Magter ikke mere nu :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2010

SoffiLine

LotteN skriver:

ja, det var også den frygt jeg havde dengang, men jeg håbede så på at ved at jeg gav ham et valg, ville det få ham ti lat tænke lidt overtilværelsen.. men valgte blev vidst giver for sent..!

Håber der snart sker noget positivt i din liv og kommunen finder en lejlighed til jer snarest muligt

Hvor er det rart at kunne læsse lidt af herinde, kæft det er guld værd!

I er så søde og rare herinde 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2010

klmf

SoffiLine skriver:

Ammepude og sutteflasker vil jeg meget gerne have. Porto skal jeg self nok betale! Ved ikke kønnet endnu, så saster lige nu mest på neutralt tøj. hvilket jo os er rigtig fint. det er langt bedre end ingenting.

jeg har termin den 17 marts. det føles som længe til, men lige pludselig flyver tiden afsted.

kan slet ikke sætte ord på hvor meget det betyder med din hjælp. Det er sgu lige før det trækker tåre frem! WOW! 

Jeg går det lige igennem i morgen og ser hvad jeg har - har desværre lige foræret meget af det neutrale væk, sørens også! Men vi har i Svendborg en genbrugs-butik med alt til børn. Den bliver drevet af Mødrehjælpen og jeg har fundet mange gode ting der til inegn penge. Prøv at undersøg om der er en i dit område.

Skriv lige en pb til mig med din adresse, så sørger jeg for at få det sendt i næste uge

Vi piger må holde sammen i krisetider

Anmeld

24. september 2010

SoffiLine

Ploffer skriver:

Jeg har altså også nogle ting stående  du må få 

Ved selv hvor svært det kan være med alt det der skal anskaffes 

Jeg har masser af tøj.... både til piger og drenge 

Jeg tager imod alt hvad jeg kan få, mangler virkelig. Mht tøj, er det alt det neutrale jeg vil ta imod, da jeg ikke kender kønnet. Og som jeg har sagt til de andre dejlige tøser, porto betaler jeg!

Og så vil jeg sige at det varmer mit hjerte med folk som dig. det er så dejligt med tøser som jer herinde. 

Anmeld

24. september 2010

SoffiLine

rikkebw skriver:

Det synes jeg du skal! Og ellers tag kontakt til en rådgiver, det er gratis og det er i alle kommuner. De ved hvordan man har det, og hvilke muligheder der er. Især for din bror. Han blir så ødelagt af at bo hos jeres mor

Ja, det væmmelige ved alkoholikere er at de jo nærmest er 2 personer. Jeg kan huske at jeg hadede min mor så meget, at man næsten skulle tro det var løgn. Ønskede hende død (Ja, undskyld ) Men ønskede hende død hver gang hun var fuld. Men har også op til flere gange sagt til hende, at hvis det fortsatte ville jeg bryde al kontakt med hende. Og hun ville aldrig få mine børn at se.

Men hun drikker faktisk ikke mere, men tro mig, der skulle også meget til før at hun stoppede. Nogle gange føler man at man blir "straffet" når ens forældre drikker, og tænker bare "hvad har jeg gjort, siden jeg skal ha det sådan". Puha.. Du må virkelig skrive hvis du har brug for at snakke, eller nogle råd eller opmuntrende ord Jeg ved hvordan du har det. Tusind krammere

Det du skriver lyder som noget jeg tit siger. Det er bare så rigtigt!

Anmeld

24. september 2010

Ranarupta

Hvor er det dog trist!

Jeg er ked af, at du skal kæmpe mod højere magter, som alkohol et eller andet sted er. 
Jeg har absolut ingen erfaringer på området, men du skal have et kram!  

Derudover så synes jeg, at du skal overveje at reagere for din lillebrors skyld. Du må være hans stemme, når han ikke er ældre.
Jeg ved ikke, om det vil ødelægge mere for ham, hvis du hiver fat i myndighederne end hvis du ikke gør. Det ved kun du inderst inde.
Jeg ved godt, at det er drastisk, men han er et barn og han er fanget i dette.

Knus, Karina 

Anmeld

24. september 2010

SoffiLine

michella88 skriver:

Håber det bedste for dig, og ønsker dig alt held og lykke fremover-

Føler sku virkelig med dig, har lyst til at flyve over til dig og kramme dig, for det er da vist lige præcis det du har brug for lige nu.. Bare en ordentlig, "du er betydningsfuld" krammer

HVOR ER DU SØD & RAR! der skulle være mange flere tusind mennesker som dig! 

Anmeld

24. september 2010

RiUL

SoffiLine skriver:

Det du skriver lyder som noget jeg tit siger. Det er bare så rigtigt!

Ja, man skal bare væk derfra. Det hjælper så meget. Flyttede selv fra Falster til Købehavn, og jeg har aldrig haft det bedre.

Tanker herfra

Anmeld

24. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Først: Selvom det ikke føles sådan ligenu, så er det sikkert det bedste for dig, ikke at have kontakt med din mor.

Dernæst: FUck det gør ondt. det gør mega pisse nedern ondt... Jeg sidder jo selv i samme situation, blot ikke pga alkohol, men fordi min mor jo er psykisk syg (borderline). Men altså, det er jo hips som haps og fuldsætndig ligegyldigt hvorfor. Men fælles er det for begge vores mødre, at de ikke ser klart og ikke KAN have et forhold til os. For dig, vil det være en evig rutchebane, af kontinuerlige svigt resten af dine dage, hvis der ikke sker/skete noget drastisk, som der nu er sket...

Men det GØR ondt. Og det er OK at være i sorgen over, at miste... samtidig, er det sådan en diffus følelse at miste en forælder, der stadig lever og endda selv vælger dig fra. Det føles som den følelse, de venner jeg ahr haft i mit liv, der har haft en forælder der begår selvmord... mmm...

Men nu, er det efterhånden ved at være et par måneder siden for mig. Det gør stadig ondt og jeg kan stadig blive vred og ked af det. Men jeg græder ikke mere. Jeg er lettet. Lettet over at jeg ikke skal køre i rutchebanen hele tiden. Men stadig, så lurer den: Hvad hvis hun vender tilbage og jeg skal tage stilling til hende igen?!. Det føles næsten værre nu... Fordi jeg så skal op i rutchebanen igen.

Men det er umenneskeligt at stå i, at være gravid, blive svigtet af sin egen mor og skulle deale med alle de her ting.

Find alt den anden kærlighed du har omkring dig og fyld dit liv op med det. - og find dig en rigtig god psykolog. du kan sagtens få en henvisning, som pårørende til alkoholproblem, eller pårørene til psykisk syg.

stort stort kram og masser af tanker, fra en ligesindet...

Anmeld

24. september 2010

SoffiLine

Ploffer skriver:

Har en hvid vugge med madras, ammepude og masser af tøj 

Du kan bare sige til hvad du mangler..... har sikkert også en masse andet 

Snakkede lige med manden om at alt efter hvor meget du vil have, kan vi tage på udflugt en dag og køre over til dig 

Mangler alt, virkelig alt. Så hvad folk kan undvære og endda vil forære væk  vil jeg meget gerne tage imod. Har sgu aldrig "mødt" nogen der er så søde mod andre!

Ej hvor er det vildt. Hvis i kom. Ved slet ikke hvad jeg skal sige 

Anmeld

24. september 2010

Ploffer

SoffiLine skriver:

Jeg tager imod alt hvad jeg kan få, mangler virkelig. Mht tøj, er det alt det neutrale jeg vil ta imod, da jeg ikke kender kønnet. Og som jeg har sagt til de andre dejlige tøser, porto betaler jeg!

Og så vil jeg sige at det varmer mit hjerte med folk som dig. det er så dejligt med tøser som jer herinde. 

Du kan jo tænke over om du vil have vuggen

Den er jo lidt svær at skulle sende...men vi har så absolut ikke noget imod at tage en udflugt til jylland 

Det er en ganske alm. fin hvid vugge... har været brugt til 3 børn men fejler intet 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.