Anonym skriver:
Ja det her er på ingen måder et brokke brokke negativt indlæg, men tænker bare det er svært at undgå den opdeling mellem de populære/kendte herinde og de mindre kendte..... Både pga. de tråde med "hvem husker du for hvad", ja måske er det ikke hensigten at det skal udelukke nogen, men der er jo ingen tvivl om at det er dem der er herinde mest/er de mest kendte/populære der gang på gang bliver nævnt, samt "Tillykke" trådene som decideret kun siger tillykke hvis der er en enkelt "kendt" der har fødselsdag...... Men uden at nævne de 15-20 andre "almindelige" der har fødselsdag samme dag.....
Syntes bare det er lidt ærgeligt.... Især hvis det skubber de nye/mindre kendte ud......... 

Tjaaa..her må jeg jo nok, til en vis grad,give dig ret.
Har da nogen gange siddet og tænkt mit.
Jeg er stadigvæk også så ny herinde, at jeg heller ikke aner hvad jeg skulle skrive om mange...og helt ærligt...jeg bryder mig ikke om at man favoriserer nogen.
Skal der ønskes tillykke, så skal alle der har fødselsdag, have et tillykke med fødselsdagen den dag.
Selvfølgelig, er der allerede nogle som er krøbet ind i mit hjerte, men det er jo fordi, de simpelthen profilerer sig mere end andre. Sidder man der og aldrig siger/skriver noget, jamen så er det jo også svært at knytte nogen bånd.
Så jeg forstår da godt, hvis at folk kan få den følelse af klikedannelse og forskelsbehandling.
Men jeg tror slet ikke, det er med forsæt, det er sådan.
Det er jo bare meget svært, at sige noget positivt om en person, der aldrig åbner munden, og så tilmed måske ikke engang har en avatar eller profilbillede, som er let genkendeligt.
Løses kan det ikke, tror jeg, jo til en vis grad, men ikke helt.
Endeligt så vil jeg da mene, at det er da ok, at vise at der bare er nogen der har formået at gøre så stort indtryk på andre, at vedkommende skal have et skulderklap, og vi ville også helt sikkert mangle vedkommende, hvis hun pludseligt ikke skrev, og så vil det også være oplagt at nogle reagerer og siger: Hør sig mig engang, hvor er vedkommende?
Jeg tror at det man derimod skal have focus på, det er at man inde i sig selv, laver en slags "ligeret for alle".
Det har jeg selv, og den følger jeg skarpt, men det kan jo ikke undgås, at der bare altid vil være nogle, hvis indlæg jeg svarer mere på end andres, dels pga interesse for emner, men også af den grund at de ganske enkelt skriver mere.
Så jeg tror, at man i sig selv, må lave en slags "fairness-lov".
Og så vil jeg da sige, at jeg stadigvæk ikke synes der er popularitetsdannelse...populariteten skyldes kun at de "populære" bare kan noget med ord, og det er jo netop det denne side handler om, "Noget med ord" 

Kærligst
Sussie