øj der er godt nok gang i noget!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2010

Jules

Vi har brug for update Trine :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2010

Hansen97

Tjuhl skriver:

update:

vi tog en tur på Restaurant Den Gyldne Måge her klokken syv - meget romantisk og der var der ingen plukveer på vejen til Svendborg, men ondt i underlivet og jag op i skeden. Baby møffede og møffer stadig og hver gang føles det som om...ja altså, sorry detaljerne, men det føles som om mit fissehul lige laver sådan et gab...kan man forstå det?!

på vejen hjem fik jeg en plukve, en god een, midt i en sætning, hvor jeg måtte holde inde og bare forsøge at trække vejret. Da havde jeg forresten lagt forsædet ned, så jeg halvlå hele vejen hjem, fordi det ikke var særlig rart at sidde ret op og ned. senere kom der endnu en plukve, og den nev faktisk. ikke noget WOW AV FOR HELVEDE eller bare YIKES MAND, bare lige så den ku mærkes. men der er i hvert fald ti minutter imellem. den kom for måske 5-7 minutter siden. Søren var ved at køre galt og blev ved at sige "er det en ve eller en plukve????" altså...jeg ved det jo ikke, og jeg ved ikke rigtigt hvad jeg tror, for jeg ER kun 37+0. Men der sker i hvert fald noget og egentlig er det også meget rart at have de her plukveer som en lille forsmag, for jeg kan virkelig godt se logikken i veerne nu hvor jeg kan mærke de her

hvis jeg ikke skriver mere i aften, så gå ud fra, at det er fordi der ikke sker noget vi (læs Søren) skal jo se desperates om lidt og jeg er MONSTER træt, så jeg tror jeg skal på hovedet i seng bagefter!

Altså begge mine fødsler er gået i gang efter et besøg på den gyldne måge!! Såeh.... ja ja.. når engang det rigtig sker må du have held og lykke!!

Anmeld

23. september 2010

Becks

Eeeeeiiii Trine..

Så sidder man i bilen på jobbet, og keder sig lidt imens man venter på sin makker... Hva gør Tutter her, hun tager tlf frem og går på baby og det første der springer i hovedet, er din overskrift - OG i det samme kommer min makker og vi skal videre til en borger, så jeg må lukke ned, uden og læse dit indlæg 

- Og resten af aftenen har vi bare så hylende travlt, og det eneste jeg tænker på, er om du mon er i fødsel

Altså hvor er det spændende 

Anmeld

23. september 2010

oo

øøøøøv! der er bare ikke sket noget videre siden jeg gik i seng vi var ellers lige helt hypede op til fødsel (dog ikke August, der rent faktisk stak Søren en potelussing da han sagde, at nu kommer babyen snart ).

ikke flere plukveer, stadig ondt ad helvedes til i skedeindgangen og i underlivet - og det er ikke mens smerterne som jeg ellers har haft i fjorten dage, det er noget andet..gokgok. men altså ingen plukveer og ingen veer og så kommer der jo ikke nogen baby! that's the rules!!

men hvor er I bare søde, at I har siddet sådan og fulgt med, mens jeg bare har ligget og snorket og ikke tænkt på noget overhovedet  dog! jeg drømte at baby juhl var kommet, den var lillebitte, så Søren havde lagt den i en skuffe på badeværelset så vi vidste hvor den var - og var desuden helt hysterisk og løb bare rundt og hylede "hvad skal vi gøøøøøøre? vi har en babyyyyyyy?". så vågnede den og græd og så voksede den til normal babystørrelse og så lå den bare og kiggede på os med sine store øjne

Anmeld

23. september 2010

Riksen

Tjuhl skriver:

øøøøøv! der er bare ikke sket noget videre siden jeg gik i seng vi var ellers lige helt hypede op til fødsel (dog ikke August, der rent faktisk stak Søren en potelussing da han sagde, at nu kommer babyen snart ).

ikke flere plukveer, stadig ondt ad helvedes til i skedeindgangen og i underlivet - og det er ikke mens smerterne som jeg ellers har haft i fjorten dage, det er noget andet..gokgok. men altså ingen plukveer og ingen veer og så kommer der jo ikke nogen baby! that's the rules!!

men hvor er I bare søde, at I har siddet sådan og fulgt med, mens jeg bare har ligget og snorket og ikke tænkt på noget overhovedet  dog! jeg drømte at baby juhl var kommet, den var lillebitte, så Søren havde lagt den i en skuffe på badeværelset så vi vidste hvor den var - og var desuden helt hysterisk og løb bare rundt og hylede "hvad skal vi gøøøøøøre? vi har en babyyyyyyy?". så vågnede den og græd og så voksede den til normal babystørrelse og så lå den bare og kiggede på os med sine store øjne

Godt med en update omend det ikke lige var den update, man håbede på (havde jo håbet på at du mere eller mindre var i fødsel).

Det er da kedeligt at der ikke er sket mere, men kroppen er jo utvivlsomt igang med at forberede fødslen, så nu kan vi da vente med spænding (og utålmodighed) på hvornår det sker.

Det er da supersmart med en skuffe til baby, så den ikke bliver væk Det lyder som om at både krop og sind er ved at gøre klar til baby Juhls ankomst.

Så spændende!

Anmeld

23. september 2010

quar20

Tjuhl skriver:

haha sikke en drøm altså.. =) ...!!

Det skal nu nok komme...!! Baby kommer ikke før den kommer og det kan vi altså ikke gøre meget ved...!! ..

Det skal så lige siges til alle i andre at trine og jeg ikke kender hinanden har bare fulgt godt med i alle indlæg.. =) Men jeg drømte sørme om dig i nat og drømte at du skrev herinde at du nu havde veer og ventede på Jm kom hjem til dig og Søren..!! Drømte at det var på lørdag du skrev det om aftenen.. =)

Mærkeligt at drømme om andre man kun har læst om og se et billede af.. =)

Anmeld

23. september 2010

oo

quar20 skriver:

haha sikke en drøm altså.. =) ...!!

Det skal nu nok komme...!! Baby kommer ikke før den kommer og det kan vi altså ikke gøre meget ved...!! ..

Det skal så lige siges til alle i andre at trine og jeg ikke kender hinanden har bare fulgt godt med i alle indlæg.. =) Men jeg drømte sørme om dig i nat og drømte at du skrev herinde at du nu havde veer og ventede på Jm kom hjem til dig og Søren..!! Drømte at det var på lørdag du skrev det om aftenen.. =)

Mærkeligt at drømme om andre man kun har læst om og se et billede af.. =)

aaaaaai!! så blir det spændende på lørdag!!! vi har endda aflyst at køre til nordjylland til Sørens brors 50 års fødselsdag på lørdag, såe

Anmeld

23. september 2010

quar20

Tjuhl skriver:

aaaaaai!! så blir det spændende på lørdag!!! vi har endda aflyst at køre til nordjylland til Sørens brors 50 års fødselsdag på lørdag, såe

Jamen for hunde da så krydser vi da EKSTRA mange fingere og tæer for at det går igang på lørdag ...!! Altså jeg må indrømme hvis du nu sku gå i fødsel på lørdag ja så tror jeg sku jeg kan noget specielt.. =) hehe..!!

Anmeld

23. september 2010

Muffinmus

Som sagt kan du jo desværre godt gå i både 1 og 5 uger sådan der...lige som mig:-)

Så husk at lade være med at gå helt i stå med alle planer fordi det kan jo være der går 3 uger før der rent faktisk kommer en fødsel:-)

Samtidig kan jeg godt forstå længere køreture er no go, man ved jo sørme aldrig om det ER nu:-)

Anmeld

23. september 2010

82Miraklet

Søde Tjuhl..... Nu bliver jeg simpelthen nød til at spørge dig om .... ja Undskyld mig, men om du er helt tør.... og er sikker på de ikke siver ???? Forstår du hvad jeg mener ????

Hehe i Min familie har vandet ALTID været taget lige inden baby kommer ud, og min mormor hævder faktisk at min mor var halvt ude Inden vandet gik så at hun næsten nå i sådan en hinde som hundehvalpende... hehe... Nå, men jeg kan så tilføje at ved begge mine Fødsler er Vandet gået som et vandfald inden veer og noget andet !!!

Nå, men ville bare lige høre om du var sikker på du ikke havde sivende vandafgang... for så skal du jo lige være obs mht tiden/infektion osv....

Pøj pøj og held og lykke med det forestående !!!

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.