Magter ikke mere nu :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2010

michella88

SoffiLine skriver:

HVOR ER DU SØD & RAR! der skulle være mange flere tusind mennesker som dig! 

Det er øv du bor så langt væk For sidder sku her og bliver helt trist på dine vegne..

Men jeg kan sagtens rode et par kasser igennem herhjemme også og se hvad jeg kan komme frem med.. Har vist en masse neutralt tøj, men det er nok mest body'er og de er jo lidt brugte, men håber de kan bruges.. Hmm, og så må jeg lige se på hvad jeg ellers har som måske kan bruges

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2010

SoffiLine

lotchen skriver:

Jeg går det lige igennem i morgen og ser hvad jeg har - har desværre lige foræret meget af det neutrale væk, sørens også! Men vi har i Svendborg en genbrugs-butik med alt til børn. Den bliver drevet af Mødrehjælpen og jeg har fundet mange gode ting der til inegn penge. Prøv at undersøg om der er en i dit område.

Skriv lige en pb til mig med din adresse, så sørger jeg for at få det sendt i næste uge

Vi piger må holde sammen i krisetider

HOLD DA KÆFT HVOR ER DU SØD! Har lyst til at give dig en kæmpe krammer, din hjælp betyder fandme så meget!

Jeg sender dig en besked. IGEN TUSIND TAK.

Anmeld

24. september 2010

SoffiLine

michella88 skriver:

Det er øv du bor så langt væk For sidder sku her og bliver helt trist på dine vegne..

Men jeg kan sagtens rode et par kasser igennem herhjemme også og se hvad jeg kan komme frem med.. Har vist en masse neutralt tøj, men det er nok mest body'er og de er jo lidt brugte, men håber de kan bruges.. Hmm, og så må jeg lige se på hvad jeg ellers har som måske kan bruges

alt kan bruges, jeg er ikke sippet eller sart. langt fra og sætter så meget pris på al den hjælp jeg får herfra. kan slet ikke beskrve det!

Anmeld

24. september 2010

klmf

SoffiLine skriver:

HOLD DA KÆFT HVOR ER DU SØD! Har lyst til at give dig en kæmpe krammer, din hjælp betyder fandme så meget!

Jeg sender dig en besked. IGEN TUSIND TAK.

Det var så lidt, vil da gerne hjælpe andre, når jeg nu selv sidder her med mit på det tørre!

Anmeld

24. september 2010

SoffiLine

Ranarupta skriver:

Hvor er det dog trist!

Jeg er ked af, at du skal kæmpe mod højere magter, som alkohol et eller andet sted er. 
Jeg har absolut ingen erfaringer på området, men du skal have et kram!  

Derudover så synes jeg, at du skal overveje at reagere for din lillebrors skyld. Du må være hans stemme, når han ikke er ældre.
Jeg ved ikke, om det vil ødelægge mere for ham, hvis du hiver fat i myndighederne end hvis du ikke gør. Det ved kun du inderst inde.
Jeg ved godt, at det er drastisk, men han er et barn og han er fanget i dette.

Knus, Karina 

Hej karina. Tusind tak.

Det er svært at kæmpe for nogt bedre, alkohol er djælven. Jeg har selv været i noget rigtig snavs og ved hvad det ødelægger. ALT!

Og mht min lillebror, så vil jeg gøre alt for ham, han skal ha det godt! Han er mit et & alt.

Anmeld

24. september 2010

Noneother

SoffiLine skriver:

Kender det også al for godt boede med en kæreste for nogle år siden der sate ild til vores lejlighed. mistede alt

tak for alle de søde ord, det varmer sgu mere end man lige tror!

Du har sgu da osse været igennem meget nu så...
Håber virkelig de kommunefolk ser alvoren, og skaffer dig en lejlighed pronto.. -Så skal baby ikke lide under det rod du har været udsat for!

Men positivt er det at nu har du i hvert fald et klart billede af hvad du ikke skal gøre som mor.
Jeg lever meget efter det, og gør ALT i min magt for at sikre min lillefyr det bedste. For han skal for alt i verden ikke ha´det ekstra bagage jeg har.

Skriv endelig hvis du har brug for opmuntring eller råd. Jeg kender møllen, og nogengange er det bare som at løbe hovedet ind i en mur!

Anmeld

24. september 2010

michella88

SoffiLine skriver:

alt kan bruges, jeg er ikke sippet eller sart. langt fra og sætter så meget pris på al den hjælp jeg får herfra. kan slet ikke beskrve det!

Du sender bare din adresse privat, så skal jeg se hvor hurtigt jeg kan få sendt en pakke afsted

Den kan nok først komme i næste uge, men der er jo et stykke tid til din termin endnu heldigvis.. Men sender dig bare en ornli' røvfuld, og så liiiiiige en liiil krammer mere

Anmeld

24. september 2010

SoffiLine

Ploffer skriver:

Du kan jo tænke over om du vil have vuggen

Den er jo lidt svær at skulle sende...men vi har så absolut ikke noget imod at tage en udflugt til jylland 

Det er en ganske alm. fin hvid vugge... har været brugt til 3 børn men fejler intet 

I ER MERE END VELKOMNE TIL AT KOMME FORBI! 

Det skal være helt op til jer!

Kæmpe knus til dig!

Anmeld

24. september 2010

Ranarupta

SoffiLine skriver:

Hej karina. Tusind tak.

Det er svært at kæmpe for nogt bedre, alkohol er djælven. Jeg har selv været i noget rigtig snavs og ved hvad det ødelægger. ALT!

Og mht min lillebror, så vil jeg gøre alt for ham, han skal ha det godt! Han er mit et & alt.

Jeg kan levende forestille mig, hvor ødelæggende det er!

Mine bedsteforældre var/er alkoholikere og de har været mine ekstra forældre, MEN de har ikke været ondskabsfulde alkoholikere, så den erfaring har jeg ikke.
Men det gør helt ondt i maven at læse om dit liv med din mor.
Det går bare ikke. Og jeg er glad for at høre, at din lillebror har dig.
Selvom han reagerer negativt på, at du går til kommunen, så hold ved. For det er helt klart det bedste at komme væk derfra, for ham.

Jeg er slet ikke sikker, men jeg har nok også lidt tøj - noget vi selv har fået brugt.
Vi har lige haft ryddet ud i nogle af bunkerne, så ved faktisk ikke, om der er mere tilbage. Men er der noget, så sender jeg også meget gerne.
Jeg ved mere efter weekenden. Hvis nu jeg glemmer det, vil du så ikke lige skrive til mig?  

Anmeld

24. september 2010

serinasmor

....

er helt tom for ord .. håber virkelig på en bedring i dit liv snart.... krydser alt hvad jeg kan for at du får tilbudt en lejlighed pr post imorgen ... så der er et lys for enden af tunellen .. udover den søde lille spire i maven

kæmpe herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.