jeg har lige ligget en time og halvsovet. jeg er vågnet nogle gange fordi jeg ligesom knækkede forover, men jeg kan ikke mærke plukveer når jeg ligger ned. men selvfølgelig har jeg lige fået en da jeg satte mig her og begyndte at skrive 
men altså...jeg ved sgu ikke!! det der bare slår mig er jo, at jeg overhovedet ikke har kunnet mærke plukveer før, altså jeg har jo ligget og fået kørt en strimmel på Fødegangen i august hvor jordemoderen sagde "har du plukveer?" og jeg svarede "nejnej" og hun sagde "jo, du har altså, du har en kæmpe en lige nu!". så er det blevet sådan, at jeg kunne måske godt mærke, at jeg strammede i maveskindet, og sådan har det været nogle uger. men idag har det vitterligt været at jeg kan mærke det som en bølge indeni der stiger og stiger og når et højdepunkt og så falder det igen lige derefter.
jeg har hele tiden fået at vide at der var godt med fostervand, så jeg tror ikke det siver. eller...det er nok også fordi i min familie går vandet bare slet ikke, så jeg har ikke vandafgang med i mine forestillinger 
mens jeg har ligget har jeg dog fået starten på murren nederst i maven, hmmm
men babyen er VILDT aktiv og har været det non-stop i omkring 3 timer nu....altså måske er det mig der er en spasser, men bevæger de sig virkelig når de skal til at fødes? det er ikke spark der er møflerier, skal det lige siges, maven bølger afsted....
hm...jeg skal nok lige skrive hvis der sker mere 
Anmeld