øj der er godt nok gang i noget!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Ha ha, hvad er Baby Juhl-sangen for en???

Det er en lille sang jeg skrev for længe siden til Trine på "der sad to katte på et bord"-melodien, men jeg kan ikke huske hele teksten længere, men det var vidst noget i retning

Nu skal du fødes baby Juhl

Lillebitte baby Juhl

bum bum (kan ikke huske hvad der stod her)

Lillebitte baby Juhl

For vi vil så gerne møde dig

Lillebittesøderare Baby Juhl

Så kom bare frit frem fra dit skjul

Lillebitte Baby Juhl..

Eller sådan noget - jeg har glemt hvordan det helt præcist var den lyder - you get the idea

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2010

klmf

Rosa skriver:

Det er en lille sang jeg skrev for længe siden til Trine på "der sad to katte på et bord"-melodien, men jeg kan ikke huske hele teksten længere, men det var vidst noget i retning

Nu skal du fødes baby Juhl

Lillebitte baby Juhl

bum bum (kan ikke huske hvad der stod her)

Lillebitte baby Juhl

For vi vil så gerne møde dig

Lillebittesøderare Baby Juhl

Så kom bare frit frem fra dit skjul

Lillebitte Baby Juhl..

Eller sådan noget - jeg har glemt hvordan det helt præcist var den lyder - you get the idea

Nej hvor fint Den må du ned og synge til fødslen, ha ha!

Anmeld

22. september 2010

oo

update:

vi tog en tur på Restaurant Den Gyldne Måge her klokken syv - meget romantisk og der var der ingen plukveer på vejen til Svendborg, men ondt i underlivet og jag op i skeden. Baby møffede og møffer stadig og hver gang føles det som om...ja altså, sorry detaljerne, men det føles som om mit fissehul lige laver sådan et gab...kan man forstå det?!

på vejen hjem fik jeg en plukve, en god een, midt i en sætning, hvor jeg måtte holde inde og bare forsøge at trække vejret. Da havde jeg forresten lagt forsædet ned, så jeg halvlå hele vejen hjem, fordi det ikke var særlig rart at sidde ret op og ned. senere kom der endnu en plukve, og den nev faktisk. ikke noget WOW AV FOR HELVEDE eller bare YIKES MAND, bare lige så den ku mærkes. men der er i hvert fald ti minutter imellem. den kom for måske 5-7 minutter siden. Søren var ved at køre galt og blev ved at sige "er det en ve eller en plukve????" altså...jeg ved det jo ikke, og jeg ved ikke rigtigt hvad jeg tror, for jeg ER kun 37+0. Men der sker i hvert fald noget og egentlig er det også meget rart at have de her plukveer som en lille forsmag, for jeg kan virkelig godt se logikken i veerne nu hvor jeg kan mærke de her

hvis jeg ikke skriver mere i aften, så gå ud fra, at det er fordi der ikke sker noget vi (læs Søren) skal jo se desperates om lidt og jeg er MONSTER træt, så jeg tror jeg skal på hovedet i seng bagefter!

Anmeld

22. september 2010

otlitrom

Tjuhl skriver:

update:

vi tog en tur på Restaurant Den Gyldne Måge her klokken syv - meget romantisk og der var der ingen plukveer på vejen til Svendborg, men ondt i underlivet og jag op i skeden. Baby møffede og møffer stadig og hver gang føles det som om...ja altså, sorry detaljerne, men det føles som om mit fissehul lige laver sådan et gab...kan man forstå det?!

på vejen hjem fik jeg en plukve, en god een, midt i en sætning, hvor jeg måtte holde inde og bare forsøge at trække vejret. Da havde jeg forresten lagt forsædet ned, så jeg halvlå hele vejen hjem, fordi det ikke var særlig rart at sidde ret op og ned. senere kom der endnu en plukve, og den nev faktisk. ikke noget WOW AV FOR HELVEDE eller bare YIKES MAND, bare lige så den ku mærkes. men der er i hvert fald ti minutter imellem. den kom for måske 5-7 minutter siden. Søren var ved at køre galt og blev ved at sige "er det en ve eller en plukve????" altså...jeg ved det jo ikke, og jeg ved ikke rigtigt hvad jeg tror, for jeg ER kun 37+0. Men der sker i hvert fald noget og egentlig er det også meget rart at have de her plukveer som en lille forsmag, for jeg kan virkelig godt se logikken i veerne nu hvor jeg kan mærke de her

hvis jeg ikke skriver mere i aften, så gå ud fra, at det er fordi der ikke sker noget vi (læs Søren) skal jo se desperates om lidt og jeg er MONSTER træt, så jeg tror jeg skal på hovedet i seng bagefter!

Trine!! Der er altså noget under opsejling.. Og ikke på "om 3 uger måneden"... Og det siger missekatten, der aldrig har været i nærheden af en fødsel!!

Nuuuiiiij, det er spændende!!

Anmeld

22. september 2010

mariamiss6

Tjuhl skriver:

nu nåede jeg ENDELIG 37 fulde uger og så har jeg jo fem dejlige lange uger til at føde hjemme i

men der er da godt nok gang i noget allerede! jeg har plukveer helt vildt, de er kommet sådan on/off hele dagen, men siden Søren kom hjem og vi har været ude og handle (vi er lige kommet hjem) er de bare kommet bang-bang-bang. altså ikke med bestemte tidsintervaller, tror jeg, men sådan rimelig ofte. i hvert fald så ofte, at Søren blev helt bleg da jeg for 6. gang sagde "To sekunder, plukve" nede på Føtex's parkeringsplads de gør ikke ondt, de kan bare MÆRKES, jeg får svært ved lige at få vejret når det er på sit højeste og jeg kan ikke rigtig gå når det er heller.

På et tidspunkt tænker jeg "ææh...jeg har vist tisset en lillebitte smule i bukserne" , så da vi kom hjem skyndte jeg mig på toilettet og der pladask i underbuksen var en god klat slim. altså ikke nok til at jeg vil sige, at det var slimpropPEN, men det var i hvert fald heller ikke udflåd! nu har jeg jo haft lidt på fornemmelsen, at min slimprop er gået sådan løbende, men det her var mere og af en helt anden konsistens end noget jeg har set før.

men det behøver jo HELLER ikke betyde noget, den kan jo gå 30 gange endnu, hvis det skal være.

uhu...jeg er nok bare lidt spændt, fordi jeg godt MÅ føde nu - og jeg har lige fået hentet min ammestoppille og ALTING er bare klart herhjemme

men altså plukveerne skal gøre ondt før de er noget, ikke sandt? for jeg synes ikke de gør ondt-ondt, men de kan mærkes og jeg taber lige pusten. det er helt tydeligt idag at mærke den der stigning i kraften af plukveen (det har jeg ellers ikke kunnet mærke før), det stiger og stiger og når et klimaks hvor jeg lige må stå stille og trække vejret dyyyyyybt, og så løjer de af igen.

øhm...jeg ved ikke rigtig om jeg spørger om noget i det her indlæg, jeg har vist bare lige brug for at skrive lidt adrenalin ud af kroppen lige nu

Arj det er SÅ spændende om det bliver til mere... ja altså det gør det jo da selvfølgelig, men jeg mener jo m det bliver lige NU det bliver til mere

Anmeld

22. september 2010

oo

kitty skriver:

Trine!! Der er altså noget under opsejling.. Og ikke på "om 3 uger måneden"... Og det siger missekatten, der aldrig har været i nærheden af en fødsel!!

Nuuuiiiij, det er spændende!!

jeg er bare lidt rundt på gulvet, og Søren er HELT rundt på gulvet og sidder og snakker med katten p.t. jeg har godt nok lige sendt en sms til min mor, at hun ikke skal afsted NU, men at hun nok skal holde mobilen tændt i aften.... man er sådan helt "aaaaj, neeeej, slap nu aaaaaaf" men indeni een er der en fem-årig pige med nytårshat der springer rundt og råber HURRAHURRAHURRA

Anmeld

22. september 2010

AnneBJ

Ih hvor er det altså spændende!! God fornøjelse med DH, håber du får en dejlig nats søvn efterfølgende! /alternativ til en god nats søvn er naturligvis Baby Juhl

Anmeld

22. september 2010

Pige2009

Jamen så må vi håbe der snart sker noget

Anmeld

22. september 2010

Chalala85

Hvor er det fedt Trine, det lyder som om fødslen er på vej ihh glæder mig til at høre mere, måske babyJuhl snart kommer til verden!! Wuhuuuu

Anmeld

22. september 2010

otlitrom

Tjuhl skriver:

jeg er bare lidt rundt på gulvet, og Søren er HELT rundt på gulvet og sidder og snakker med katten p.t. jeg har godt nok lige sendt en sms til min mor, at hun ikke skal afsted NU, men at hun nok skal holde mobilen tændt i aften.... man er sådan helt "aaaaj, neeeej, slap nu aaaaaaf" men indeni een er der en fem-årig pige med nytårshat der springer rundt og råber HURRAHURRAHURRA

Jeg sidder på sofaen som de 5årige med nytårshatten!! Jeg er spændt, og sender alle de gode energier mod skoven!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.