øj der er godt nok gang i noget!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2010

otlitrom

Jeg hepper i Vejle!! Nu har du jo lige rundet de gyldne 37 uger, så nu kan du bare give den gas!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2010

klmf

Rosa skriver:

PRÆCIS sådan der startede min fødsel!!! Lige præcis med kraftige plukveer der tog pusten fra mig og gjorde at jeg liiige måtte koncentrere mig lidt, men uden smerte, sådan RIGTIG smerte

Det lyder som om du er godt på vej, Trine!!!! AAAAAAAH HVOR SPÆNDENDE!!!! (Synger baby Juhl sangen for fulde gardiner og Jonte griner)

Ha ha, hvad er Baby Juhl-sangen for en???

Anmeld

22. september 2010

Leonora

ihh hvor er det altså spændende....jeg glæder mig meget til at følge med...jubii

Stort knus Louise

Anmeld

22. september 2010

DK

Ejjj hvor spændende!!

Jeg vil sige en ting omkring plukveer contra rigtige veer og det er at når de rigtige veer er igang så er du ikke i tvivl Men jeg håååber da at dine plukveer går over i rigtige veer, så vi kan sige hej til Baby Juhl herinde i morgen tidlig! Ihhh det kunne være så hyggeligt!!

Pøj pøj for en fødsel sådan liiiige om hjørnet!

Knus og kram og et "ihhh hvor er det snyd du er så tæt på nu"

Anmeld

22. september 2010

oo

DK skriver:

Ejjj hvor spændende!!

Jeg vil sige en ting omkring plukveer contra rigtige veer og det er at når de rigtige veer er igang så er du ikke i tvivl Men jeg håååber da at dine plukveer går over i rigtige veer, så vi kan sige hej til Baby Juhl herinde i morgen tidlig! Ihhh det kunne være så hyggeligt!!

Pøj pøj for en fødsel sådan liiiige om hjørnet!

Knus og kram og et "ihhh hvor er det snyd du er så tæt på nu"

nej, det er også det jeg siger til Søren, at det ER jo ikke noget før de gør naller. Han ville gerne vide om jeg havde tænkt mig at føde, for så gad han virkelig ikke forberede undervisning til imorgen

Anmeld

22. september 2010

Vial

Fulde 37 uger!!! Er du allerede nået så langt!! Men okay mine pomfritter er jo også blevet 6 uger, og du kan jo ikke være gravid for evigt.

Mit startede ved at der kom små "bussemænd" i større eller mindre grad i løbet af dagen. Kl. 2 om natten, da jeg gik i seng var der noget lidt større. Ud kom en lille håndfuld vandmand.

Kl. 2130 samme dag gik mit vand...

Glæder mig til at læse, hvad det bliver til - hvis jeg vel og mærke lige opfanger det, da jeg jo efterhånden sjældent er på. Desværre.

Anmeld

22. september 2010

mor_sabina

Hvor spændende, mit startede også stille, men plukveer og slimproppen som gik og så begyndte vandet at sive.

Krydser alt hvad jeg har

Held og lykke

Anmeld

22. september 2010

businesstigger

Hvor spændende. Det lyder ikke usandsynligt at det er veerne der er ved at gå i gang. Jeg havde det lidt som du beskriver det meste af en dag - var både ude og spise frokost med min mor, ude og handle osv. Så det gjorde ikke sindsygt ondt men var hele tiden opmærksom på dem. De tog til hen af aftenen hvor vi begyndte at tage tid på dem mens jeg pakkede tasken til hospitalet. Ved midnat var der 6 min i mellem. Stadig ikke så de gjorde nas så prøvede at få lidt søvn men efter en halv til en hel time tog de meget til. Og jeg hoppede ud under bruseren fordi det lindrede. Og derefter tog det virkelig til. Var 10 cm åben da vi nåede til hospitalet og Alexander blev født en time efter.

Hvis det er veerne der er i gang kan jeg anbefale tonic sodavand. Der er noget i det der fremmer veerne. Tror at det at jeg drak 1 l af det mens mine veer startede gjorde at det gik så hurtigt da det først gik i gang for alvor.

Anmeld

22. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

UPDATE???

Anmeld

22. september 2010

otlitrom

Rosa skriver:

UPDATE???

Er lige kommet nederst side 2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.