øj der er godt nok gang i noget!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2010

CiSo

Ihh, hvor er det altså spændende!! Glæder mig til at hører om baby Juhl snart er på trapperne!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2010

<3

serinasmor skriver:

det må man sige var en mand med humor

Ja han var nu ret tør omkring det Men jeg fandt det morsomt. Tror bare hans pointe er at alle de regler man siger om plukveer og veer, hvad der må gøre ondt og ikke osv. Det kan man ikke regne med

Anmeld

22. september 2010

Dictes mor

Nu er jeg nødt til at spørge ind til det der slim, ja ja, det er måske lidt ulækkert, men jeg troede, at det var slimproppen ved mig, der gik sådan løbende, men det var i virkeligheden vandet, der sev. Og det mærkedes altså som slim, så hold lige øje med om det fortsætter.

Og så vil jeg lige sige, at jeg håber virkelig, at det måske er ved at ske nu... Det kunne være fantastisk, for jeg glæder mig helt vildt meget!

Anmeld

22. september 2010

Riksen

Jeg har af gode grunde ikke født før, så jeg aner ikke om dine eskalerende plukkeveer betyder om du føder inden ikke så længe, men det lyder godt nok rigtigt, rigtigt spændende!

Jeg får helt gåsehud... du må endelig holde os opdaterede!

Varme tanker herfra

Anmeld

22. september 2010

Sofia

Jeg glæder mig simpelthen så meget til din fødselsberetning - er sikker på det virkelig bliver guld-læsning!!!

Anmeld

22. september 2010

TbCp

Ajjj Trine for hunne da!!!

Hvor er det spændende!!!

Anmeld

22. september 2010

anna-jonas

Trine..............jamen, tror du at Baby Juhl kommer allerede??? Ellers kan 5 uger godt være længe at gå med de plukveer, hva'???

Sender ve-støv til det sydfynske.

Knus Mette

Anmeld

22. september 2010

MM1987

Hvor er det altså spændende...

Hold nu op...

Der sendes tanker ned til skoven...

Anmeld

22. september 2010

oo

jeg har lige ligget en time og halvsovet. jeg er vågnet nogle gange fordi jeg ligesom knækkede forover, men jeg kan ikke mærke plukveer når jeg ligger ned. men selvfølgelig har jeg lige fået en da jeg satte mig her og begyndte at skrive

men altså...jeg ved sgu ikke!! det der bare slår mig er jo, at jeg overhovedet ikke har kunnet mærke plukveer før, altså jeg har jo ligget og fået kørt en strimmel på Fødegangen i august hvor jordemoderen sagde "har du plukveer?" og jeg svarede "nejnej" og hun sagde "jo, du har altså, du har en kæmpe en lige nu!". så er det blevet sådan, at jeg kunne måske godt mærke, at jeg strammede i maveskindet, og sådan har det været nogle uger. men idag har det vitterligt været at jeg kan mærke det som en bølge indeni der stiger og stiger og når et højdepunkt og så falder det igen lige derefter.

jeg har hele tiden fået at vide at der var godt med fostervand, så jeg tror ikke det siver. eller...det er nok også fordi i min familie går vandet bare slet ikke, så jeg har ikke vandafgang med i mine forestillinger

mens jeg har ligget har jeg dog fået starten på murren nederst i maven, hmmm

men babyen er VILDT aktiv og har været det non-stop i omkring 3 timer nu....altså måske er det mig der er en spasser, men bevæger de sig virkelig når de skal til at fødes? det er ikke spark der er møflerier, skal det lige siges, maven bølger afsted....

hm...jeg skal nok lige skrive hvis der sker mere

Anmeld

22. september 2010

klmf

Hi hi hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii hi hi hi, det bliver bare så dejligt for jer når den lille bettefis kommer.Og vi glæder os til at læse FB og se et absolut shitload af billeder!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.