Magter ikke mere nu :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2010

RiUL

SoffiLine skriver:

Tak for krammet, det varmer! 

Det hjælper virkelig at komme ud med det hele ind imellem, for ved ikke hvad jeg ellers skal gøre. Det gør satans ondt. Min far har også sagt til mig, jeg skal komme videre, jeg kan ikke hjælpe  alle mennesker. Hvor end jeg gerne vil, men mennesker der ikk vil hjælpes, kan ikke hjælpes.

Næste højdepunkt bliir at flytte. Men hvad så med den dejlige dreng, William der er 11 år? Mine tanker er om ham hele tiden, han fortjener sgu bedre.! At ha en mor eller far der er drikker er flovt, rigtig flovt synes jeg.

Ja, det gør rigtig ondt. Og især fordi man intet kan gøre. 

Da min mor drak var der ingen i min familie der ville hjælp/blande sig. Og man føler sig så alene.

Men synes du skal kontakte en alkoholrådgiver/misbrugsrådgiver. De kan også hjælp din bror. Han skal ikke bo hos jeres mor, under så nogle forhold. Jeg var selv 13 år og 10 år frem da min mor drak. Og jeg ville selv ønske at der var nogle der havde hjulpet mig. Så synes du skal tage kontakt til en rådgiver. Det kan jo ikke være rigtigt at børn skal ha sådan en opvækst. Det er frygteligt Er rigtig ked af det på dine vegne. Håber det bedste for jer! Ingen fortjener så noget. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2010

SoffiLine

lotchen skriver:

Er tom for ord om din mor...

Håber snart du får din egen lejlighed!

Mangler du nogen ting til baby? Jeg har lidt stående du må få, hvis du mangler... Kan jo godt være lidt strengt økonomisk at starte op fra bunden og så få baby oveni

Hej Lotchen.

Tusind tak for dit svar, jeg er selv helt tom for ord

Mht baby, der mangler jeg faktisk ALT! Det eneste jeg har er en skråstol  to par sutsko. Hvor er du bare sød & sikke et dejligt menneske du er. Vil med glæde ta imod tingene. Meget gerne. Mennesker som dig, er virkelig guld værd!

Anmeld

24. september 2010

SoffiLine

rikkebw skriver:

Ja, det gør rigtig ondt. Og især fordi man intet kan gøre. 

Da min mor drak var der ingen i min familie der ville hjælp/blande sig. Og man føler sig så alene.

Men synes du skal kontakte en alkoholrådgiver/misbrugsrådgiver. De kan også hjælp din bror. Han skal ikke bo hos jeres mor, under så nogle forhold. Jeg var selv 13 år og 10 år frem da min mor drak. Og jeg ville selv ønske at der var nogle der havde hjulpet mig. Så synes du skal tage kontakt til en rådgiver. Det kan jo ikke være rigtigt at børn skal ha sådan en opvækst. Det er frygteligt Er rigtig ked af det på dine vegne. Håber det bedste for jer! Ingen fortjener så noget. 

Jeg har faktisk overvejet at snakke med kommunen, for det er synd for ham! Min far støtter mig i den beslutning, selvom William ikke er hans. Men det er sgu synd. & er ved at være så ødelagt, kan ikke engang nyde min graviditet

Folk der ikke har haft en mor eller far der er sådan har nogen gange svært ved at forstå hvorfor man har det så svært. Men alkoholikere er så modbydelige Og egoistiske.

Anmeld

24. september 2010

SoffiLine

Anja.t skriver:

Hej Soffiline.

Jeg har selv en mor, der er alkoholiker, så jeg ved hvad du går igennem. jeg håber for dig, at du snarest får din egen lejlighed, det ville være det bedste for dig, men jeg føler virkelig for din lillebror(han er jo for ung til at flytte hjemmefra) Jeg har også en lillebror og han kom i familiepleje, da han var lille (efter jeg selv flyttede) 

Har ingen gode råd, kun håb..

Tusind tak, ja håb har jeg os masser af. men det rinder snart ud, for tingene blir ikke bedre. Det ved jeg efterhånden

Anmeld

24. september 2010

Noneother

SoffiLine skriver:

Det er simpelthen et helvede uden lige. Sover dårligt om natten, er stresset & tænker på hvad der nu skal ske. Går aldrig i seng før hun sover, fordi hendes kæreste flere gange er vågnet op ved det brænder.. Fordi hun ligger sig pisse fuld i sengen og ryger.

Er træt af det! Har desværre ingen at være hos, da jeg valgte et nyt liv frem for det liv jeg levede tidligere. Er ikke sjov at ses med mere, + jeg er gravid. Alle venner & veninder er røget i svinget.

Arj. Sådan noget kan jeg ikke li´at høre.
Jeg har selv stået uden noget sted at gå hen på et tidspunkt. osse med baby i maven. Det fan´me ikke sjovt. Hvis ikke du boede i helt i sønderjylland ville jeg sku tilbyde dig at låne et værelse.
Jeg føler virkelig med dig.

Anmeld

24. september 2010

LotteN

hvor er jeg ked af at høre den situation du står i... Det er noget af en grim oplevelse / tilværelse.

Min far døde af alkohol for 6 år siden, og inden han døde havde jeg slået hånden af ham og sagt han intet skulle have med min fremtid at gøre, hvis han valgte øllen frem for mig..
og jeg kan simpelthen ikke sige andet end, gør det samme. Dit kommende barn får intet ud af at opleve en mormor  i den tilstand - i sådanne situationer er det i orden at sætte grænser..!

jeg håber I snart finder en lejlighed, så du og bebsen skal starte på en frisk og få skabt et dejlgit hjem med en masse trygge rammer..

Anmeld

24. september 2010

Ploffer

SoffiLine skriver:

Hej Lotchen.

Mht baby, der mangler jeg faktisk ALT! Det eneste jeg har er en skråstol  to par sutsko. Hvor er du bare sød & sikke et dejligt menneske du er. Vil med glæde ta imod tingene. Meget gerne. Mennesker som dig, er virkelig guld værd!

Jeg har altså også nogle ting stående  du må få 

Ved selv hvor svært det kan være med alt det der skal anskaffes 

Jeg har masser af tøj.... både til piger og drenge 

Anmeld

24. september 2010

SoffiLine

AnneBJ skriver:

Har læst din tråd, og vil ikke smutte uden at sende dig et kram! Håber alt løser sig på bedste måde for dig!

Hej smukke! Tusind tak for det 

Sov rigtig godt. herfra!

Anmeld

24. september 2010

SoffiLine

Ploffer skriver:

Jeg har altså også nogle ting stående  du må få 

Ved selv hvor svært det kan være med alt det der skal anskaffes 

Jeg har masser af tøj.... både til piger og drenge 

hvor er du bare sød! vil meget gerne ta imod, og vil gerne betale porto for at få det sendt??? MEGET GERNE! Er så glad for der er mennesker der er så søde!

Anmeld

24. september 2010

klmf

SoffiLine skriver:

Hej Lotchen.

Det manglede da bare

Har en ammepude og 8 gode sutteflasker. Ved du hvad køn barnet er? For jeg har måske også noget tøj, jeg ikke fik brugt til min bettefis, men skal lige have Lars sendt på loftet og kigge. Hvornår har du termin?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.