nu må jeg hellere skrive noget så jeg kan få besked når der sker mere, for dte der med at lede efter den er jeg ikke skide god til.. hehe..
det der med at fylde et bind er at du skal "fylde" det på 2 timer.. altså det skal være letter tungt.. det fik jeg af vide..
mine veer gik gik også i stå når jeg slappede af så vi gik en hel del.. ;-) Jeg håber for dg at det er inden længe det sker, da jeg absolut ikke tror det er fedt at gå som du gør i flere dage/uger.. men det lyder da rimelig lovende må man sige..
det med at man ikke er i tvivl den er faktisk god nok... jeg havde nogle veer i uge 32 og jeg selv var ikke i tvivl, men det var alle andre.. og da jeg kom på fg dagen efter (fik skæld ud over jeg ikke var kommet om natten) havde jeg åbnet mig 1 cm og var blød.. det var veer i en time.. så må meget skuffende sige at er du i tvivl så ER det nok plukkeveer.. MEN de kan også gøre en hel del ved kroppen jo.. fik også af vide at et godt tegn er at de gode veer varer over 30 sek.. :-)
krydser alt hvad jeg kan krydse kan for at du har født i hvertfald inden ugen er omme..
Knus fra en der efterhånden savner at føde og være klar til.. men jeg må bare leve det liv igennem jer andre så TAK fordi du og andre deler det herinde.. ;-)
Anmeld