håber snart du får et sted at bo... jeg har ondt af dig og dine søskende. i er sgu bedre tjent end med en mor som er en egoistisk misbruger.
men sådan er de jo desværre og nogengange er det der skal til at dem der er tættest på en holder afstand og næsten vender en ryggen før de selv kan se at der er et problem..
du skal selv være mor <3 og du skal have al den glæde og lykke der er i at blive mor... og du har ikke (og trust me det har du ikke) behov for at rende rundt og være bekymret for din mor... selvom jeg godt ved at det kan være svært at lade være især når der er yngre søskende blandet ind i det..
jeg håber virkelig at din mor endag får en åbenbaring og finder ud af hvor dejligt livet er uden flasken og uden de dårlige venner og dårlige vaner. og bliver en MOR for dig og dine søskende. hun skal jo være MORMOR for fucks sake...
og kan hun ikke leve op til den rolle, at være mor og mormor uden flasken, burde hun overhovedet have noget med jer at gøre.. i får jo bare ødelagt jeres liv ved at hun er ude i et misbrug...
man kan ikke gøre såmeget for en person der er ude i et misbrug hvis personen ikke selv ser det som værende et problem. og vil hun en dag have hjælp.... Så kan i jo vise hende at i gerne vil støtte og bakke op om hende og være der 110% for hende og hjælpe hende med at komme over på den rigtige side.. den cleane side. og lærer hende nogle andre værdier..
nu var det slet ikke meningen at jeg ville skrive så meget til dig. men jeg ved bare hvordan du har det. og det er SÅ forfærdeligt at være vokset op med forældre som har svigtet uden at forældrene selv kan se at de faktisk har svigtet deres børn... og hvor svært det er som voksen at have kontakt med en mor eller en far for den sags skyld som aldrig har ændret sig og man nærmest føler sig tvunget til at være i nærheden af fordi at det er ens mor eller far..
man vælger nemlig ikke selv sine forældre, og man har al den ret man vil for at vælge dem fra en skønne dag...
ikke at jeg siger at du skal vælge din mor fra. men havde det været mig havde jeg pakket mit lort og skredet uden at sige såmeget som en lyd til hende...
jeg håber at du finder ud af det både for din skyld, men også for din lille babys skyld. 
Anmeld