Magter ikke mere nu :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
SoffiLine skriver:

Nemlig. Og hvor tit sker det lige at de selv ser der et problem med dem? Ikke særlig tit. 

Øv hvor det sucks jo!

Nej... Det er sku sjældent... Alt for sjældent... Suk...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2010

Josesmor

Puhaaa hvilken pine du står i!! Jeg kan ikke sige så meget..

Men du skal ihvertfald have        ... Herfra...

Håber alt løser sig på den bedst mulige måde for dig og din bebs!!!

Anmeld

24. september 2010

SoffiLine

Sama skriver:

Puhaaa hvilken pine du står i!! Jeg kan ikke sige så meget..

Men du skal ihvertfald have       ... Herfra...

Håber alt løser sig på den bedst mulige måde for dig og din bebs!!!

Hej Sama.

Tusind tak for det 

Anmeld

24. september 2010

Josesmor

SoffiLine skriver:

Hej Sama.

Tusind tak for det 

Så lidt

Jeg ved ikke hvordan det er med alkohol og ens forældre.., men min bror er misbruger og ham har jeg helt brudt kontakten med.. På trods af tvivl.. Så jeg kan bestemt godt forstå dine overvejelser med det hele. Og du skal da også tænke på dit kommende barn. Du er mere end velkommen til at skrive hvis du har behov for at komme af med noget der fylder.., eller bare en lille opmundrende snak

Knus fra Sara

Anmeld

24. september 2010

SussieThyssen

Søde lille ven...dejlige pige og menneske.
Som jeg mange gange har sagt til fortvivlede mennesker: Man skal ikke bruge sit liv på andre, der får en til at græde!
Det er så vigtigt at give slip på det der gør ondt.
Jeg ved det er svært for dig lige nu, men jeg håber du snart får et sted at bo, så du kan komme væk og få ro indtil du skal føde.
Og jeg håber, at du vælger alt det fra der kan skade dit barn, sådan at du ikke bringer "arven" videre.
Og DU fortjener noget bedre. DU fortjener at have et roligt og stabilt liv, fyldt med glæde og kærlighed.
Du får 1000 knus

Kærligst
Sussie

Anmeld

25. september 2010

ZamanogDania

Hvor gør det ondt og læse din historie om din mor. Det gør ondt hjertet
Jeg ved når man elsker en så vil man helst være der for dem og hjælpe dem, men hvis din mor er sådan så synes jeg du skal gå derfra. Kommunen hjælper dig helt sikkert. Du må tænke på dig selv og din baby

Jeg har desværre ikke noget neutral, da jeg er meget til lyserød, men hvis nu du får en pige så har jeg masser af ting du må får. Sengerand, sengesæt og tøj osv. Krydser fingre for dig og håber alt går godt søde

Anmeld

25. september 2010

Steph_Laurits

Sender dig en masse varmer tanker med håbet om at du snart får din egen lejlighed inden bebse kommer (ved godt at tanker ikke hjælper, men det eneste jeg lige kan gøre).

KÆMPE kram til dig

Anmeld

25. september 2010

SoffiLine

Sama skriver:

Så lidt

Jeg ved ikke hvordan det er med alkohol og ens forældre.., men min bror er misbruger og ham har jeg helt brudt kontakten med.. På trods af tvivl.. Så jeg kan bestemt godt forstå dine overvejelser med det hele. Og du skal da også tænke på dit kommende barn. Du er mere end velkommen til at skrive hvis du har behov for at komme af med noget der fylder.., eller bare en lille opmundrende snak

Knus fra Sara

Kender også god følelsen af det med misbrug, jeg har selv haft et misbrug, men bad selv om hjælp og nu på 3 år snart er jeg ude af det! Ville ønske alle kunne erkende deres problemer, og få gjort noget ved dem. Men det gør ondt at skulle droppe kontakten, men man skal os tænke på sig selv.

Anmeld

25. september 2010

Josesmor

SoffiLine skriver:

Kender også god følelsen af det med misbrug, jeg har selv haft et misbrug, men bad selv om hjælp og nu på 3 år snart er jeg ude af det! Ville ønske alle kunne erkende deres problemer, og få gjort noget ved dem. Men det gør ondt at skulle droppe kontakten, men man skal os tænke på sig selv.

Ja det er frygligt.. Ville ønske vi kunne få ham til at forstå hvad det er han gør ved sit liv.., men han har bestemt ingen erkendelse.. Jeg tænker på mig selv nu og min kommende familie.., det er jeg simpelthen nød til.., og det er du også.

Han er også utrolig voldig og det skal mine børn slet ikke opleve..

SUPER FLOT du har valgt en bedre vej i livet..., Hatten af for det

Anmeld

25. september 2010

SoffiLine

Sama skriver:

Ja det er frygligt.. Ville ønske vi kunne få ham til at forstå hvad det er han gør ved sit liv.., men han har bestemt ingen erkendelse.. Jeg tænker på mig selv nu og min kommende familie.., det er jeg simpelthen nød til.., og det er du også.

Han er også utrolig voldig og det skal mine børn slet ikke opleve..

SUPER FLOT du har valgt en bedre vej i livet..., Hatten af for det

Ja, det sværeste er at erkende man har et problem. Men det er jo ikke flovt at be ham hjælp, det er det tværtimod ikke at gøre det. Men håber da det bedste for din bror, det er bare noget skidt at være i

Og børn skal slet ikke opleve den slags nej, det vil jeg heller aldrig kunne byde mit barn- ALDRIG!

Tak for de søde ord 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.