmeld

30. september 2010

Diana...

Men hvorfor ikke skrive privat til mig og sige du synes min fødselsdags tråd til rosa er ØV i stedet for at lave et ØV indlæg som kun bringer dårlig stemning. 

Anmeld

30. september 2010

JulieE

CamiRon skriver:

Sådan kan man nok ikke helt stille det op - ikke hvis du læser Pias. indlæg på side 1.

Tja... Det vil jeg nu umiddelbart mene Dem der i denne tråd bliver omtalt som "de kendte" her på siden er jo lige præcis nogle som er meget aktive herinde. de skriver mange indlæg og opretter selv mange tråde... Altså jo mere aktiv, jo mere repons

Anmeld

30. september 2010

Mor-til-asta-09

Anonym skriver:

Ja det her er på ingen måder et brokke brokke negativt indlæg, men tænker bare det er svært at undgå den opdeling mellem de populære/kendte herinde og de mindre kendte..... Både pga. de tråde med "hvem husker du for hvad", ja måske er det ikke hensigten at det skal udelukke nogen, men der er jo ingen tvivl om at det er dem der er herinde mest/er de mest kendte/populære der gang på gang bliver nævnt, samt "Tillykke" trådene som decideret kun siger tillykke hvis der er en enkelt "kendt" der har fødselsdag...... Men uden at nævne de 15-20 andre "almindelige" der har fødselsdag samme dag.....

Syntes bare det er lidt ærgeligt.... Især hvis det skubber de nye/mindre kendte ud.........

.

Anmeld

30. september 2010

JacobsMoar

Ja, der er nogle der er populærer, kendte ovs. ovs.. Ligesom i den virkelige verden.. 

Jeg forstår hvad du mener, men jeg forstår så absolut ikke hvorfor det her skal fortsætte.. Jeg er absolut ikke populær, kendt eller noget som helst.. Er du jaluox på dem, eller hvad er det lige?
Som eks., er du på facebook? Har du din fødselsdag derinde? Hvor mange skriver til dig når du har fødselsdag? Hvor mange af dem ville ønske dig tillykke hvis i mødtes på gaden? Altså, hvorfor være jaloux over at nogle bliver ønsket tillykke, og andre ikke gør??

Og vil du gerne nævnes i en "Hvem husker du hvad for"-tråd, så lad da være med at være anonym når du opretter dette indlæg.. Så skal du nok blive husket

Det blev til et rigtigt mavesurt opstød, selvom det faktisk ikke var meningen..

Hilsen Karina - som kun er her for at fordrive ventetiden til junior har tænkt sig at kigge ud, og absolut ikke har lyst til en "Tillykke til Bromberg"-tråd

Anmeld

30. september 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

Ja det her er på ingen måder et brokke brokke negativt indlæg, men tænker bare det er svært at undgå den opdeling mellem de populære/kendte herinde og de mindre kendte..... Både pga. de tråde med "hvem husker du for hvad", ja måske er det ikke hensigten at det skal udelukke nogen, men der er jo ingen tvivl om at det er dem der er herinde mest/er de mest kendte/populære der gang på gang bliver nævnt, samt "Tillykke" trådene som decideret kun siger tillykke hvis der er en enkelt "kendt" der har fødselsdag...... Men uden at nævne de 15-20 andre "almindelige" der har fødselsdag samme dag.....

Syntes bare det er lidt ærgeligt.... Især hvis det skubber de nye/mindre kendte ud.........

Tjaaa..her må jeg jo nok, til en vis grad,give dig ret.
Har da nogen gange siddet og tænkt mit.
Jeg er stadigvæk også så ny herinde, at jeg heller ikke aner hvad jeg skulle skrive om mange...og helt ærligt...jeg bryder mig ikke om at man favoriserer nogen.
Skal der ønskes tillykke, så skal alle der har fødselsdag, have et tillykke med fødselsdagen den dag.

Selvfølgelig, er der allerede nogle som er krøbet ind i mit hjerte, men det er jo fordi, de simpelthen profilerer sig mere end andre. Sidder man der og aldrig siger/skriver noget, jamen så er det jo også svært at knytte nogen bånd.
Så jeg forstår da godt, hvis at folk kan få den følelse af klikedannelse og forskelsbehandling.
Men jeg tror slet ikke, det er med forsæt, det er sådan.
Det er jo bare meget svært, at sige noget positivt om en person, der aldrig åbner munden, og så tilmed måske ikke engang har en avatar eller profilbillede, som er let genkendeligt.

Løses kan det ikke, tror jeg, jo til en vis grad, men ikke helt.
Endeligt så vil jeg da mene, at det er da ok, at vise at der bare er nogen der har formået at gøre så stort indtryk på andre, at vedkommende skal have et skulderklap, og vi ville også helt sikkert mangle vedkommende, hvis hun pludseligt ikke skrev, og så vil det også være oplagt at nogle reagerer og siger: Hør sig mig engang, hvor er vedkommende?

Jeg tror at det man derimod skal have focus på, det er at man inde i sig selv, laver en slags "ligeret for alle".
Det har jeg selv, og den følger jeg skarpt, men det kan jo ikke undgås, at der bare altid vil være nogle, hvis indlæg jeg svarer mere på end andres, dels pga interesse for emner, men også af den grund at de ganske enkelt skriver mere.

Så jeg tror, at man i sig selv, må lave en slags "fairness-lov".
Og så vil jeg da sige, at jeg stadigvæk ikke synes der er popularitetsdannelse...populariteten skyldes kun at de "populære" bare kan noget med ord, og det er jo netop det denne side handler om, "Noget med ord"

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.