Magter ikke mere nu :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2010

SoffiLine

Noneother skriver:

Arj. Sådan noget kan jeg ikke li´at høre.
Jeg har selv stået uden noget sted at gå hen på et tidspunkt. osse med baby i maven. Det fan´me ikke sjovt. Hvis ikke du boede i helt i sønderjylland ville jeg sku tilbyde dig at låne et værelse.
Jeg føler virkelig med dig.

Kender det også al for godt boede med en kæreste for nogle år siden der sate ild til vores lejlighed. mistede alt

tak for alle de søde ord, det varmer sgu mere end man lige tror!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2010

michella88

SoffiLine skriver:

Jeg er gravid & det er jeg så glad for, glæder mig sådan til min lille trold kommer til verden  Men jeg bor pt hjemme ved min mor, fordi jeg gik fra min kæreste & har endnu ikke fået et nyt sted at bo. Er selvfølgelig rigtig  glad for jeg må være her imens. Problemet er bare at min mor drikker, og hun drikker rigtig meget. Øl er faktisk en af de vigtigste ting i hendes liv. Huset er altid fyldt med gæster, der drikker & mange gange ender det i ballade. Jeg hverken kan eller vil styre min mors liv, men hvor er det sørgeligt at hun ikke selv kan se hun har et problem. Det gør faktisk rigtig ondt :/

Igår, fik min mor af vide at en hun ser som sin gode veninde havde snakket rigtig skidt bag hendes ryg & hun var virkelig ked af det. & måtte trøste hende. Men så idag, hvem kommer? Det gør hende der har snakket dårligt om hende. Jeg undre mig, men kan ikke gøre noget ved det. Det er hendes liv & hun vælger selv hvad hun vil.  Vil lige sige at grundet druk er der aldrig mad før tidligst kl 20. & sagde til hende hvornår hun ville lave det, og så gik jeg. Hvor jeg så høre hendes såkaldte veninde sige: Ej men er hun da ikke så gammel at hun kan klare sig selv. På sådan en rigtig nedladende måde. Har rigtig svært ved at styre mit temperement nogle gange og idag fik jeg nok. VIRKELIG NOK!

Har det sådan at hvis folk har noget at sige om mig, kan de sige det til mig & ikke til andre når jeg er gået. Det pisser mig af! Men min mor, hun kan ikke se problemet. Fordi hun selv er en sladder tante & i mine øjne desværre rigtig falsk!

Der er en lang histore bag hvorfor Danny & jeg ikke længere er sammen, men min familie tilgav alt & accepterede at ham og jeg gerne vil være sammen igen! For vores egen & vores kommende babys skyld. Jeg elsker sgu den dreng! Min mor har sagt, han er altid velkommen her uanset hvad! Hvilket jeg jo synes er dejligt.

Nu har hun så fået kritik idag, ikk kun af mig, men også af hendes kæreste + min bror på 11 år  han sidder & siger ting til hende som: Du er en dårlig mor, du er ligesom far (hans egen far har svigtet ham hele livet) & du tænker kun på at drikke. Hvor gør det ondt i mit hjerte at høre en dreng på den alder sige sådan

Min mor har så bedt os allesammen om at forsvinde ud af hendes liv, fordi vi kun hakker på hende og vil styre hendes liv. Hvilket vi langt vil eller gør, men vi ønsker kun at hun indser hun har et problem. Penge & alkohol er det vigtigste for hende. Hun valgte mig fra pga en kæreste hun havde der ikke kunne li mig, og vi snakkede ikke sammen i et helt år! Men jeg tilgav hende! Har en bror der er et år yngre end mig, ham har hun aldrig haft kontakt med indtil for nylig, fordi han simpelthen ikke var god nok til hende! Nu hvor de snakker sammen igen, lever hun højt på at Marko, som min bror hedder vil gøre ALT for hende & at han er ligeglad med mig, hvilket ikke passer. Vi har det bedste forhold og vil altid hjælpe mig!

Sidder nu her og tuder, virkelig tuder. Vil væk herfra, vil ha min egen lejlighed igen, og få skabt et godt og trygt hjem inden den lille kommer. Har heldigvis kommunen der hjælper mig, pga min fortid & sætter kæmpe pris på deres hjælp. Men kan ikke med min mor mere, blir nødt til at tænke på mig selv & komme videre. Hun såre mig gang på gang & så får jeg smidt i hovedet: Det barn du har i maven, skulle du aldrig ha haft lov til at ha. Undskyld hvad?! Det er hende der har svigtet alle sine 3 børn!

Jeg er så gal, sur, skuffet & magtesløs, aner ikke hvad jeg skal stille op mere  Kvindemennesket kan ikke tåle kritik, når hun får den mindste smule kritik, vender hun tingene mod andre mennesker. Har opgivet, og glæder mig til at komme væk. Har besluttet mig for at hun ikke skal være i mit liv mere. Har tilgivet for mange gange. Hun har flere gange truet med at stikke mig ned! Det er ting hun siger når hun er fuld, og hva så? Hvad er det for en måde at behandle sit eget kød og blod på?!

Åh ha, det blev lidt langt & vil ikke rigtig noget med det, havde bare brug for at få lidt luft! Tak fordi du læste med!

Du får lige en STOR krammer fra mig og en trøstende tanke

Det er godt nok skidt.. Har det bedste forhold til min mor, så kan slet ikke forstå man kan være sådan over for sine børn!!! Se at komme væk i en fart, du fortjener MEGET bedre-

En masse positive tanker fra mig af..

Anmeld

24. september 2010

SoffiLine

LotteN skriver:

hvor er jeg ked af at høre den situation du står i... Det er noget af en grim oplevelse / tilværelse.

Min far døde af alkohol for 6 år siden, og inden han døde havde jeg slået hånden af ham og sagt han intet skulle have med min fremtid at gøre, hvis han valgte øllen frem for mig..
og jeg kan simpelthen ikke sige andet end, gør det samme. Dit kommende barn får intet ud af at opleve en mormor  i den tilstand - i sådanne situationer er det i orden at sætte grænser..!

jeg håber I snart finder en lejlighed, så du og bebsen skal starte på en frisk og få skabt et dejlgit hjem med en masse trygge rammer..

Jeg frygter os hun dør af det! men kan ikke mere nu, det ender med jeg selv går helt ned med flaget. Og ved det bliver hårdt, men dejligt. min lille baby skal til verden til de allerbedste betingelser, og ska ikke ha det som jeg har & har haft det.

Anmeld

24. september 2010

RiUL

SoffiLine skriver:

Jeg har faktisk overvejet at snakke med kommunen, for det er synd for ham! Min far støtter mig i den beslutning, selvom William ikke er hans. Men det er sgu synd. & er ved at være så ødelagt, kan ikke engang nyde min graviditet

Folk der ikke har haft en mor eller far der er sådan har nogen gange svært ved at forstå hvorfor man har det så svært. Men alkoholikere er så modbydelige Og egoistiske.

Det synes jeg du skal! Og ellers tag kontakt til en rådgiver, det er gratis og det er i alle kommuner. De ved hvordan man har det, og hvilke muligheder der er. Især for din bror. Han blir så ødelagt af at bo hos jeres mor

Ja, det væmmelige ved alkoholikere er at de jo nærmest er 2 personer. Jeg kan huske at jeg hadede min mor så meget, at man næsten skulle tro det var løgn. Ønskede hende død (Ja, undskyld ) Men ønskede hende død hver gang hun var fuld. Men har også op til flere gange sagt til hende, at hvis det fortsatte ville jeg bryde al kontakt med hende. Og hun ville aldrig få mine børn at se.

Men hun drikker faktisk ikke mere, men tro mig, der skulle også meget til før at hun stoppede. Nogle gange føler man at man blir "straffet" når ens forældre drikker, og tænker bare "hvad har jeg gjort, siden jeg skal ha det sådan". Puha.. Du må virkelig skrive hvis du har brug for at snakke, eller nogle råd eller opmuntrende ord Jeg ved hvordan du har det. Tusind krammere

Anmeld

24. september 2010

SoffiLine

michella88 skriver:

Du får lige en STOR krammer fra mig og en trøstende tanke

Det er godt nok skidt.. Har det bedste forhold til min mor, så kan slet ikke forstå man kan være sådan over for sine børn!!! Se at komme væk i en fart, du fortjener MEGET bedre-

En masse positive tanker fra mig af..

mange tusind tak! har møde med kommunen på fredag & der vil jeg fortælle hvodan dage idag har været. Og håber jeg hurtigst muligt kan få en lejlighed.

skal ha skabt et trygt og godt hjem inden den lille kommer. inden jeg ser mig om er h*n kommet til verden jo.

Anmeld

24. september 2010

LotteN

SoffiLine skriver:

Jeg frygter os hun dør af det! men kan ikke mere nu, det ender med jeg selv går helt ned med flaget. Og ved det bliver hårdt, men dejligt. min lille baby skal til verden til de allerbedste betingelser, og ska ikke ha det som jeg har & har haft det.

ja, det var også den frygt jeg havde dengang, men jeg håbede så på at ved at jeg gav ham et valg, ville det få ham ti lat tænke lidt overtilværelsen.. men valgte blev vidst giver for sent..!

Håber der snart sker noget positivt i din liv og kommunen finder en lejlighed til jer snarest muligt

Anmeld

24. september 2010

SoffiLine

lotchen skriver:

Det manglede da bare

Har en ammepude og 8 gode sutteflasker. Ved du hvad køn barnet er? For jeg har måske også noget tøj, jeg ikke fik brugt til min bettefis, men skal lige have Lars sendt på loftet og kigge. Hvornår har du termin?

Ammepude og sutteflasker vil jeg meget gerne have. Porto skal jeg self nok betale! Ved ikke kønnet endnu, så saster lige nu mest på neutralt tøj. hvilket jo os er rigtig fint. det er langt bedre end ingenting.

jeg har termin den 17 marts. det føles som længe til, men lige pludselig flyver tiden afsted.

kan slet ikke sætte ord på hvor meget det betyder med din hjælp. Det er sgu lige før det trækker tåre frem! WOW! 

Anmeld

24. september 2010

klmf

Ploffer skriver:

Jeg har altså også nogle ting stående  du må få 

Ved selv hvor svært det kan være med alt det der skal anskaffes 

Jeg har masser af tøj.... både til piger og drenge 

Anmeld

24. september 2010

michella88

SoffiLine skriver:

mange tusind tak! har møde med kommunen på fredag & der vil jeg fortælle hvodan dage idag har været. Og håber jeg hurtigst muligt kan få en lejlighed.

skal ha skabt et trygt og godt hjem inden den lille kommer. inden jeg ser mig om er h*n kommet til verden jo.

Håber det bedste for dig, og ønsker dig alt held og lykke fremover-

Føler sku virkelig med dig, har lyst til at flyve over til dig og kramme dig, for det er da vist lige præcis det du har brug for lige nu.. Bare en ordentlig, "du er betydningsfuld" krammer

Anmeld

24. september 2010

Ploffer

SoffiLine skriver:

hvor er du bare sød! vil meget gerne ta imod, og vil gerne betale porto for at få det sendt??? MEGET GERNE! Er så glad for der er mennesker der er så søde!

Har en hvid vugge med madras, ammepude og masser af tøj 

Du kan bare sige til hvad du mangler..... har sikkert også en masse andet 

Snakkede lige med manden om at alt efter hvor meget du vil have, kan vi tage på udflugt en dag og køre over til dig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.