øj der er godt nok gang i noget!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2010

klmf

Jeg havde også 'skuffe-drømmen' i diverse udgaver inden jeg fødte, dog glemte jeg altid hvilken en det var, så måtte rende rundt og lede efter babyen hele tiden Vågnede og følte mig som den dårligste mor, man kan da ikke glemme hvor barnet er?? Drømmer lidt af det samme endnu, præsterede den anden dag at FLYVE op fra sofaen midt i en ellers fredelig middagslur og panisk lede efter Oliver - som jo lå sødt og sov ude i barnevognen Jesus, nu begynder søvnmanglen vist at sætte spor...

Jeg sender lidt vestøv ekspres afsted med vebussen fra Ringe! Du lyder klar til det!!

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2010

MM1987

Det første jeg gjorde her til morgen (efter pakkeposten vækkede mig) var at tjekke din tråd... Og ingen opdatering, så tænkte der måske var gang i noget... Men øv... Der var kun gang i drømmeland...

Puhh, jeg tror August synes han har det hårdt, og bliver sikkert ikke mere tilfreds når han skal dele opmærksomheden

Nu har jeg jo overhovedet ikke forstand på noget som helst med fødsler, men det kunne da godt lyde som om din krop øver, så mon der ikke snart sker noget...

Anmeld

23. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Ææææv! Aijjj, kom nu - FØD NU!!!!

Anmeld

23. september 2010

mamalicious

He he ... ganske sjovt, som vi jo alle følger med i hinandens liv, trods det ,at vi ikke er mødtes/ "kender" hinanden !!

Jeg ligger hjemme med MEGET ondt i ryggen, og det første jeg gjorde i morges, var straks at fyre op under baby.dk.

- Ja ja drenge moar kommer snart med morgenmaden, skal bare liiiiiiiiige ..... tjekke om Trine er i fødsel.

Glæder mig vildt til at læse fb fra lille Tjuhl`s vej til jer

Må jo erkende, at jeg i den grad sluger hjemmefødsels beretningerne råt, da BEGGE mine hjemmefødsler blev til hospitalsfødsler... Ævs!!

Anmeld

23. september 2010

oo

Maria82 skriver:

Søde Tjuhl..... Nu bliver jeg simpelthen nød til at spørge dig om .... ja Undskyld mig, men om du er helt tør.... og er sikker på de ikke siver ???? Forstår du hvad jeg mener ????

Hehe i Min familie har vandet ALTID været taget lige inden baby kommer ud, og min mormor hævder faktisk at min mor var halvt ude Inden vandet gik så at hun næsten nå i sådan en hinde som hundehvalpende... hehe... Nå, men jeg kan så tilføje at ved begge mine Fødsler er Vandet gået som et vandfald inden veer og noget andet !!!

Nå, men ville bare lige høre om du var sikker på du ikke havde sivende vandafgang... for så skal du jo lige være obs mht tiden/infektion osv....

Pøj pøj og held og lykke med det forestående !!!

Knus

nej jeg er ikke helt tør, jeg er sådan rimelig fugtig og mine trusser er faktisk også fugtige (lækkert), men det er ikke særlig meget. jeg mener, jeg har hørt man skulle kunne fylde et bind hvis det var

Anmeld

23. september 2010

82Miraklet

Tjuhl skriver:

nej jeg er ikke helt tør, jeg er sådan rimelig fugtig og mine trusser er faktisk også fugtige (lækkert), men det er ikke særlig meget. jeg mener, jeg har hørt man skulle kunne fylde et bind hvis det var

Det med bindet fik jeg afvide ikke altid holdte, for hvis det bare siver en lille lille smule, er det ikke altid helt nok...... Men skal da ikke være klog på lige det..... men måske det er vandet så ??? hmmmmm....

Anmeld

23. september 2010

mor-til-vanessa

Tjuhl skriver:

mit vand det sev lige så stille. sagde det til jm om morgen men hun sagde så det ikke var vandet. men kan jeg blev kørt ind på fødestuen sagde jeg at mit vand ikke var gået og så sagde joe det er det.

så var det alligevel det som havde sivet en dags tid.

har du fået veer.???

Anmeld

23. september 2010

oo

nåh men, jeg har været en tur i skoven - meeeeeget meeeeget langsomt, med ståpauser og en lang siddepause på en bænk med udsigt nedover havet, aaah  der er mindre plukveer, men jeg synes ikke det er noget i forhold til igår. til gengæld er der spændinger i hele underlivet og om i lænden. men altså...jeg ved sgu ikke. der kom på et tidspunkt nogle bølger af smerte, som faktisk gjorde rigtig naller, men da jeg fik sat mig ned og slappet af, så skete der ikke noget

det er satme svært at vide hvornår noget er noget...jeg mener, jeg VED jo ikke hvordan en ve føles og min smertetærskel er ret høj, så jeg reagere ikke rigtigt på det her, som jeg egentlig synes er klatværk, men som jeg er sikker på ville blive klassificeret som RET ondt hos de fleste. æh hmmm...jeg tar mig en lur og ser hvad der sker. Der er jo gooooood tid at føde i endnu, jeg er bare frygtelig utålmodig

Anmeld

23. september 2010

Ida.

Tjuhl skriver:

nåh men, jeg har været en tur i skoven - meeeeeget meeeeget langsomt, med ståpauser og en lang siddepause på en bænk med udsigt nedover havet, aaah  der er mindre plukveer, men jeg synes ikke det er noget i forhold til igår. til gengæld er der spændinger i hele underlivet og om i lænden. men altså...jeg ved sgu ikke. der kom på et tidspunkt nogle bølger af smerte, som faktisk gjorde rigtig naller, men da jeg fik sat mig ned og slappet af, så skete der ikke noget

det er satme svært at vide hvornår noget er noget...jeg mener, jeg VED jo ikke hvordan en ve føles og min smertetærskel er ret høj, så jeg reagere ikke rigtigt på det her, som jeg egentlig synes er klatværk, men som jeg er sikker på ville blive klassificeret som RET ondt hos de fleste. æh hmmm...jeg tar mig en lur og ser hvad der sker. Der er jo gooooood tid at føde i endnu, jeg er bare frygtelig utålmodig

En ægte ve er kendetegnet ved, at den ikke stopper, når du slapper af - det gør en plukve (som regel )...

Min smertetærskel er også meget høj, men mine veer har nu kunnet mærkes jeg udvidede mig fra 3 til 10 cm på ca 1 time med Lina, og jordemoderen sagde på et tidspunkt til Pelle midt i jeg havde en ve; "når det går så hurtigt, så gør det altså rigtig rigtig ondt" - og jeg kan huske jeg tænkte "ja, ja, så er det altså heller ikke værre" men havde ikke luft til at sige det midt i de der sidste veer inden presseveerne

Men mon ikke du ved, når det er rigtige fødselsveer - I do believe so

Vestøv din vej *********

Anmeld

23. september 2010

BinaMor

Tjuhl skriver:

op og ned af trapper eller masser af gulvvask

ihh hvor jeg gik op og ned og op og ned..  og havde skinnede rent hus...for nu en måned siden. hahaha..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.