Jeg elsker ham selvom han.......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2010

klmf

- er en gør-det-selv-mand, men har glemt at blive en gør-det-færdig-mand!

Skriver jeg nu og håber og BEDER til at han gør mine ord til skamme, for han er nu i gang med at rive taget af mellemgangen, så der er åbent op til himlen!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2010

BubbieBear

kitty skriver:

Jeg kigger lige BBG - kan vi ikke bare kalde den det?

Og ja, jeg tror det er en mandeting!

BBG? Det er en deal

Anmeld

18. september 2010

LISBETH:-)

lotchen skriver:

Skriver jeg nu og håber og BEDER til at han gør mine ord til skamme, for han er nu i gang med at rive taget af mellemgangen, så der er åbent op til himlen!!!!!

Ha ha - det er også sådan det er her. Når jeg bliver irriteret nok kalder jeg ham for byggemand flop

Anmeld

18. september 2010

otlitrom

lisbeth2910 skriver:

Ha ha - det er også sådan det er her. Når jeg bliver irriteret nok kalder jeg ham for byggemand flop

flop.. hihi

Anmeld

18. september 2010

klmf

lisbeth2910 skriver:

He he, den skal jeg lige huske, hvis vi kommer til at have presenningen på hele vinteren i stedet for nyt tag med ovenlysvindue

Anmeld

18. september 2010

otlitrom

lotchen skriver:

Måneskinsarbejde på den tossede måde??

Anmeld

18. september 2010

klmf

kitty skriver:

Måneskinsarbejde på den tossede måde??

Både og Hans ven, der er tømrer, kommer heldigvis i morgen og hjælper, så der er håb forude

Anmeld

18. september 2010

Mira0911

kitty skriver:

...ikke tager opvasken...

...Lader sit vasketøj ligge og flyde...

...Drikker så meget mælk, at det ville være billigere at købe en malkeko til egenproduktion...

...Lugter fælt når han har tømmermænd...

...ikke går op i månedsdage og årsdage, fodi han ikke elsker mig mere af den grund...

Jeg elsker ham bare fordi... Fordi han er ham!

Kom med Jeres "Jeg elsker ham selvom han...." så vi kan huske de små ting vi ryster på hovedet af, men også de ting der gør dem til de mænd vi elsker...

Jeg kan nikke genkendende til meget af det...

Anmeld

18. september 2010

TbCp

lisbeth2910 skriver:

Anmeld

18. september 2010

otlitrom

lotchen skriver:

Både og Hans ven, der er tømrer, kommer heldigvis i morgen og hjælper, så der er håb forude

Tækte I kunne se månen fra mellemgangen

Håber ham tømmer-vennen kan hjælpe Jer med at få tag over hovedet igen. Det er nok en anelse dyrt at fyre op uden tag, når vinteren kommer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.