Jeg elsker ham selvom han.......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2010

klmf

kitty skriver:

Herhjemme er det paralelparkeringen. Jeg har flere gange bare stillet bilen, stået ud, og så kunne han parkere den selv. Han tror på ingen måde jeg kan selv. Jeg er da heller ikke en ørn, men det går sgi altid alligevel!

Hans første bil måtte jeg slet ikke køre, fordi han var bange for jeg ridsede fælgene Alle vennerne måtte gerne låne den, inkl. en veninde der skulle køre os til fest en aften. Men mig, NEJ!! Så nu har jeg taget dem af vores "nye" bil, for så er der ikke noget at komme efter

Måtte du ikke køre i hans bil??? Den var ikke gået her, så kunne jeg hurtigt finde et sted han heller ikke kunne udfolde sig Lars er heldigvis ikke så øm over selve bilen, det er mere teknikken i at køre. Men var da stadig taknemmelig for, at når det endelig skulle være, at det var HAM SELV der smadrede bilen forrige år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2010

JulieE

Jeg elsker ham selvom ham:

* er glemsom som bare pokker!!

* Drikker de vand flasker jeg ligger i køleskabet og glememr at fylde dem igen

* stadig ryger

* kommer til at tørretumble tøj som bestemt ikke skal i tørretumbleren

Jeg elsker FORDI:

* Han er fjollet og altid finder sjove kælenavnet til mig

* Han er en fantastisk far

* han bare altid er der for mig

Pg en helt masse mere jeg ike lige kan huske

Anmeld

18. september 2010

otlitrom

lotchen skriver:

Måtte du ikke køre i hans bil??? Den var ikke gået her, så kunne jeg hurtigt finde et sted han heller ikke kunne udfolde sig Lars er heldigvis ikke så øm over selve bilen, det er mere teknikken i at køre. Men var da stadig taknemmelig for, at når det endelig skulle være, at det var HAM SELV der smadrede bilen forrige år

Næj, a måt æ kør i'en! Jeg kan love dig han stadig høre for det.. Især nåt han selv skal parkere, så minder jeg ham lige om, at han ikke skal ridse mine fælge. Det er min bil, jeg har købt og betalt, så nu sidder jeg med håneretten 

Anmeld

18. september 2010

oo

jeg elsker ham...

- selvom han er så hysterisk anlagt, at han sagtens kan stå og råbe af to pakker mælkeerstatning i Føtex uden overhovedet at blive generet af at folk glor

- han altid har præcis ligeså ondt i hovedet som mig og ligeså meget feber som mig osv når jeg er syg/dårlig (det blir virkelig spændende at se om hans veer er ligeså voldsomme som mine også )

- han imorges - efter to timers Emil fra Lønneberg på Ramasjang - sagde, at hvis han havde sådan en lorteunge, så ville han satme også blive sat i skurret!

og mange mange flere grunde

Anmeld

18. september 2010

Lone Jakobsen

jeg elsker ham selv om

* han ikke er noget morgen menneske

* ikke aner hva Romantik er, om så han fik det tatoveret i panden

* han mener forspil er at tage tøjet af

* han snakker mere end han handler

men jeg ku aldrig undvære ham

* fordi intet andet har føltes så rigtigt før.

Anmeld

18. september 2010

klmf

kitty skriver:

Næj, a måt æ kør i'en! Jeg kan love dig han stadig høre for det.. Især nåt han selv skal parkere, så minder jeg ham lige om, at han ikke skal ridse mine fælge. Det er min bil, jeg har købt og betalt, så nu sidder jeg med håneretten 

HA HA HAAAA HA HA HA HAAAAAA HA De mænd altså...

Anmeld

18. september 2010

otlitrom

nutche skriver:

jeg elsker ham selv om

* han ikke er noget morgen menneske

* ikke aner hva Romantik er, om så han fik det tatoveret i panden

* han mener forspil er at tage tøjet af

* han snakker mere end han handler

men jeg ku aldrig undvære ham

* fordi intet andet har føltes så rigtigt før.

Flad af grin! Det var nogle gode "selvom'er"

Meget kan man leve med, år bare det føles rigtigt!!

Anmeld

18. september 2010

otlitrom

lotchen skriver:

HA HA HAAAA HA HA HA HAAAAAA HA De mænd altså...

Den har godt nok ikke nogle fælge, det er en gammel gammel bil, der nærmest kører på ølkapsler.. Men man kan jo godt drille alligevel

Anmeld

18. september 2010

klmf

kitty skriver:

Den har godt nok ikke nogle fælge, det er en gammel gammel bil, der nærmest kører på ølkapsler.. Men man kan jo godt drille alligevel

Fuldstændig ligegyldigt, håneretten er PRICELESS!!

Anmeld

18. september 2010

Lone Jakobsen

kitty skriver:

Flad af grin! Det var nogle gode "selvom'er"

Meget kan man leve med, år bare det føles rigtigt!!

jaaeeh... i bund og grund er det jo bare småting forspillet kan man selv klare, romantikken klarer vi på valentinsdag, sparker man hårdt nok skal han nok handle.... og han må gerne sove længe for min skyld.

jeg er nemlig super morgen menneske

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.