Magter ikke mere nu :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2010

Moar'en

Puha ved slet ikke hvad jeg skal skrive, det gør sgu ondt at læse sådan et indlæg. Jeg sender dig en stor krammer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2010

SoffiLine

Moar'en skriver:

Puha ved slet ikke hvad jeg skal skrive, det gør sgu ondt at læse sådan et indlæg. Jeg sender dig en stor krammer

Hej Rikke 

Tusind tak 

Anmeld

25. september 2010

quar20

SoffiLine skriver:

Jeg ved hvordan det er at stå ude et sted at bo, og vil altid hjælpe hvor jeg kan. Om jeg så skal sove på gulvet på en madres & en ven/inde så kan sove i min seng! Men har endnu aldrig mødt en person der ville gøre det samme. Men du, du er da et dejligt menneske!  Hvor er du sød! 

...!! Jeg ved slet hvilken situation du står i , så vil altid hjælpe hvor kan jeg..!! SKIDE ærgeligt at du bor så langt væk..!! Ellers kunne jeg rydde værelset på nul komma fem og skaffe seng, tv osv på små 3 timer..!!

Håber inderligt du snart finder ro, findet et sted hvor DU og baby kan være lykkelige og få det dejligt som i fortjener..!!

Anmeld

25. september 2010

Mille83

Ved ikke hvad jeg skal skrive, men vil ikke gå herfra uden og give dig et KÆMPE kram.

Det må virkelig være en svær periode for dig, og endnu sværere når hele netværket er forsvundet - håber så meget for dig du snarest får en lejlighed og bo i. Så du kan få lidt fred til dig og din guldklump

Knus

Anmeld

26. september 2010

SoffiLine

quar20 skriver:

...!! Jeg ved slet hvilken situation du står i , så vil altid hjælpe hvor kan jeg..!! SKIDE ærgeligt at du bor så langt væk..!! Ellers kunne jeg rydde værelset på nul komma fem og skaffe seng, tv osv på små 3 timer..!!

Håber inderligt du snart finder ro, findet et sted hvor DU og baby kan være lykkelige og få det dejligt som i fortjener..!!

Har ikke ord for skøn jeg synes du er! 

Anmeld

26. september 2010

SoffiLine

Mille83 skriver:

Ved ikke hvad jeg skal skrive, men vil ikke gå herfra uden og give dig et KÆMPE kram.

Det må virkelig være en svær periode for dig, og endnu sværere når hele netværket er forsvundet - håber så meget for dig du snarest får en lejlighed og bo i. Så du kan få lidt fred til dig og din guldklump

Knus

Tak for krammet! Sender et til dig os 

Er ved at få styr på alt her,så det hele skal nok forhåbentlig snart blive meget bedre 

Anmeld

26. september 2010

Mamalou

Du får også et kram fra mig og håb om, at du snart får din egen lejlighed, så du kan bruge din energi på dig selv og ikke mindst dit kommende barn!

Anmeld

26. september 2010

SoffiLine

Mamalou skriver:

Du får også et kram fra mig og håb om, at du snart får din egen lejlighed, så du kan bruge din energi på dig selv og ikke mindst dit kommende barn!

Mange tusind tak! 

for at der snart er en lejlighed på vej til mig! 

Anmeld

26. september 2010

quar20

SoffiLine skriver:

Har ikke ord for skøn jeg synes du er! 

1000 tak... =) Dejligt at kunne gøre et andet menneske bare LIDT glad igen... =)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.