øj der er godt nok gang i noget!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2010

Dictes mor

Tjuhl skriver:

jeg er bare lidt rundt på gulvet, og Søren er HELT rundt på gulvet og sidder og snakker med katten p.t. jeg har godt nok lige sendt en sms til min mor, at hun ikke skal afsted NU, men at hun nok skal holde mobilen tændt i aften.... man er sådan helt "aaaaj, neeeej, slap nu aaaaaaf" men indeni een er der en fem-årig pige med nytårshat der springer rundt og råber HURRAHURRAHURRA

Uh Trine altså... Hvis der sker noget, så har du mit nummer, jeg vil da meget gerne have en lille besked, hvis det er, jeg føler, at jeg har ventet på baby-juhl i flere år nu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2010

henh01

krydser fingre for at der snart sker noget..

Anmeld

22. september 2010

Jules

Ihhh Trine... Føler mig snydt altså! Hihi. Sådan der har jeg bare prøvet det har været et par gange men ja... hun er derinde inu... Suk... Håber ikke det er en falsk alarm og at baby Juhl kommer ud inden for de næste 24 timer :)

Anmeld

22. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Eeeeejj, hvor vildt altså!!! Jeg får helt kuldegysninger ned ad ryggen, så spændende er det!

Jeg chekker selvfølgelig computeren som det sidste inden det er natnat med Rosa, og igen når det er moijn moijn med Jonte og så igen når jeg selv får øjne engang kl 5 i morgen...

Anmeld

22. september 2010

Riksen

Det er jo ligesom juleaften og fødselsdag på en gang - sååå spændende! Ih... jeg håber at der snart sker noget.

Anmeld

22. september 2010

Laulund87

Spændende!!

Anmeld

22. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jamen, mine jm'ere siger også at man først føder når alting er klart Og det er det jo hos dig nu. Så bare kom an søster

Glæder mig til at høre gode nyheder, når de sker...

det er sådan en spændende tid, den sidste... Hvor man går og glæder sig til juleaften, men man ikke ved hvornår juleaften er

Anmeld

22. september 2010

Muffinmus

hmm, sådan var begge mine opstarter i flere uger, omkring 2-3 uger før selve fødslen gik i gang i hvert fald.....

Men håber sørme det giver pote for dig:-)

Anmeld

22. september 2010

dorthemus

FOR DÆLEN DA MAND HVOR ER DET SPÆNDENDE!!!!!!

Du er sgu da ved at lægge an til en fødsel  WUHUUUUUUUUUUUUUUUUU

Dorthe

Anmeld

22. september 2010

Lillefe

Tjuhl skriver:

nu nåede jeg ENDELIG 37 fulde uger og så har jeg jo fem dejlige lange uger til at føde hjemme i

men der er da godt nok gang i noget allerede! jeg har plukveer helt vildt, de er kommet sådan on/off hele dagen, men siden Søren kom hjem og vi har været ude og handle (vi er lige kommet hjem) er de bare kommet bang-bang-bang. altså ikke med bestemte tidsintervaller, tror jeg, men sådan rimelig ofte. i hvert fald så ofte, at Søren blev helt bleg da jeg for 6. gang sagde "To sekunder, plukve" nede på Føtex's parkeringsplads de gør ikke ondt, de kan bare MÆRKES, jeg får svært ved lige at få vejret når det er på sit højeste og jeg kan ikke rigtig gå når det er heller.

På et tidspunkt tænker jeg "ææh...jeg har vist tisset en lillebitte smule i bukserne" , så da vi kom hjem skyndte jeg mig på toilettet og der pladask i underbuksen var en god klat slim. altså ikke nok til at jeg vil sige, at det var slimpropPEN, men det var i hvert fald heller ikke udflåd! nu har jeg jo haft lidt på fornemmelsen, at min slimprop er gået sådan løbende, men det her var mere og af en helt anden konsistens end noget jeg har set før.

men det behøver jo HELLER ikke betyde noget, den kan jo gå 30 gange endnu, hvis det skal være.

uhu...jeg er nok bare lidt spændt, fordi jeg godt MÅ føde nu - og jeg har lige fået hentet min ammestoppille og ALTING er bare klart herhjemme

men altså plukveerne skal gøre ondt før de er noget, ikke sandt? for jeg synes ikke de gør ondt-ondt, men de kan mærkes og jeg taber lige pusten. det er helt tydeligt idag at mærke den der stigning i kraften af plukveen (det har jeg ellers ikke kunnet mærke før), det stiger og stiger og når et klimaks hvor jeg lige må stå stille og trække vejret dyyyyyybt, og så løjer de af igen.

øhm...jeg ved ikke rigtig om jeg spørger om noget i det her indlæg, jeg har vist bare lige brug for at skrive lidt adrenalin ud af kroppen lige nu

weeeeeeee........ jeg krydser fingre.. her tror jeg også snart der sker noget...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.